Аграрний тиждень. Україна
» » Для створення молочного бізнесу в Україні потрібно об’єднуватися в кооперативи
» » Для створення молочного бізнесу в Україні потрібно об’єднуватися в кооперативи

Для створення молочного бізнесу в Україні потрібно об’єднуватися в кооперативи


Для створення молочного бізнесу в Україні потрібно об’єднуватися в кооперативиТим аграріям, які хочуть розвивати молочний бізнес, слід вже сьогодні об’єднуватися в молочні кооперативи. Про це в інтерв’ю «Володимир Лапа: Іноді складно зрозуміти, чого більше – продукції чи льоду» на АgroРolit.com розповів очільник Держпродспоживслужби.

Він зазначив, що його відомство зараз працює над наказом Мінагрополітики щодо гігієнічних вимог до якості та безпечності молока, який регулюватиме вимоги щодо бактеріального забруднення, соматичних клітин тощо.

Він передбачає перехідний період до 2020-2022 років, тому що ми хочемо еволюційно запроваджувати суворіші вимоги. Логіка ще й у іншому. Цьогоріч запроваджено досить масштабні програми державної підтримки, тому з точки зору середньострокової перспективи, тим, хто хоче займатися молочним бізнесом, варто об’єднуватися в кооперативи, за рахунок державної підтримки дооснащуватися, брати обладнання для доїння й охолодження та продавати молоко належної якості. Можливості такі є, і багато хто міг би ними скористатися. Якщо заявки відповідатимуть формальним вимогам, то вони мають бути задоволені", – наголосив Лапа.

І додав, що перехідного періоду фермерам має вистачити.

З психологічного погляду «як бідному одружуватися, так і ніч мала». Кожен задумується в останній момент, перед тим як запроваджуються норми й потім починаються розмови «а ми не готові». Як на мене 3 роки – достатній період, щоб адаптуватися. Але якщо починати у 2021 році, то звичайно буде пізно", – зауважив голова Держпродспоживслужби.

https://agropolit.com





Схожі новини
  • Змінилися правила забою худоби
  • Збільшення фінансування протиепізоотичних заходів - це подвійна відповідальність Держпродспоживслужби, - Володимир Лапа 3 Збільшення фінансування протиепізоотичних заходів - це подвійна відповідальність Держпродспоживслужби, - Володимир Лапа
  • Держпродспоживслужба сподівається на додаткове фінансування протиепізоотичних заходів
  • Володимир Лапа: У більшості випадків вулична торгівля – незаконна
  • 250 агрокомпаній вийшли на ринок ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.