На ІІІ конгресі експортерів продовольства Ukrainian Food 2017 представник організації Inside India Trade Тарун Гупта представив перспективні ніші на індійському ринку, які можуть зайняти українські виробники. Він порадив при пошуку контрагентів в Індії намагатися встановити зв’язки з місцевими супермаркетами.
«На жаль, супермаркети в Індії – це лише 5% торгівлі, а більшість імпортованих товарів продаються саме там. Однак ви маєте врахувати, що загальний ринок харчових продуктів в Індії зросте в два рази в наступні п’ять років», - сказав експерт.
За його словами, українські виробники можуть представити на індійському ринку не лише рослинну олію (хоча ї її споживання має зрости у 2,5 рази до 2025 року), але й яблучний сік, тверді яблука, рибу, сири, йогурти зі смаками, молоко з підвищеним вмістом вітамінів.