Аграрний тиждень. Україна
» » СПЛАТА ПОДАТКІВ ПІДПРИЄМСТВАМИ АПК
» » СПЛАТА ПОДАТКІВ ПІДПРИЄМСТВАМИ АПК

    СПЛАТА ПОДАТКІВ ПІДПРИЄМСТВАМИ АПК


    При наявності позитивних тенденцій, окремі області накопичили заборгованість перед бюджетом.

    23 лютого 2007 року відбулася нарада заступника міністра аграрної політики України Юрія Лузана із заступниками голів обласних адміністрацій та начальниками головних управлінь АПК.
    Увагу присутніх було зосереджено на виконанні підприємствами АПК, місцевими органами влади своїх зобов'язань перед державою щодо сплати податків, внесення платежів до Пенсійного фонду, дотримання вимог законодавства з оплати праці. У своїй доповіді Юрій Лузан зазначив, що загалом помітні позитивні тенденції щодо сплати податків.
    Так, за 2006 рік до зведеного бюджету надійшло податків і зборів у сумі 10,4 млрд. грн., що майже на 1,6 млрд. грн. або 19% більше, ніж 2005 року, в т.ч. від сільгосппідприємств – на 15,8%, харчової промисловості – 19%.
    Разом з тим було підкреслено, що в однакових економічних умовах зменшили сплату податків порівняно з попереднім роком підприємства АПК Івано-Франківської області на 40%, Чернігівської та Донецької – на 8%, Одеської – на 4%, Луганської – на 2%. В цілому з цих областей до бюджету не надійшло майже 140 млн. грн. Зменшилися на 18,7% й платежі в рахунок фіксованого податку. В тому числі, від Закарпатської області на 52%, Чернігівської, Харківської, Одеської, Кіровоградської, Запорізької областей – на 20-25%.
    Має місце також інша тривожна тенденція – накопичення податкового боргу з платежів до бюджету. Загалом за 2006 рік він зріс на 48,3 млн. грн., або на 16,5%, в т.ч. у Харківській області у 3,6 рази, по м.Києву – в 1,9, у Львівській та Донецькій областях – в 1,3 рази при одночасному зменшенні боргів у 19 областях.
    «В таких умовах навіть не коректно піднімати питання про недостатню державну підтримку чи якісь інші неправильні дії держави», – зазначив Юрій Лузан.
    Що стосується платежів підприємствами АПК до Пенсійного фонду, то при загальній позитивній тенденції було вказано на прострочену заборгованість у сумі 189 млн. грн. За січень вона зросла ще на 4,4 млн. грн.
    На сьогодні 7 регіонів – АР Крим, Вінницька, Житомирська, Одеська, Полтавська, Сумська та Тернопільська області – мають заборгованість від 10 до 18 млн. грн., або майже 60% від усіх боргів.
    Було поставлено вимогу відновити роботу комісії в усіх регіонах, визначити графіки погашення боргів та персонально відповідальних за цю роботу тощо.
    Борги до Пенсійного фонду пов'язані із наявністю заборгованості по зарплаті. На 1 січня 2007 року вона становила у сільському господарстві 175 млн. грн. в т.ч.:
    – в економічно активних підприємствах – 44 млн. грн.;
    – в підприємствах-банкрутах – 89 млн. грн.;
    – в непрацюючих – 42 млн. грн.
    До найбільш проблемних регіонів щодо цього слід віднести господарства Хмельницької, Вінницької, Житомирської, Київської, Харківської, Сумської областей та АР Крим.
    Інше важливе питання: рівень оплати праці в сільському господарстві, який і досі найнижчий порівняно з іншими галузями. Середньомісячна зарплата за 2006 рік в АПК становила 553 грн., або 53% від середньої в економіці. Хоч рівень оплати праці зріс на 34% (в цілому на виробництві на 20%), але цього недостатньо з точки зору соціальної захищеності сільгосппрацівників, особливо в деяких регіонах.
    Відзначено також значне коливання зарплатні між регіонами: Донецька область – 743 грн., Волинська область – 356 грн. (це навіть не досягає мінімального рівня зарплати, визначеної законодавством), тобто більш ніж дворазовий розрив.
    Оголошено було й низку загальних вимог щодо підвищення ефективності бюджетних коштів у 2007 році. Зокрема, це підвищення ролі районних управлінь в розподілі та контролі за використанням бюджетних коштів. За більшістю програм ліміти доводяться до районів, розподіл коштів здійснюватимуть районні конкурсні комісії.
    Також необхідно підвищити вимоги до учасників програм (відсутність боргів усіх видів), до цільового використання коштів та відповідальності. Бюджетні кошти мають бути спрямовані на підтримку великотоварного виробництва та інноваційно-інвестиційних проектів. Необхідною вимогою стало й те, що в основному бюджетні кошти будуть виділятись після здійснення фінансових операцій (після проведення закупівель техніки, насіння, сплати процентів за кредити тощо) і за наявності документів на підтвердження. На думку заступника міністра, ці заходи мають усунути безліч порушень і зауважень.

    За матеріалами доповіді Юрія ЛУЗАНА





    Схожі новини
  • Підсумки роботи АПК за січень-квітень 2009 року (у порівнянні з відповідним періодом 2008 року)
  • Валентина Завалевська: «Діяти потрібно синхронно»
  • Чи ефективно використовуємо бюджетну підтримку?
  • Підприємства агарного сектору утримали темпи зростання виробництва сільськогосподарської продукції
  • АПК. РІК 2006-Й

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

СПЛАТА ПОДАТКІВ ПІДПРИЄМСТВАМИ АПК


При наявності позитивних тенденцій, окремі області накопичили заборгованість перед бюджетом.

23 лютого 2007 року відбулася нарада заступника міністра аграрної політики України Юрія Лузана із заступниками голів обласних адміністрацій та начальниками головних управлінь АПК.
Увагу присутніх було зосереджено на виконанні підприємствами АПК, місцевими органами влади своїх зобов'язань перед державою щодо сплати податків, внесення платежів до Пенсійного фонду, дотримання вимог законодавства з оплати праці. У своїй доповіді Юрій Лузан зазначив, що загалом помітні позитивні тенденції щодо сплати податків.
Так, за 2006 рік до зведеного бюджету надійшло податків і зборів у сумі 10,4 млрд. грн., що майже на 1,6 млрд. грн. або 19% більше, ніж 2005 року, в т.ч. від сільгосппідприємств – на 15,8%, харчової промисловості – 19%.
Разом з тим було підкреслено, що в однакових економічних умовах зменшили сплату податків порівняно з попереднім роком підприємства АПК Івано-Франківської області на 40%, Чернігівської та Донецької – на 8%, Одеської – на 4%, Луганської – на 2%. В цілому з цих областей до бюджету не надійшло майже 140 млн. грн. Зменшилися на 18,7% й платежі в рахунок фіксованого податку. В тому числі, від Закарпатської області на 52%, Чернігівської, Харківської, Одеської, Кіровоградської, Запорізької областей – на 20-25%.
Має місце також інша тривожна тенденція – накопичення податкового боргу з платежів до бюджету. Загалом за 2006 рік він зріс на 48,3 млн. грн., або на 16,5%, в т.ч. у Харківській області у 3,6 рази, по м.Києву – в 1,9, у Львівській та Донецькій областях – в 1,3 рази при одночасному зменшенні боргів у 19 областях.
«В таких умовах навіть не коректно піднімати питання про недостатню державну підтримку чи якісь інші неправильні дії держави», – зазначив Юрій Лузан.
Що стосується платежів підприємствами АПК до Пенсійного фонду, то при загальній позитивній тенденції було вказано на прострочену заборгованість у сумі 189 млн. грн. За січень вона зросла ще на 4,4 млн. грн.
На сьогодні 7 регіонів – АР Крим, Вінницька, Житомирська, Одеська, Полтавська, Сумська та Тернопільська області – мають заборгованість від 10 до 18 млн. грн., або майже 60% від усіх боргів.
Було поставлено вимогу відновити роботу комісії в усіх регіонах, визначити графіки погашення боргів та персонально відповідальних за цю роботу тощо.
Борги до Пенсійного фонду пов'язані із наявністю заборгованості по зарплаті. На 1 січня 2007 року вона становила у сільському господарстві 175 млн. грн. в т.ч.:
– в економічно активних підприємствах – 44 млн. грн.;
– в підприємствах-банкрутах – 89 млн. грн.;
– в непрацюючих – 42 млн. грн.
До найбільш проблемних регіонів щодо цього слід віднести господарства Хмельницької, Вінницької, Житомирської, Київської, Харківської, Сумської областей та АР Крим.
Інше важливе питання: рівень оплати праці в сільському господарстві, який і досі найнижчий порівняно з іншими галузями. Середньомісячна зарплата за 2006 рік в АПК становила 553 грн., або 53% від середньої в економіці. Хоч рівень оплати праці зріс на 34% (в цілому на виробництві на 20%), але цього недостатньо з точки зору соціальної захищеності сільгосппрацівників, особливо в деяких регіонах.
Відзначено також значне коливання зарплатні між регіонами: Донецька область – 743 грн., Волинська область – 356 грн. (це навіть не досягає мінімального рівня зарплати, визначеної законодавством), тобто більш ніж дворазовий розрив.
Оголошено було й низку загальних вимог щодо підвищення ефективності бюджетних коштів у 2007 році. Зокрема, це підвищення ролі районних управлінь в розподілі та контролі за використанням бюджетних коштів. За більшістю програм ліміти доводяться до районів, розподіл коштів здійснюватимуть районні конкурсні комісії.
Також необхідно підвищити вимоги до учасників програм (відсутність боргів усіх видів), до цільового використання коштів та відповідальності. Бюджетні кошти мають бути спрямовані на підтримку великотоварного виробництва та інноваційно-інвестиційних проектів. Необхідною вимогою стало й те, що в основному бюджетні кошти будуть виділятись після здійснення фінансових операцій (після проведення закупівель техніки, насіння, сплати процентів за кредити тощо) і за наявності документів на підтвердження. На думку заступника міністра, ці заходи мають усунути безліч порушень і зауважень.

За матеріалами доповіді Юрія ЛУЗАНА





Схожі новини
  • Підсумки роботи АПК за січень-квітень 2009 року (у порівнянні з відповідним періодом 2008 року)
  • Валентина Завалевська: «Діяти потрібно синхронно»
  • Чи ефективно використовуємо бюджетну підтримку?
  • Підприємства агарного сектору утримали темпи зростання виробництва сільськогосподарської продукції
  • АПК. РІК 2006-Й

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.