Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Споживчі настрої українців поліпшилися
АТУ»Новини»Споживчі настрої українців поліпшилися

    Споживчі настрої українців поліпшилися


    Аналітики GfK Ukraine відзначають відносну сталість споживчих настроїв українців протягом травня-липня. Про це свідчать результати їх щомісячного моніторингу економічних оцінок та очікувань українців, повідомляє Аналітичний відділ Асоціації «Свинарі України».

    Так, хоча за підсумками липня оцінки власного поточного матеріального становища зазнали незначного послаблення, проте цей показник на 10,5 відсоткових пунктів чи на 4,5 одиниці вищий ніж рік тому. У порівнянні з відповідним місяцем 2015-го, цього липня показник відчутно покращився, збільшившись майже на 20 пунктів. При цьому відчутніше змінилися девальваційні та інфляційні очікування. Але висхідний рух цих показників відзначали і роком раніше.

    Водночас розрахунки Економічного дискусійного клубу фіксують скорочення споживання свинини та м’ясопродуктів з неї у січні-липні на рівні 2,6% у порівнянні з 2016-м — до 478 тис. т. Проте це не вказує на послаблення попиту на свинину порівняно з минулим роком.

    «Таке коливання скоріше є наслідком меншої сукупної пропозиції м’яса свиней та продуктів з неї на внутрішньому ринку», — коментують в аналітичному відділі АСУ. — «Так, і за нашими оцінками, і за оцінками експертів Економічного дискусійного клубу надходження свинини на внутрішній ринок цьогоріч дещо менше через подвоєння експорту продукції свинарства, послаблення „притоку" імпортної сировини, а також деякого скорочення внутрішнього виробництва».






    Схожі новини
  • Експерти прогнозують покращення споживання свинини на 2,5%
  • Українці почали активніше їсти свинину
  • Україна: споживання свинини відновилося
  • Українці з’їли більше свинини ніж курятини
  • Українці стали їсти більше свинини?

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Споживчі настрої українців поліпшилися

22 серпень, Розділ Новини, переглядів 2 758

Аналітики GfK Ukraine відзначають відносну сталість споживчих настроїв українців протягом травня-липня. Про це свідчать результати їх щомісячного моніторингу економічних оцінок та очікувань українців, повідомляє Аналітичний відділ Асоціації «Свинарі України».

Так, хоча за підсумками липня оцінки власного поточного матеріального становища зазнали незначного послаблення, проте цей показник на 10,5 відсоткових пунктів чи на 4,5 одиниці вищий ніж рік тому. У порівнянні з відповідним місяцем 2015-го, цього липня показник відчутно покращився, збільшившись майже на 20 пунктів. При цьому відчутніше змінилися девальваційні та інфляційні очікування. Але висхідний рух цих показників відзначали і роком раніше.

Водночас розрахунки Економічного дискусійного клубу фіксують скорочення споживання свинини та м’ясопродуктів з неї у січні-липні на рівні 2,6% у порівнянні з 2016-м — до 478 тис. т. Проте це не вказує на послаблення попиту на свинину порівняно з минулим роком.

«Таке коливання скоріше є наслідком меншої сукупної пропозиції м’яса свиней та продуктів з неї на внутрішньому ринку», — коментують в аналітичному відділі АСУ. — «Так, і за нашими оцінками, і за оцінками експертів Економічного дискусійного клубу надходження свинини на внутрішній ринок цьогоріч дещо менше через подвоєння експорту продукції свинарства, послаблення „притоку" імпортної сировини, а також деякого скорочення внутрішнього виробництва».






Схожі новини
  • Експерти прогнозують покращення споживання свинини на 2,5%
  • Українці почали активніше їсти свинину
  • Україна: споживання свинини відновилося
  • Українці з’їли більше свинини ніж курятини
  • Українці стали їсти більше свинини?

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.