Аграрний тиждень. Україна
» » ВІТЧИЗНЯНА ТЕХНІКА ПОТРЕБУЄ ВІТЧИЗНЯНОГО МОТОРА
» » ВІТЧИЗНЯНА ТЕХНІКА ПОТРЕБУЄ ВІТЧИЗНЯНОГО МОТОРА

    ВІТЧИЗНЯНА ТЕХНІКА ПОТРЕБУЄ ВІТЧИЗНЯНОГО МОТОРА


    збориСкільки і якої потрібно українським аграріям вітчизняної сільгосптехніки, обговорювали представники найбільших машинобудівних підприємств. Це сталося на запланованому засіданні круглого столу в Українському науково-дослідному інституті прогнозування та випробування техніки й технологій для сільськогосподарського виробництва ім. Л. Погорілого.

    - Сьогоднішня мета нашого зібрання – зорієнтуватися в українському ринку сільгосптехніки, проаналізувати стан вітчизняного машинобудування, обговорити потреби у техніці й перспективи розвитку галузі тракторного машинобудування, - підкреслив, відкриваючи дискусію, директор УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого Володимир Кравчук.

    Інформуючи про ситуацію, що склалася на ринку, Володимир Іванович з прикрістю констатував, що українські аграрії купують 80% техніки закордонного виробництва. До того ж, сільгоспвиробники сьогодні потребують машин 2-3 покоління. Щоправда, директор інституту висловив сподівання: протягом 5 років українські заводи спробують забезпечити такі вимоги. Аналізуючи ринкові тенденції, він зауважив, що збільшується попит на потужні тягачі до 350 кінських сил. 

    Далі свої припущення висловив головний конструктор Харківського тракторного заводу Євген Пономарьов. Говорячи про останні розробки підприємства, він зазначив, що проблемним питанням залишається двигун, який українські виробники ще не випускають. А от директор ТОВ «Украгрокомсільмаш» (трактори «Ярило») Анатолій Грохольський додав: «Ніколи не буде якісного вітчизняного трактора відповідно діючій законодавчий базі, якщо не буде налагоджений на Україні випуск надійних двигунів, або хоча б коробок передач та мостів».

    Зараз модно говорити про потребу в інвестиціях. Із цього приводу учасники круглого столу поскаржилися, що потенційних інвесторів цікавлять крупні партії машин. Натомість наші виробники, без відповідних маркетингових досліджень і потужних піар-компаній, не можуть взятися за випуск великої кількості техніки. Словом, успішний трактор не можна за день сконструювати й просунути на ринок. «Ми - за здорову конкуренцію, - розвивав думку заступник генерального директора ВО «Південний машинобудівний завод ім. О. МАКАРОВА» Віктор ГАРМАШ, зауважуючи:  - але держава має реально й безпосередньо підтримувати вітчизняного машинобудівника . Державні кошти треба використовувати не на дотацію іноземним виробникам сільгосптехніки, збагачуючи «їхню» економіку, а спрямовувати на розвиток власного машинобудування, адже саме ми піклуємося про соціальну сферу, й податки сплачуємо в українську казну, і роботою забезпечуємо громадян України».

    Прозвучала пропозиція, щоби профільне міністерство (Мінагропрод) взяло на себе роль замовника сільгосптехніки від українських заводів. Висловлювались думки і про звільнення від сплати ПДВ тих підприємств, які ввозять нові технології, а не готову продукцію, й про заборону імпорту сільгосптехніки, що була в користуванні понад 3 роки.

    Учасники дискусії домовилися всі подані пропозиції узагальнити й сформулювати на їх основі спільні бачення, які й викласти уряду.

    Ми поцікавилися і у тих, хто взяв участь у роботі круглого столу, і у тих, хто не зміг приїхати до смт Дослідницьке, якою є їхня позиція.

    Володимир Чабан, генеральний директор «Укравтозапчастина»:

    - Я підтримую більшість із тих лідерів машинобудування, чиї думки почув на круглому столі. Дійсно, держава має потурбуватися про реальну допомогу саме вітчизняних виробників сільгоспмашин, а не розпорошувати кошти на тих, хто купує імпортну техніку. «Укрзапчастина» пропонує аграріям «номенклатуру» від гайки до найсучаснішого трактора 20-240 кінських сил. Ми беремо на себе й відновлення, й капітальний ремонт техніки, яку сьогодні мають наші сільгоспвиробники. І все це з гарантією мінімум на 1 рік. Маємо 40 філій по всій Україні та розгалужену мережу сервіс-центрів, де наші замовники гарантовано отримують повний комплекс технічного обслуговування на європейському рівні.

                                                                                

    Володимир ШАПОВАЛОВ

     





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ВІТЧИЗНЯНА ТЕХНІКА ПОТРЕБУЄ ВІТЧИЗНЯНОГО МОТОРА


збориСкільки і якої потрібно українським аграріям вітчизняної сільгосптехніки, обговорювали представники найбільших машинобудівних підприємств. Це сталося на запланованому засіданні круглого столу в Українському науково-дослідному інституті прогнозування та випробування техніки й технологій для сільськогосподарського виробництва ім. Л. Погорілого.

- Сьогоднішня мета нашого зібрання – зорієнтуватися в українському ринку сільгосптехніки, проаналізувати стан вітчизняного машинобудування, обговорити потреби у техніці й перспективи розвитку галузі тракторного машинобудування, - підкреслив, відкриваючи дискусію, директор УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого Володимир Кравчук.

Інформуючи про ситуацію, що склалася на ринку, Володимир Іванович з прикрістю констатував, що українські аграрії купують 80% техніки закордонного виробництва. До того ж, сільгоспвиробники сьогодні потребують машин 2-3 покоління. Щоправда, директор інституту висловив сподівання: протягом 5 років українські заводи спробують забезпечити такі вимоги. Аналізуючи ринкові тенденції, він зауважив, що збільшується попит на потужні тягачі до 350 кінських сил. 

Далі свої припущення висловив головний конструктор Харківського тракторного заводу Євген Пономарьов. Говорячи про останні розробки підприємства, він зазначив, що проблемним питанням залишається двигун, який українські виробники ще не випускають. А от директор ТОВ «Украгрокомсільмаш» (трактори «Ярило») Анатолій Грохольський додав: «Ніколи не буде якісного вітчизняного трактора відповідно діючій законодавчий базі, якщо не буде налагоджений на Україні випуск надійних двигунів, або хоча б коробок передач та мостів».

Зараз модно говорити про потребу в інвестиціях. Із цього приводу учасники круглого столу поскаржилися, що потенційних інвесторів цікавлять крупні партії машин. Натомість наші виробники, без відповідних маркетингових досліджень і потужних піар-компаній, не можуть взятися за випуск великої кількості техніки. Словом, успішний трактор не можна за день сконструювати й просунути на ринок. «Ми - за здорову конкуренцію, - розвивав думку заступник генерального директора ВО «Південний машинобудівний завод ім. О. МАКАРОВА» Віктор ГАРМАШ, зауважуючи:  - але держава має реально й безпосередньо підтримувати вітчизняного машинобудівника . Державні кошти треба використовувати не на дотацію іноземним виробникам сільгосптехніки, збагачуючи «їхню» економіку, а спрямовувати на розвиток власного машинобудування, адже саме ми піклуємося про соціальну сферу, й податки сплачуємо в українську казну, і роботою забезпечуємо громадян України».

Прозвучала пропозиція, щоби профільне міністерство (Мінагропрод) взяло на себе роль замовника сільгосптехніки від українських заводів. Висловлювались думки і про звільнення від сплати ПДВ тих підприємств, які ввозять нові технології, а не готову продукцію, й про заборону імпорту сільгосптехніки, що була в користуванні понад 3 роки.

Учасники дискусії домовилися всі подані пропозиції узагальнити й сформулювати на їх основі спільні бачення, які й викласти уряду.

Ми поцікавилися і у тих, хто взяв участь у роботі круглого столу, і у тих, хто не зміг приїхати до смт Дослідницьке, якою є їхня позиція.

Володимир Чабан, генеральний директор «Укравтозапчастина»:

- Я підтримую більшість із тих лідерів машинобудування, чиї думки почув на круглому столі. Дійсно, держава має потурбуватися про реальну допомогу саме вітчизняних виробників сільгоспмашин, а не розпорошувати кошти на тих, хто купує імпортну техніку. «Укрзапчастина» пропонує аграріям «номенклатуру» від гайки до найсучаснішого трактора 20-240 кінських сил. Ми беремо на себе й відновлення, й капітальний ремонт техніки, яку сьогодні мають наші сільгоспвиробники. І все це з гарантією мінімум на 1 рік. Маємо 40 філій по всій Україні та розгалужену мережу сервіс-центрів, де наші замовники гарантовано отримують повний комплекс технічного обслуговування на європейському рівні.

                                                                            

Володимир ШАПОВАЛОВ

 





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.