Аграрний тиждень. Україна
» » Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?
» » Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?

    Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?


    Вперше в історії частка молока, зібраного на переробку від особистих селянських господарств впала до 30% за підсумками 7 місяців 2016 року. Ще на початку року вона становила до 38%. Це пов’язано із тим, що витрати на збирання молока від населення зростають, а отже, переробникам стає дедалі менш вигідно купувати «домашнє» молоко.
    Експорт молока: найболючіша тема
    Експорт залишається дуже низьким – наразі ми спостерігаємо зменшення на 40% до минулого року через втрату поставок до Криму та РФ. Частка країн СНД в експорті молочних продуктів в 2016 році не тільки не зменшилась, а ще й зросла до 63% з 52% в 2015 році. Це говорить про те, що фактично Україні поки що не вдалося диверсифікувати свій експорт молока.

    Динаміка експорту молочних продуктів за напрямками, 2016 до 2015

    «В рамках своїх можливостей ми працюємо над просуванням експорту. Ми запустили дослідження потенційних світових ринків, зокрема, регіонів MENA, Підсахарської Африки та інших, а також підтримуємо торгівельні місії. Проте, питання ефективного налагодження експорту найбільше залежить від синергії, взаємної довіри та наполегливої праці виробників.» – коментує Ярмак.

    Якщо підсумувати, то прогнози ФАО та ЄБРР продовжують здійснюватися. Лише підвищення ефективності виробництва молока на 5-7% у 2016 році дозволить вийти на той самий фінансовий результат. Це є цілком посильним завданням для професійних господарств.





    Схожі новини
  • Імпорт пальмової олії зріс, а експорт свинини і м’яса ВРХ - знизився
  • Прибутковість виробництва молока за місяць впала на 11%
  • Ціни на молоко впадуть вже у травні
  • Експорт молочки впав більш ніж на 50%
  • Частка молочної продукції з Білорусі в загальному імпорті зросла до 20%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чим запам’ятався 2016 рік для молочного ринку?


Вперше в історії частка молока, зібраного на переробку від особистих селянських господарств впала до 30% за підсумками 7 місяців 2016 року. Ще на початку року вона становила до 38%. Це пов’язано із тим, що витрати на збирання молока від населення зростають, а отже, переробникам стає дедалі менш вигідно купувати «домашнє» молоко.
Експорт молока: найболючіша тема
Експорт залишається дуже низьким – наразі ми спостерігаємо зменшення на 40% до минулого року через втрату поставок до Криму та РФ. Частка країн СНД в експорті молочних продуктів в 2016 році не тільки не зменшилась, а ще й зросла до 63% з 52% в 2015 році. Це говорить про те, що фактично Україні поки що не вдалося диверсифікувати свій експорт молока.

Динаміка експорту молочних продуктів за напрямками, 2016 до 2015

«В рамках своїх можливостей ми працюємо над просуванням експорту. Ми запустили дослідження потенційних світових ринків, зокрема, регіонів MENA, Підсахарської Африки та інших, а також підтримуємо торгівельні місії. Проте, питання ефективного налагодження експорту найбільше залежить від синергії, взаємної довіри та наполегливої праці виробників.» – коментує Ярмак.

Якщо підсумувати, то прогнози ФАО та ЄБРР продовжують здійснюватися. Лише підвищення ефективності виробництва молока на 5-7% у 2016 році дозволить вийти на той самий фінансовий результат. Це є цілком посильним завданням для професійних господарств.





Схожі новини
  • Імпорт пальмової олії зріс, а експорт свинини і м’яса ВРХ - знизився
  • Прибутковість виробництва молока за місяць впала на 11%
  • Ціни на молоко впадуть вже у травні
  • Експорт молочки впав більш ніж на 50%
  • Частка молочної продукції з Білорусі в загальному імпорті зросла до 20%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.