Аграрний тиждень. Україна
» » Капіталізація українських агрокомпаній продовжує знижуватись
» » Капіталізація українських агрокомпаній продовжує знижуватись

    Капіталізація українських агрокомпаній продовжує знижуватись


    Станом на середину квітня 2013 року капіталізація українських агропродовольчих компаній склала близько 5,55 млрд дол. США, що на 12% менше аналогічного показника 2012 року. Про це повідомили в асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ). Експерти відмічають негативний тренд до зниження вартості акцій вітчизняних агрокомпаній.

    Капіталізація українських агропродовольчих компаній знизилась на 790 млн дол. США порівняно з минулим роком. Це близько 6,3 млрд грн. або 30% розміру прибутку, отриманого в сільському господарстві в 2012 році. Однак експерти наголошують, що основна проблема не у розмірі втрачених для українського аграрного сектору інвестицій, а у постійному негативному тренді.

    «Для фондових ринків коливання є нормальним явищем, але капіталізація українських агропродовольчих компаній протягом останнього року, якщо дивитись на проміжні серпневі та листопадові показники, невпинно знижується. Це тривожний сигнал для усіх учасників ринку, але особливо для керівництва держави, яке оголосило аграрний сектор однією з пріоритетних галузей. Зважаючи на несприятливі погодні умови, подорожчання ресурсів та інші проблеми сектору, сільське господарство зараз як ніколи потребує підтримки, а не чергових випробувань. Ми сподіваємось, що держава збереже той мінімум сприяння, який є зараз, у вигляді податкових стимулів для розвитку галузі» - коментує експерт аграрних ринків асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тарас Висоцький.

    Експерт повідомив, що протягом останніх трьох років одним із максимальних рівнів капіталізації українських агропродовольчих компаній був показник розміром у близько 8 млрд дол. США станом на початок січня 2011 року. В той же час станом на кінець листопада 2011 року капіталізація українських агропродовольчих компаній знизилась до 5,2 млрд дол. США. Однією з причин такого різкого зменшення стали впровадження експортних мит на зернові та скасування відшкодування ПДВ при експорті зернових і олійних.

    «Ці показники яскраво демонструють, як непродумана державна політика призвела до суттєвих втрат агарного сектору та національної економіки загалом. Хотілося б, щоб той урок був засвоєний, і надалі держава не експериментувала із уведенням фіскальних інновацій без детального попереднього аналізу можливих економічних наслідків», - наголосив Тарас Висоцький.

    Асоціація

    Український клуб аграрного бізнесу





    Схожі новини
  • УКАБ: капіталізація українських аграрних компаній скоротилася на 12%
  • Втрати аграріїв становитимуть майже 40 млрд. грн.
  • Україна експортувала рекордні обсяги цукру
  • Україна досягла рекордного експорту цукру
  • УКАБ сприяє обміну досвідом між українськими та міжнародними виробниками плодоовочевої продукції

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Капіталізація українських агрокомпаній продовжує знижуватись


Станом на середину квітня 2013 року капіталізація українських агропродовольчих компаній склала близько 5,55 млрд дол. США, що на 12% менше аналогічного показника 2012 року. Про це повідомили в асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ). Експерти відмічають негативний тренд до зниження вартості акцій вітчизняних агрокомпаній.

Капіталізація українських агропродовольчих компаній знизилась на 790 млн дол. США порівняно з минулим роком. Це близько 6,3 млрд грн. або 30% розміру прибутку, отриманого в сільському господарстві в 2012 році. Однак експерти наголошують, що основна проблема не у розмірі втрачених для українського аграрного сектору інвестицій, а у постійному негативному тренді.

«Для фондових ринків коливання є нормальним явищем, але капіталізація українських агропродовольчих компаній протягом останнього року, якщо дивитись на проміжні серпневі та листопадові показники, невпинно знижується. Це тривожний сигнал для усіх учасників ринку, але особливо для керівництва держави, яке оголосило аграрний сектор однією з пріоритетних галузей. Зважаючи на несприятливі погодні умови, подорожчання ресурсів та інші проблеми сектору, сільське господарство зараз як ніколи потребує підтримки, а не чергових випробувань. Ми сподіваємось, що держава збереже той мінімум сприяння, який є зараз, у вигляді податкових стимулів для розвитку галузі» - коментує експерт аграрних ринків асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Тарас Висоцький.

Експерт повідомив, що протягом останніх трьох років одним із максимальних рівнів капіталізації українських агропродовольчих компаній був показник розміром у близько 8 млрд дол. США станом на початок січня 2011 року. В той же час станом на кінець листопада 2011 року капіталізація українських агропродовольчих компаній знизилась до 5,2 млрд дол. США. Однією з причин такого різкого зменшення стали впровадження експортних мит на зернові та скасування відшкодування ПДВ при експорті зернових і олійних.

«Ці показники яскраво демонструють, як непродумана державна політика призвела до суттєвих втрат агарного сектору та національної економіки загалом. Хотілося б, щоб той урок був засвоєний, і надалі держава не експериментувала із уведенням фіскальних інновацій без детального попереднього аналізу можливих економічних наслідків», - наголосив Тарас Висоцький.

Асоціація

Український клуб аграрного бізнесу





Схожі новини
  • УКАБ: капіталізація українських аграрних компаній скоротилася на 12%
  • Втрати аграріїв становитимуть майже 40 млрд. грн.
  • Україна експортувала рекордні обсяги цукру
  • Україна досягла рекордного експорту цукру
  • УКАБ сприяє обміну досвідом між українськими та міжнародними виробниками плодоовочевої продукції

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.