Аграрний тиждень. Україна
» » У Швейцарії почали випускати морозиво для дорослих
» » У Швейцарії почали випускати морозиво для дорослих

    У Швейцарії почали випускати морозиво для дорослих


    У Швейцарії запускають виробництво морозива з додаванням місцевих вин. В швейцарських магазинах вже в цьому році з'явиться морозиво під назвою «winecream» із грушевим та абрикосовим бренді, а також з вином.

    Зокрема, три мешканці кантону Вале хочуть зайняти нішу на вітчизняному ринку, яку ніхто не додумався «окупувати» до них — запропонувати морозиво, яке можна їсти лише дорослим. Ідея продавати «алкогольне» морозиво з’явилась у Пьєра Корро ще у 2012 році.

    Як розповів його партнер по бізнесу Матьє Ріттінер, спочатку вони готували морозиво самі. У 2013 друзі продали тисячу порцій на святі в Сьєррі і отримали масу приємних відгуків в соціальних мережах, незважаючи на те, що їх продукт був ще далекий від досконалості.

    Вони не знайшли на той момент ідеальну формулу приготування, і морозиво часто розтікалось по пальцях покупців. Саме тому в 2014 році вони вирішили зробити перерву і підійти до завдання більш професійно.

    Усвідомивши необхідність солідної теоретичної бази, вони почали співпрацю з двома студентами, які закінчували Вищу школу агрономічних, лісових і харчових технологій Цоллікофена (кантон Берн). У 2015 році було продано 15 тисяч порцій нового морозива для Конфедерації ласощів.

    «У 2016 році ми хочемо продати 100 тисяч порцій», — поділився планами Матьє Ріттінер, розраховуючи на успіх завдяки моді на заморожені коктейлі. Троє друзів можуть здатися крихітними сміливцями, які виступили проти гігантів — компаній Nestlé та Unilever — правда, ці компанії не продають морозиво з алкоголем.

    Крім того, бізнесмени продають свій товар в кіосках, кемпінгах, невеликих магазинах і на культурно-розважальних заходах в Вале, що в цілому становить близько сорока пунктів продажу.

    На продаж прохолодного «винного десерту» законодавство накладає певні обмеження: якщо вміст алкоголю в продукції перевищує 6,5%, її не можна «відпускати» особам молодше 16 років, не кажучи вже про морозиво, до складу якого входить бренді.

    Крім того, алкогольне морозиво (з вином, пивом, бренді, саке, віскі і т.д.) продається в багатьох країнах, включаючи Францію, США, Росію, Ірландію, Англію, Японію та Сінгапур.
    //agronews.ua/node/68195





    Схожі новини
  • Європейці полюбляють вершкові ванільні сорти морозива - дослідження
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • Експерт радить не вживати молочні продукти з вмістом пальмової та кокосової олії
  • У перші вихідні червня на Хрещатику господарювало… морозиво

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У Швейцарії почали випускати морозиво для дорослих


У Швейцарії запускають виробництво морозива з додаванням місцевих вин. В швейцарських магазинах вже в цьому році з'явиться морозиво під назвою «winecream» із грушевим та абрикосовим бренді, а також з вином.

Зокрема, три мешканці кантону Вале хочуть зайняти нішу на вітчизняному ринку, яку ніхто не додумався «окупувати» до них — запропонувати морозиво, яке можна їсти лише дорослим. Ідея продавати «алкогольне» морозиво з’явилась у Пьєра Корро ще у 2012 році.

Як розповів його партнер по бізнесу Матьє Ріттінер, спочатку вони готували морозиво самі. У 2013 друзі продали тисячу порцій на святі в Сьєррі і отримали масу приємних відгуків в соціальних мережах, незважаючи на те, що їх продукт був ще далекий від досконалості.

Вони не знайшли на той момент ідеальну формулу приготування, і морозиво часто розтікалось по пальцях покупців. Саме тому в 2014 році вони вирішили зробити перерву і підійти до завдання більш професійно.

Усвідомивши необхідність солідної теоретичної бази, вони почали співпрацю з двома студентами, які закінчували Вищу школу агрономічних, лісових і харчових технологій Цоллікофена (кантон Берн). У 2015 році було продано 15 тисяч порцій нового морозива для Конфедерації ласощів.

«У 2016 році ми хочемо продати 100 тисяч порцій», — поділився планами Матьє Ріттінер, розраховуючи на успіх завдяки моді на заморожені коктейлі. Троє друзів можуть здатися крихітними сміливцями, які виступили проти гігантів — компаній Nestlé та Unilever — правда, ці компанії не продають морозиво з алкоголем.

Крім того, бізнесмени продають свій товар в кіосках, кемпінгах, невеликих магазинах і на культурно-розважальних заходах в Вале, що в цілому становить близько сорока пунктів продажу.

На продаж прохолодного «винного десерту» законодавство накладає певні обмеження: якщо вміст алкоголю в продукції перевищує 6,5%, її не можна «відпускати» особам молодше 16 років, не кажучи вже про морозиво, до складу якого входить бренді.

Крім того, алкогольне морозиво (з вином, пивом, бренді, саке, віскі і т.д.) продається в багатьох країнах, включаючи Францію, США, Росію, Ірландію, Англію, Японію та Сінгапур.
//agronews.ua/node/68195





Схожі новини
  • Європейці полюбляють вершкові ванільні сорти морозива - дослідження
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • Експерт радить не вживати молочні продукти з вмістом пальмової та кокосової олії
  • У перші вихідні червня на Хрещатику господарювало… морозиво

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.