Аграрний тиждень. Україна
» » Як задовольнити потреби укрїнського споживача в овочах і фруктах
» » Як задовольнити потреби укрїнського споживача в овочах і фруктах

    Як задовольнити потреби укрїнського споживача в овочах і фруктах


    Як задовольнити потреби укрїнського споживача в овочах і фруктахТвердження «змінюйся, або помри» з кожним роком все гостріше стосується не тільки високотехнологічних виробництв, а й виробників свіжих овочів та фруктів. Саме зміна споживацьких вподобань буде впливати на динамічність овочевого ринку в найближчі роки, тому, стратегія розвитку проекту з вирощування овочів повинна будуватись на ретельному вивченні прихильності споживачів і створенні цінностей, які б задовольняти ці потреби.

    Такої думки дотримується Антон Остромецький, директор з розвитку ТОВ «Брусилів Агро Імпекс», передає info.shuvar.com.

    На думку фахівця, наявність на полицях супермаркетів овочів посередньої чи, навіть, низької якості свідчить лише про низький рівень комунікації між ланками ланцюга поставок. Споживач вже давно вимагає інших продуктів.

    « Учасники ланцюга поставок в плодоовочевому бізнесі повинні чутко розуміти, що додана вартість не є якимось абстрактним поняттям. Це наслідок створення додаткової цінності того чи іншого продукту, а додаткової цінності вимагає споживач. Досить часто доводиться чути, що в нас і брудна морква непогано продається, де ключове слово -«непогано», хоча погодьтеся, споживач прагне не «непоганої» моркви, а найкращої», - каже пан Остромецький.

    Успіх сучасного овочевого проекту полягає в створенні правильної бізнес-моделі з диверсифікованими напрямками збуту.

    «На моє власне переконання, необхідно залучати якогомога більше каналів збуту, використовуючи потенціал кожного з них, тобто створені цінності насамперед мають знайти прихильність споживача та задовольняти його потреби»,- розповів Антон Остромецький.





    Схожі новини
  • Посівні площі під овочами скоротяться
  • Українські споживачі твердого сиру все більше звертають увагу на склад продукту
  • Держсільгоспінспекція долучається до питань вирощування та зберігання овочів
  • Споживачі з'їли прибуток
  • Стрімкого подорожчання овочів навесні не буде

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Як задовольнити потреби укрїнського споживача в овочах і фруктах


Як задовольнити потреби укрїнського споживача в овочах і фруктахТвердження «змінюйся, або помри» з кожним роком все гостріше стосується не тільки високотехнологічних виробництв, а й виробників свіжих овочів та фруктів. Саме зміна споживацьких вподобань буде впливати на динамічність овочевого ринку в найближчі роки, тому, стратегія розвитку проекту з вирощування овочів повинна будуватись на ретельному вивченні прихильності споживачів і створенні цінностей, які б задовольняти ці потреби.

Такої думки дотримується Антон Остромецький, директор з розвитку ТОВ «Брусилів Агро Імпекс», передає info.shuvar.com.

На думку фахівця, наявність на полицях супермаркетів овочів посередньої чи, навіть, низької якості свідчить лише про низький рівень комунікації між ланками ланцюга поставок. Споживач вже давно вимагає інших продуктів.

« Учасники ланцюга поставок в плодоовочевому бізнесі повинні чутко розуміти, що додана вартість не є якимось абстрактним поняттям. Це наслідок створення додаткової цінності того чи іншого продукту, а додаткової цінності вимагає споживач. Досить часто доводиться чути, що в нас і брудна морква непогано продається, де ключове слово -«непогано», хоча погодьтеся, споживач прагне не «непоганої» моркви, а найкращої», - каже пан Остромецький.

Успіх сучасного овочевого проекту полягає в створенні правильної бізнес-моделі з диверсифікованими напрямками збуту.

«На моє власне переконання, необхідно залучати якогомога більше каналів збуту, використовуючи потенціал кожного з них, тобто створені цінності насамперед мають знайти прихильність споживача та задовольняти його потреби»,- розповів Антон Остромецький.





Схожі новини
  • Посівні площі під овочами скоротяться
  • Українські споживачі твердого сиру все більше звертають увагу на склад продукту
  • Держсільгоспінспекція долучається до питань вирощування та зберігання овочів
  • Споживачі з'їли прибуток
  • Стрімкого подорожчання овочів навесні не буде

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.