Аграрний тиждень. Україна
» » «Все для газу»? Все для людини!
» » «Все для газу»? Все для людини!

    «Все для газу»? Все для людини!


    Перша частина заголовку — назва сервіс-центру, який уже три роки функціонує в центрі Шепетівки. Друга — це те, що можна сміливо додати після ознайомлення з його роботою.

    Погодьтеся: в нашій бюрократичній країні турбота про маленьку людину стає майже міфом. Кому вона в голові зі своїми проблемами? Інколи небезпідставно здається, що кожен, від кого в тій чи іншій мірі залежить розв’язання якогось питання, намагається тільки ускладнити нам життя...

    Отож дуже приємно було почути від голови правління ВАТ «Шепетівкагаз» Володимира Турінського, що для зручності жителів регіону силами товариства створено і відкрито центр, в якому можна не тільки придбати всі необхідні матеріали й устаткування, а й замовити проект газифікації, порадитися зі спеціалістами, який комплект обладнання буде ліпший в кожному конкретному випадку, як обійтися без зайвих витрат, і, нарешті, замовити бригаду для підведення блакитного палива.

    Хто займався чи займається газифікацією, той прекрасно розуміє, яка то величезна зручність, коли все зосереджено в одному місці. Мала таку турботу і авторка цих рядків, отже, на собі відчула, що то за клопіт: проект замовляєш в приватного підприємця, плиту, котли й опалювальні батареї купуєш в магазині (щоби з гарантією), всіляку дрібноту, громіздкі цинкові витяжні труби та обмотку для них — на базарах, металеві труби — в підприємствах, які торгують металом, для безпосереднього підведення газу шукаєш бригаду шабашників. Поки то постягуєш все, а ще ж позвозити треба, що теж влітає в копійку... А скільки ходінь по муках, а скільки куплено не того й не такого (на базарі вміють підсунути, їм – аби збути), бо не було таких консультантів, як у шепетівському сервіс-центрі «Все для газу»!

    Знайомимося з його директором Андрієм Таганом. До речі, це було не так просто при його зайнятості: в магазині збирається багато людей.

    — Замовники звертаються до нас частіше, ніж до конкурентів, — каже мій співрозмовник. — Адже ціни тут, як правило, нижчі, оскільки ми не маємо справи з посередниками, а працюємо напряму з виробниками за угодами, шукаємо, де якісніше й дешевше. Та й займаємося гарантійним і післягарантійним обслуговуванням, що теж важливо для наших клієнтів. Все-таки ми є структурним підрозділом державної фірми, а це гарантія, що нікуди, як кажуть, не подінемось. У цьому ми виграшно відрізняємось від усіляких фірм і фірмочок, які сьогодні торгують газовим обладнанням, а завтра легко переключаються на якийсь інший, більш ходовий товар. Яке їм діло до того, що хтось там придбав устаткування і розраховує на гарантійний сервіс? У них на першому місці бізнес, прибутки. Та й за технічними консультаціями звертаються до нас. Все-таки, я вважаю, тут зібрані кращі сили, хоч колектив у нас невеличкий: два менеджери, інженер-проектант, технічний працівник і я, директор.

    У сервіс-центрі «Все для газу» цінують таку прихильність і дорожать кожним клієнтом. Адже по їхній роботі судять і про підприємство в цілому. І, треба сказати, ВАТ «Шепетівкагаз» дуже дбає про свій авторитет.

    — У певні дні в нас веде прийом населення інженер будівельно-монтажної служби, — додає до сказаного директор сервіс-центру. — Це зроблено для того, щоб людина не шукала, де газконтора (вона на околиці Шепетівки). Інженер проводить розрахунок вартості робіт по газифікації, складає повний кошторис. Тут, на місці, можна заплатити кошти касиру, який теж спеціально сюди приходить. Здається, нема такої дрібниці, якої б ми не врахували.

    Ці чинники позитивно впливають на кінцеві результати: обсяги продажу. Вони дуже пристойні. Навряд чи хтось з конкурентів може зрівнятися з сервіс-центром по асортименту та кількості проданого обладнання.

    В основному клієнти сервіс-центру — мешканці Шепетівки і району, організації та установи. Проте останнім часом географія обслуговування ширшає. Земля чутками повниться. Та вся серйозна робота ще попереду: з 69 сіл на Шепетівщині газифіковано тільки 14. А ще ж і квартири власники переводять на автономне опалення!

    Магазин може запропонувати своїм покупцям обладнання на будь-який смак і на будь-яку товщину гаманця. Є в асортименті вітчизняне, є імпортне, дороге — з усіх куточків Європи. І воно користується не меншим попитом, ніж вітчизняне, бо магазин бере його на пожиттєве обслуговування. Людині, яка купує котел за 5-10 тисяч гривень, дуже важливо знати, що його є кому якісно відремонтувати. Асортимент наявного в магазині обладнання — до 200 одиниць (без врахування комплектуючих), а під замовлення – вдвічі більше. Заведено спеціальний журнал, через тиждень (максимум — два) замовлення виконується в повному обсязі.

    Справедливості заради слід зауважити, що центр вигідний не тільки населенню. Керівник ВАТ «Шепетівкагаз» В. В. Турінський стверджує, що сервіс-центр працює прибутково, на його адресу надходить маса подяк від клієнтів, а от кількість нарікань на роботу газовиків після введення в дію цього об’єкта зведена до нуля.

    ...Залишилося тільки сфотографувати Андрія Тагана, як пролунав тривожний дзвінок від одного з клієнтів магазину. З’ясувалося, блискавка під час грози влучила в його будинок і попалила всю побутову техніку, в тому числі опалювальний котел. «Фотосесія» тривала одну хвилину — Андрій терміново поїхав на місце події для проведення експертизи.

    Шкода, що закладів, подібних до шепетівського за якістю обслуговування та за кількістю послуг, практично нема. Здавалося б, проста річ, але втілюють в життя її одиниці. А як би не завадив такий магазинчик в кожному районному центрі, в кожному місті...

    Галина СКРИПНИК

    Хмельницька область





    Схожі новини
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом
  • Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України
  • РОБОТИ-АВТОМАТИ ДО ВАШИХ ПОСЛУГ НА ПЕРЕДПЛАТУ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ
  • Об'єкт підвищеної уваги
  • ОТО ТАК СВИНІ!

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Все для газу»? Все для людини!


Перша частина заголовку — назва сервіс-центру, який уже три роки функціонує в центрі Шепетівки. Друга — це те, що можна сміливо додати після ознайомлення з його роботою.

Погодьтеся: в нашій бюрократичній країні турбота про маленьку людину стає майже міфом. Кому вона в голові зі своїми проблемами? Інколи небезпідставно здається, що кожен, від кого в тій чи іншій мірі залежить розв’язання якогось питання, намагається тільки ускладнити нам життя...

Отож дуже приємно було почути від голови правління ВАТ «Шепетівкагаз» Володимира Турінського, що для зручності жителів регіону силами товариства створено і відкрито центр, в якому можна не тільки придбати всі необхідні матеріали й устаткування, а й замовити проект газифікації, порадитися зі спеціалістами, який комплект обладнання буде ліпший в кожному конкретному випадку, як обійтися без зайвих витрат, і, нарешті, замовити бригаду для підведення блакитного палива.

Хто займався чи займається газифікацією, той прекрасно розуміє, яка то величезна зручність, коли все зосереджено в одному місці. Мала таку турботу і авторка цих рядків, отже, на собі відчула, що то за клопіт: проект замовляєш в приватного підприємця, плиту, котли й опалювальні батареї купуєш в магазині (щоби з гарантією), всіляку дрібноту, громіздкі цинкові витяжні труби та обмотку для них — на базарах, металеві труби — в підприємствах, які торгують металом, для безпосереднього підведення газу шукаєш бригаду шабашників. Поки то постягуєш все, а ще ж позвозити треба, що теж влітає в копійку... А скільки ходінь по муках, а скільки куплено не того й не такого (на базарі вміють підсунути, їм – аби збути), бо не було таких консультантів, як у шепетівському сервіс-центрі «Все для газу»!

Знайомимося з його директором Андрієм Таганом. До речі, це було не так просто при його зайнятості: в магазині збирається багато людей.

— Замовники звертаються до нас частіше, ніж до конкурентів, — каже мій співрозмовник. — Адже ціни тут, як правило, нижчі, оскільки ми не маємо справи з посередниками, а працюємо напряму з виробниками за угодами, шукаємо, де якісніше й дешевше. Та й займаємося гарантійним і післягарантійним обслуговуванням, що теж важливо для наших клієнтів. Все-таки ми є структурним підрозділом державної фірми, а це гарантія, що нікуди, як кажуть, не подінемось. У цьому ми виграшно відрізняємось від усіляких фірм і фірмочок, які сьогодні торгують газовим обладнанням, а завтра легко переключаються на якийсь інший, більш ходовий товар. Яке їм діло до того, що хтось там придбав устаткування і розраховує на гарантійний сервіс? У них на першому місці бізнес, прибутки. Та й за технічними консультаціями звертаються до нас. Все-таки, я вважаю, тут зібрані кращі сили, хоч колектив у нас невеличкий: два менеджери, інженер-проектант, технічний працівник і я, директор.

У сервіс-центрі «Все для газу» цінують таку прихильність і дорожать кожним клієнтом. Адже по їхній роботі судять і про підприємство в цілому. І, треба сказати, ВАТ «Шепетівкагаз» дуже дбає про свій авторитет.

— У певні дні в нас веде прийом населення інженер будівельно-монтажної служби, — додає до сказаного директор сервіс-центру. — Це зроблено для того, щоб людина не шукала, де газконтора (вона на околиці Шепетівки). Інженер проводить розрахунок вартості робіт по газифікації, складає повний кошторис. Тут, на місці, можна заплатити кошти касиру, який теж спеціально сюди приходить. Здається, нема такої дрібниці, якої б ми не врахували.

Ці чинники позитивно впливають на кінцеві результати: обсяги продажу. Вони дуже пристойні. Навряд чи хтось з конкурентів може зрівнятися з сервіс-центром по асортименту та кількості проданого обладнання.

В основному клієнти сервіс-центру — мешканці Шепетівки і району, організації та установи. Проте останнім часом географія обслуговування ширшає. Земля чутками повниться. Та вся серйозна робота ще попереду: з 69 сіл на Шепетівщині газифіковано тільки 14. А ще ж і квартири власники переводять на автономне опалення!

Магазин може запропонувати своїм покупцям обладнання на будь-який смак і на будь-яку товщину гаманця. Є в асортименті вітчизняне, є імпортне, дороге — з усіх куточків Європи. І воно користується не меншим попитом, ніж вітчизняне, бо магазин бере його на пожиттєве обслуговування. Людині, яка купує котел за 5-10 тисяч гривень, дуже важливо знати, що його є кому якісно відремонтувати. Асортимент наявного в магазині обладнання — до 200 одиниць (без врахування комплектуючих), а під замовлення – вдвічі більше. Заведено спеціальний журнал, через тиждень (максимум — два) замовлення виконується в повному обсязі.

Справедливості заради слід зауважити, що центр вигідний не тільки населенню. Керівник ВАТ «Шепетівкагаз» В. В. Турінський стверджує, що сервіс-центр працює прибутково, на його адресу надходить маса подяк від клієнтів, а от кількість нарікань на роботу газовиків після введення в дію цього об’єкта зведена до нуля.

...Залишилося тільки сфотографувати Андрія Тагана, як пролунав тривожний дзвінок від одного з клієнтів магазину. З’ясувалося, блискавка під час грози влучила в його будинок і попалила всю побутову техніку, в тому числі опалювальний котел. «Фотосесія» тривала одну хвилину — Андрій терміново поїхав на місце події для проведення експертизи.

Шкода, що закладів, подібних до шепетівського за якістю обслуговування та за кількістю послуг, практично нема. Здавалося б, проста річ, але втілюють в життя її одиниці. А як би не завадив такий магазинчик в кожному районному центрі, в кожному місті...

Галина СКРИПНИК

Хмельницька область





Схожі новини
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом
  • Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України
  • РОБОТИ-АВТОМАТИ ДО ВАШИХ ПОСЛУГ НА ПЕРЕДПЛАТУ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ
  • Об'єкт підвищеної уваги
  • ОТО ТАК СВИНІ!

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.