Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?
АТУ»Новини»Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?

    Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?


    Вперше в історії частка молока, зібраного на переробку від особистих селянських господарств впала до 30% за підсумками 7 місяців 2016 року. Ще на початку року вона становила до 38%. Це пов’язано із тим, що витрати на збирання молока від населення зростають, а отже, переробникам стає дедалі менш вигідно купувати «домашнє» молоко.
    Експорт молока: найболючіша тема
    Експорт залишається дуже низьким – наразі ми спостерігаємо зменшення на 40% до минулого року через втрату поставок до Криму та РФ. Частка країн СНД в експорті молочних продуктів в 2016 році не тільки не зменшилась, а ще й зросла до 63% з 52% в 2015 році. Це говорить про те, що фактично Україні поки що не вдалося диверсифікувати свій експорт молока.

    Динаміка експорту молочних продуктів за напрямками, 2016 до 2015

    «В рамках своїх можливостей ми працюємо над просуванням експорту. Ми запустили дослідження потенційних світових ринків, зокрема, регіонів MENA, Підсахарської Африки та інших, а також підтримуємо торгівельні місії. Проте, питання ефективного налагодження експорту найбільше залежить від синергії, взаємної довіри та наполегливої праці виробників.» – коментує Ярмак.

    Якщо підсумувати, то прогнози ФАО та ЄБРР продовжують здійснюватися. Лише підвищення ефективності виробництва молока на 5-7% у 2016 році дозволить вийти на той самий фінансовий результат. Це є цілком посильним завданням для професійних господарств.





    Схожі новини
  • Імпорт пальмової олії зріс, а експорт свинини і м’яса ВРХ - знизився
  • Експорт молочки впав більш ніж на 50%
  • Прибутковість виробництва молока за місяць впала на 11%
  • Ціни на молоко впадуть вже у травні
  • Частка молочної продукції з Білорусі в загальному імпорті зросла до 20%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?

05 вересень, Розділ Новини, переглядів 2 194

Вперше в історії частка молока, зібраного на переробку від особистих селянських господарств впала до 30% за підсумками 7 місяців 2016 року. Ще на початку року вона становила до 38%. Це пов’язано із тим, що витрати на збирання молока від населення зростають, а отже, переробникам стає дедалі менш вигідно купувати «домашнє» молоко.
Експорт молока: найболючіша тема
Експорт залишається дуже низьким – наразі ми спостерігаємо зменшення на 40% до минулого року через втрату поставок до Криму та РФ. Частка країн СНД в експорті молочних продуктів в 2016 році не тільки не зменшилась, а ще й зросла до 63% з 52% в 2015 році. Це говорить про те, що фактично Україні поки що не вдалося диверсифікувати свій експорт молока.

Динаміка експорту молочних продуктів за напрямками, 2016 до 2015

«В рамках своїх можливостей ми працюємо над просуванням експорту. Ми запустили дослідження потенційних світових ринків, зокрема, регіонів MENA, Підсахарської Африки та інших, а також підтримуємо торгівельні місії. Проте, питання ефективного налагодження експорту найбільше залежить від синергії, взаємної довіри та наполегливої праці виробників.» – коментує Ярмак.

Якщо підсумувати, то прогнози ФАО та ЄБРР продовжують здійснюватися. Лише підвищення ефективності виробництва молока на 5-7% у 2016 році дозволить вийти на той самий фінансовий результат. Це є цілком посильним завданням для професійних господарств.





Схожі новини
  • Імпорт пальмової олії зріс, а експорт свинини і м’яса ВРХ - знизився
  • Експорт молочки впав більш ніж на 50%
  • Прибутковість виробництва молока за місяць впала на 11%
  • Ціни на молоко впадуть вже у травні
  • Частка молочної продукції з Білорусі в загальному імпорті зросла до 20%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.