Аграрний тиждень. Україна
» » Які світові компанії сприяють найбільшій кількості пластикового сміття
» » Які світові компанії сприяють найбільшій кількості пластикового сміття

    Які світові компанії сприяють найбільшій кількості пластикового сміття


    Світові виробники напоїв Coca-Cola, PepsiCo і Nestle — найбільші в світі продуценти пластикового сміття. Про це з посиланням на дані доповіді екологічної групи Greenpeace пише Reuters, передає Agroday.

    Група зробила такі висновки після проведення 239 пластикових чисток в 42 країнах по всьому світу. Всього дослідники ідентифікували близько 187 тис. шматків пластикового сміття. 

    Їх мета полягала в тому, щоб визначити, наскільки великі корпорації сприяють забрудненню навколишнього середовища.

    Як виявилося, найбільшим джерелом пластикового сміття є Coca-Cola. Відходи її продукції були виявлені в 40 країнах з 42 досліджуваних.

    Найбільш поширений тип пластикового сміття – полістирол, з якого виготовляється пакувальна тара, кавові стаканчики. На другому місці — ПЕТ, що використовується в пляшках і контейнерах.

    Видання зазначає, що всі названі компанії не проігнорували заяву Greenpeace. Тим чи іншим чином вони постараються вирішити проблему пластикового забруднення вже до 2025 року.

    Зокрема, Coca-Cola заявляє, що вся її упаковка буде перероблятися або використовуватися повторно.

    У PepsiCo теж говорять, що зроблять упаковку, яка підлягає переробці чи компостуванню.

    Докласти зусиль для усунення проблеми пластикового сміття обіцяє і Nestle. Зараз вони вивчають альтернативні пакувальні рішення.





    Схожі новини
  • Coca-Cola закрывает свой завод по производству соков в России
  • Coca-Cola має намір прибрати з напоїв один із інгредієнтів
  • Coca-Cola подписала соглашение с мультиканальным ритейлером HSN
  • COCA-COLA має намір вийти на австралійсько-тихоокеанський пивний ринок
  • Янукович з робочою поїздкою відвідає завод "Кока-Кола" під Києвом

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Які світові компанії сприяють найбільшій кількості пластикового сміття


Світові виробники напоїв Coca-Cola, PepsiCo і Nestle — найбільші в світі продуценти пластикового сміття. Про це з посиланням на дані доповіді екологічної групи Greenpeace пише Reuters, передає Agroday.

Група зробила такі висновки після проведення 239 пластикових чисток в 42 країнах по всьому світу. Всього дослідники ідентифікували близько 187 тис. шматків пластикового сміття. 

Їх мета полягала в тому, щоб визначити, наскільки великі корпорації сприяють забрудненню навколишнього середовища.

Як виявилося, найбільшим джерелом пластикового сміття є Coca-Cola. Відходи її продукції були виявлені в 40 країнах з 42 досліджуваних.

Найбільш поширений тип пластикового сміття – полістирол, з якого виготовляється пакувальна тара, кавові стаканчики. На другому місці — ПЕТ, що використовується в пляшках і контейнерах.

Видання зазначає, що всі названі компанії не проігнорували заяву Greenpeace. Тим чи іншим чином вони постараються вирішити проблему пластикового забруднення вже до 2025 року.

Зокрема, Coca-Cola заявляє, що вся її упаковка буде перероблятися або використовуватися повторно.

У PepsiCo теж говорять, що зроблять упаковку, яка підлягає переробці чи компостуванню.

Докласти зусиль для усунення проблеми пластикового сміття обіцяє і Nestle. Зараз вони вивчають альтернативні пакувальні рішення.





Схожі новини
  • Coca-Cola закрывает свой завод по производству соков в России
  • Coca-Cola має намір прибрати з напоїв один із інгредієнтів
  • Coca-Cola подписала соглашение с мультиканальным ритейлером HSN
  • COCA-COLA має намір вийти на австралійсько-тихоокеанський пивний ринок
  • Янукович з робочою поїздкою відвідає завод "Кока-Кола" під Києвом

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.