Аграрний тиждень. Україна
» » «Тріада класік» і «Музичні сезони у Ханенків»
» » «Тріада класік» і «Музичні сезони у Ханенків»

    «Тріада класік» і «Музичні сезони у Ханенків»


    Співачки всесвітньо відомої капели «Думка» Вікторія Матвіїшин, Оксана Бондарчук і Олена Добровольська з вокальними концертами (як ансамбль «Тріада класік») виступали перед найвимогливішою столичною публікою у престижних камерних залах. Але участь у «Музичних сезонах» Національного музею мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків викликала в них мало не трепет.

     

     

    У Середньовічній залі, серед шедеврів світового мистецтва, зібраних свого часу подружжям Ханенків у дарунок київській громаді, звучали твори, подібні до молитов, і найскладніші для виконання арії з опер західноєвропейських композиторів-класиків. Готували програму заздалегідь саме для цього концерту, знаючи, що в музеї Ханенків завжди присутній елемент містики. Ніби господарі особняка-музею незримо присутні на цих концертах і слухають виконавців.

    І справді - високу гармонію музичних творів Каччіні й Перголезі, Баха і Моцарта шанобливо підкреслюють речі, зібрані під високим склепінням біля старовинного каміна. Все слугувало одухотвореним фоном і надихало співачок: різьблені з дерева унікальні меблі середньовічних церков і справжній вітраж - Сошестя Святого Духа, живописний триптих «Оплакування Христа» і зображення Святого Христофора, який оберігає від випадкової смерті, статуя Георгія Переможця роботи Донателло й унікальне зібрання старовинної італійської майоліки, яку для музейної колекції обирала особисто Варвара Николівна Ханенко (уроджена Терещенко).

    Колоратурне сопрано Вікторії Матвіїшин, сопрано Оксани Бондарчук і мецо-сопрано Олени Добровольської злилися в цілісність, коли славили співом Богородицю, і знов роз’єдналися в трикольорове музичне плетиво голосів трьох дам із «Чарівної флейти» Моцарта. Співали також дуетами і сольно, надаючи перлинам західноєвропейської музики особливого, особистісного «підсвітлення».


    Створити «Тріаду класік» задумала Олена Добровольська (в Національній заслуженій капелі «Думка» працює найдовше), щоб розширити творчі можливості, добре відшліфовані в хоровому співі. До ідеї пристали Оксана Бондарчук (вихованка знаменитої Надії Куделі) і Вікторія Матвіїшин, дивовижно схожа на Анну Ахматову. Співачки навчалися вокалу в різних вищих навчальних закладах; коріння роду в кожної своє – із різних регіонів України проросли ці співочі пагони (хоч Оксана Бондарчук примудрилася народитися на Кубі, де працював тоді перекладачем тато). Але в «Тріаді класік» вони як рідні. Після повноцінної і напруженої роботи в справді заслуженій капелі «Думка» так само напружено і повноцінно працюють над репертуаром свого вокального ансамблю. Обирають складні, не так уже й часто виконувані на концертах твори Чайковського, Римського-Корсакова, Рахманінова, Даргомижського, інших видатних композиторів. Співають і романси – російські та українські. А ще – твори Белліні, Сен-Санса, Верді, Пуччіні, Деліба – крапки в тому переліку нема. Бо коли душа співає – вона любить і обіймає весь світ. 

    - Все, що нам даровано, – усі таланти, як і всі випробування, дається нам для подальшого удосконалення. Жіночий голос буває і високий, і низький, а коли об’єднати їх в єдиний, цілісний діапазон, можна досягти майже неможливого – виконувати твори будь-якої складності, - розповіла Олена Добровольська. – Коли співаєш в ансамблі, не думаєш про себе, не вип’ячуєш свого я, належиш тільки музиці. Тоді душі наче зливаються в одну.

    «Музичні сезони у Ханенків» тривають уже кілька років, але мало який концерт розчиняє межі часу і простору, як відбулося нині. Можливо Богдан і Варвара Ханенки, чия вірна, віддана любов вразила співачок, разом з ними у центрі Києва привідкрила небеса, щоб глядачі-слухачі зазирнули у високість, де лунають хіба що ангельські співи, де світлими дорогами мандрує душа без метро і маршруток...

                                                            ГаннаКОЗАЧЕНКО,

    член правління Українського фонду культури



     





    Схожі новини
  • №33-34 (274)
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • Азаров убежден, что больше продукты дорожать не будут,.. но и меньше тоже

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Тріада класік» і «Музичні сезони у Ханенків»


Співачки всесвітньо відомої капели «Думка» Вікторія Матвіїшин, Оксана Бондарчук і Олена Добровольська з вокальними концертами (як ансамбль «Тріада класік») виступали перед найвимогливішою столичною публікою у престижних камерних залах. Але участь у «Музичних сезонах» Національного музею мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків викликала в них мало не трепет.

 

 

У Середньовічній залі, серед шедеврів світового мистецтва, зібраних свого часу подружжям Ханенків у дарунок київській громаді, звучали твори, подібні до молитов, і найскладніші для виконання арії з опер західноєвропейських композиторів-класиків. Готували програму заздалегідь саме для цього концерту, знаючи, що в музеї Ханенків завжди присутній елемент містики. Ніби господарі особняка-музею незримо присутні на цих концертах і слухають виконавців.

І справді - високу гармонію музичних творів Каччіні й Перголезі, Баха і Моцарта шанобливо підкреслюють речі, зібрані під високим склепінням біля старовинного каміна. Все слугувало одухотвореним фоном і надихало співачок: різьблені з дерева унікальні меблі середньовічних церков і справжній вітраж - Сошестя Святого Духа, живописний триптих «Оплакування Христа» і зображення Святого Христофора, який оберігає від випадкової смерті, статуя Георгія Переможця роботи Донателло й унікальне зібрання старовинної італійської майоліки, яку для музейної колекції обирала особисто Варвара Николівна Ханенко (уроджена Терещенко).

Колоратурне сопрано Вікторії Матвіїшин, сопрано Оксани Бондарчук і мецо-сопрано Олени Добровольської злилися в цілісність, коли славили співом Богородицю, і знов роз’єдналися в трикольорове музичне плетиво голосів трьох дам із «Чарівної флейти» Моцарта. Співали також дуетами і сольно, надаючи перлинам західноєвропейської музики особливого, особистісного «підсвітлення».


Створити «Тріаду класік» задумала Олена Добровольська (в Національній заслуженій капелі «Думка» працює найдовше), щоб розширити творчі можливості, добре відшліфовані в хоровому співі. До ідеї пристали Оксана Бондарчук (вихованка знаменитої Надії Куделі) і Вікторія Матвіїшин, дивовижно схожа на Анну Ахматову. Співачки навчалися вокалу в різних вищих навчальних закладах; коріння роду в кожної своє – із різних регіонів України проросли ці співочі пагони (хоч Оксана Бондарчук примудрилася народитися на Кубі, де працював тоді перекладачем тато). Але в «Тріаді класік» вони як рідні. Після повноцінної і напруженої роботи в справді заслуженій капелі «Думка» так само напружено і повноцінно працюють над репертуаром свого вокального ансамблю. Обирають складні, не так уже й часто виконувані на концертах твори Чайковського, Римського-Корсакова, Рахманінова, Даргомижського, інших видатних композиторів. Співають і романси – російські та українські. А ще – твори Белліні, Сен-Санса, Верді, Пуччіні, Деліба – крапки в тому переліку нема. Бо коли душа співає – вона любить і обіймає весь світ. 

- Все, що нам даровано, – усі таланти, як і всі випробування, дається нам для подальшого удосконалення. Жіночий голос буває і високий, і низький, а коли об’єднати їх в єдиний, цілісний діапазон, можна досягти майже неможливого – виконувати твори будь-якої складності, - розповіла Олена Добровольська. – Коли співаєш в ансамблі, не думаєш про себе, не вип’ячуєш свого я, належиш тільки музиці. Тоді душі наче зливаються в одну.

«Музичні сезони у Ханенків» тривають уже кілька років, але мало який концерт розчиняє межі часу і простору, як відбулося нині. Можливо Богдан і Варвара Ханенки, чия вірна, віддана любов вразила співачок, разом з ними у центрі Києва привідкрила небеса, щоб глядачі-слухачі зазирнули у високість, де лунають хіба що ангельські співи, де світлими дорогами мандрує душа без метро і маршруток...

                                                        ГаннаКОЗАЧЕНКО,

член правління Українського фонду культури



 





Схожі новини
  • №33-34 (274)
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • Азаров убежден, что больше продукты дорожать не будут,.. но и меньше тоже

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.