Аграрний тиждень. Україна
» » “Смак Українських Карпат”
» » “Смак Українських Карпат”

    “Смак Українських Карпат”


    25 серпня 2013 р. офіційно оголошено про створення нової торговельної марки високоякісної регіональної сільгосппродукції «Смак Українських Карпат», яка об’єднує виробників чотирьох Карпатських областей - Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської. Марку вперше представлено в рамках IV обласного фестивалю автентичної карпатської кухні «Смачний Спас» (м. Тлумач, Івано-Франківська обл.), де 13 виробників презентували свою продукцію.
    За словами заступника голови Івано-Франківської обласної держадміністрації Василя Бруса, «Карпати – найбільший в Європі гірський хребет. Він представляє собою природний скарб неймовірної краси та має екологічну цінність, а також є домівкою для витоків багатьох річок. Українські Карпати мають значний потенціал у сфері туризму та численні можливості для ведення бізнесу, які базуються на використанні багатих природних ресурсів цього величного регіону. Як наслідок, вони є одним з регіонів, які славляться відмінними традиційними стравами місцевої кухні. Новостворена Карпатська ТМ, яка об’єднала перших 13 виробників, є важливою віхою у підвищенні цінності наших місцевих сільськогосподарських продуктів харчування та культурної спадщини, а також сприятиме сталому розвитку Українських Карпат!“
    «Із затвердженням торговельної марки (ТМ) «Смак Українських Карпат» виробники з чотирьох областей (Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської) погодилися співпрацювати з метою підвищення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку цього регіону», - наголосив Тобіас Айзенрінг з Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія). – «ТМ означає походження продукції з чотирьох областей, відповідний смак, а також є гарантією високої якості продуктів харчування. У цій ТМ мають право брати участь лише перевірені виробники, які підтримують цю ідею. Оскільки ця ініціатива має підвищити конкурентоспроможність в чотирьох областях Карпатського регіону України, в цілому очікується її значний економічний, соціальний та екологічний вплив».
    Олександр Коваль, громадська організація «Товариство соціально-культурного розвитку «Панонія» (Закарпатська обл.): «Продукція Карпатської марки – це та продукція, яка робиться по старих технологіях, з використання натуральної сировини, яка є повністю безпечною та надзвичайно корисною. Споживач є цінністю для виробників, тобто це не масове виробництво. І в цьому полягає головна перевага такої продукції».
    Світлана Польянова, ТОВ"ГАЛС ЛТД" (Чернівецька обл.): «Застосування торгівельної марки «Смак Українських Карпат» стане гарантією високої якості продукції з використанням екологічно чистої сировини та інгредієнтів. Крім того, створення цього колективного бренду буде сприяти тому, що різні виробники, об’єднані ним, будуть допомагати один одному, ділитимуться власним досвідом. Застосування торгівельної марки дозволить більш ефективно просувати продукцію з Карпат на українському ринку, дозволить їй дійти до кожного споживача».
    Довідка
    В Українських Карпатах сільське господарство має довгу традицію, і протягом останніх років відчутно зростає інтерес з боку споживачів до продукції з регіону. Особливо вони цінують типову карпатську продукцію, таку як бринза та інші сири, трав’яні чаї, джеми, фруктові соки, мед, м’ясні продукти та інше.
    У 2009 р. виробники та переробні підприємства Карпатського регіону, вивчивши успішний досвід сусідніх країн щодо створення регіональних торгових марок, прийшли до висновку, що його можна і треба використати також для створення власного Карпатського бренду. Було вирішено, що він поширюватиметься на продовольчі товари, які були вирощені чи
    виготовлені в екологічно чистій зоні Карпат, і, в першу чергу, на ті з них, які характерні лише для цього регіону. Ініціатива була підтримана Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO).
    Розвиток ТМ «Смак Українських Карпат» відбувається в рамках роботи швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», який фінансується SECO та впроваджується FiBL у співробітництві з українськими виробниками та переробниками регіональної продукції.
    За останні 14 місяців місцеві виробники та переробники при підтримці FiBL розробили критерії відповідності продукції вимогам ТМ та бізнес-план з впровадження торгівельної марки. «Смак Українських Карпат» обрано назвою торгівельної марки, створено логотип і розпочато процес її реєстрації Українським інститутом промислової власності.
    Асортимент продукції, об‘єднаної торговельною маркою, включає різні види продукції, специфічної для Карпатського регіону, у тому числі сири, леквари, білі гриби, дикі ягоди, зібрані в горах, карпатський мед, лікувальні травні збори тощо.





    Схожі новини
  • 07 вересня 2013 р. у центрі Києва - на Контрактовій площі, в рамках Органічного тижня в Україні, відбудеться Всеукраїнський ярмарок органічних продукт
  • Нові акцизні марки на алкоголь і тютюн виведуть з тіні до 10% ринку, - Міндоходів
  • Продукти з іншою долею
  • Найбільші виробники зерна і м'яса в Україні виходять на ринок Близького Сходу
  • І на траві можна бізнес зробити

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

“Смак Українських Карпат”


25 серпня 2013 р. офіційно оголошено про створення нової торговельної марки високоякісної регіональної сільгосппродукції «Смак Українських Карпат», яка об’єднує виробників чотирьох Карпатських областей - Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської. Марку вперше представлено в рамках IV обласного фестивалю автентичної карпатської кухні «Смачний Спас» (м. Тлумач, Івано-Франківська обл.), де 13 виробників презентували свою продукцію.
За словами заступника голови Івано-Франківської обласної держадміністрації Василя Бруса, «Карпати – найбільший в Європі гірський хребет. Він представляє собою природний скарб неймовірної краси та має екологічну цінність, а також є домівкою для витоків багатьох річок. Українські Карпати мають значний потенціал у сфері туризму та численні можливості для ведення бізнесу, які базуються на використанні багатих природних ресурсів цього величного регіону. Як наслідок, вони є одним з регіонів, які славляться відмінними традиційними стравами місцевої кухні. Новостворена Карпатська ТМ, яка об’єднала перших 13 виробників, є важливою віхою у підвищенні цінності наших місцевих сільськогосподарських продуктів харчування та культурної спадщини, а також сприятиме сталому розвитку Українських Карпат!“
«Із затвердженням торговельної марки (ТМ) «Смак Українських Карпат» виробники з чотирьох областей (Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської) погодилися співпрацювати з метою підвищення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку цього регіону», - наголосив Тобіас Айзенрінг з Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія). – «ТМ означає походження продукції з чотирьох областей, відповідний смак, а також є гарантією високої якості продуктів харчування. У цій ТМ мають право брати участь лише перевірені виробники, які підтримують цю ідею. Оскільки ця ініціатива має підвищити конкурентоспроможність в чотирьох областях Карпатського регіону України, в цілому очікується її значний економічний, соціальний та екологічний вплив».
Олександр Коваль, громадська організація «Товариство соціально-культурного розвитку «Панонія» (Закарпатська обл.): «Продукція Карпатської марки – це та продукція, яка робиться по старих технологіях, з використання натуральної сировини, яка є повністю безпечною та надзвичайно корисною. Споживач є цінністю для виробників, тобто це не масове виробництво. І в цьому полягає головна перевага такої продукції».
Світлана Польянова, ТОВ"ГАЛС ЛТД" (Чернівецька обл.): «Застосування торгівельної марки «Смак Українських Карпат» стане гарантією високої якості продукції з використанням екологічно чистої сировини та інгредієнтів. Крім того, створення цього колективного бренду буде сприяти тому, що різні виробники, об’єднані ним, будуть допомагати один одному, ділитимуться власним досвідом. Застосування торгівельної марки дозволить більш ефективно просувати продукцію з Карпат на українському ринку, дозволить їй дійти до кожного споживача».
Довідка
В Українських Карпатах сільське господарство має довгу традицію, і протягом останніх років відчутно зростає інтерес з боку споживачів до продукції з регіону. Особливо вони цінують типову карпатську продукцію, таку як бринза та інші сири, трав’яні чаї, джеми, фруктові соки, мед, м’ясні продукти та інше.
У 2009 р. виробники та переробні підприємства Карпатського регіону, вивчивши успішний досвід сусідніх країн щодо створення регіональних торгових марок, прийшли до висновку, що його можна і треба використати також для створення власного Карпатського бренду. Було вирішено, що він поширюватиметься на продовольчі товари, які були вирощені чи
виготовлені в екологічно чистій зоні Карпат, і, в першу чергу, на ті з них, які характерні лише для цього регіону. Ініціатива була підтримана Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO).
Розвиток ТМ «Смак Українських Карпат» відбувається в рамках роботи швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», який фінансується SECO та впроваджується FiBL у співробітництві з українськими виробниками та переробниками регіональної продукції.
За останні 14 місяців місцеві виробники та переробники при підтримці FiBL розробили критерії відповідності продукції вимогам ТМ та бізнес-план з впровадження торгівельної марки. «Смак Українських Карпат» обрано назвою торгівельної марки, створено логотип і розпочато процес її реєстрації Українським інститутом промислової власності.
Асортимент продукції, об‘єднаної торговельною маркою, включає різні види продукції, специфічної для Карпатського регіону, у тому числі сири, леквари, білі гриби, дикі ягоди, зібрані в горах, карпатський мед, лікувальні травні збори тощо.





Схожі новини
  • 07 вересня 2013 р. у центрі Києва - на Контрактовій площі, в рамках Органічного тижня в Україні, відбудеться Всеукраїнський ярмарок органічних продукт
  • Нові акцизні марки на алкоголь і тютюн виведуть з тіні до 10% ринку, - Міндоходів
  • Продукти з іншою долею
  • Найбільші виробники зерна і м'яса в Україні виходять на ринок Близького Сходу
  • І на траві можна бізнес зробити

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.