Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця ініціювала єдину схему управління рухом піввагонів різних форм власності
» » Укрзалізниця ініціювала єдину схему управління рухом піввагонів різних форм власності

    Укрзалізниця ініціювала єдину схему управління рухом піввагонів різних форм власності


    Розпочати експеримент планується вже на початку березня цього року. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, передає прес-служба.

    За словами директора операційного, власникам піввагонів було запропоновано здійснювати переміщення їх рухомого складу знеособлено.

    «Накопичення піввагонів у маршрут буде відбуватися з рухомого складу різних власників. Керуватиме цим процесом Укрзалізниця. Після чого вагони відправлятимуться на станції навантаження. Таким чином, залізниця зможе максимально ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку та запобігти чергам. У підсумку мають виграти всі: і залізниця, і оператори рухомого складу», — пояснив він.

    За його словами, наразі кожен власник вагонів керує своїм парком самостійно й після вивантаження накопичує їх до маршруту або маршрутної групи.

    «Накопичення вагонів відбувається на станції вивантаження або на найближчій сортувальній станції. Таким чином потреба в коліях збільшується пропорційно кількості операторів, які працюють на даному напрямку. Після того як вагони накопичилися до повного поїзда, їх відправляють на станцію навантаження. Де виникає вже інша проблема, коли два і більше поїзди з вагонів різних власників та ще й поїзди з вагонів Укрзалізниці в один день прибувають під навантаження й утворюють чергу», — зазначив він.

    На першому етапі залізничники планують випробувати цей проект на деяких портах регіональної філії «Одеська залізниця» та станціях Кривий Ріг-Головний, Інгулець та Шмакове філії «Придніпровська залізниця». Зазначену ініціативу вже підтримали найбільші учасники перевізного процесу.

    «Впродовж року разом із Вячеславом Єрьоміним ми опрацьовували ідею цього пілотного проекту. Тепер він починає втілюватися в життя. Спільними зусиллями ми можемо знизити обіг вагона для задоволення потреб основних підприємств металургійного, вугільного та енергетичного комплексів», — зазначив директор департаменту перевезень ТОВ «Лемтранс» Володимир Нежиденко.

    На думку менеджера департаменту з логістики та транспорту ТОВ «ДТЕК» Андрія Зуйкова, такий клієнтоорієнтований експеримент має полегшити ситуацію з портами й одразу скоротить терміни формування складів вантажних поїздів.

    Нагадаємо, Національний комітет розвитку промисловості має намір підготувати зміни до постанови уряду, якою агровиробникам дозволена 25%-ва компенсація з держбюджету за придбані у вітчизняних виробників вагони-зерновози. 

    agravery.com





    Схожі новини
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Пропозиція зерновозів становить 2,7 тис. вагонів
  • Пропозиція вільних зерновозів знову скоротилась
  • Пропозиція вільних зерновозів скорочується
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця ініціювала єдину схему управління рухом піввагонів різних форм власності


Розпочати експеримент планується вже на початку березня цього року. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, передає прес-служба.

За словами директора операційного, власникам піввагонів було запропоновано здійснювати переміщення їх рухомого складу знеособлено.

«Накопичення піввагонів у маршрут буде відбуватися з рухомого складу різних власників. Керуватиме цим процесом Укрзалізниця. Після чого вагони відправлятимуться на станції навантаження. Таким чином, залізниця зможе максимально ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку та запобігти чергам. У підсумку мають виграти всі: і залізниця, і оператори рухомого складу», — пояснив він.

За його словами, наразі кожен власник вагонів керує своїм парком самостійно й після вивантаження накопичує їх до маршруту або маршрутної групи.

«Накопичення вагонів відбувається на станції вивантаження або на найближчій сортувальній станції. Таким чином потреба в коліях збільшується пропорційно кількості операторів, які працюють на даному напрямку. Після того як вагони накопичилися до повного поїзда, їх відправляють на станцію навантаження. Де виникає вже інша проблема, коли два і більше поїзди з вагонів різних власників та ще й поїзди з вагонів Укрзалізниці в один день прибувають під навантаження й утворюють чергу», — зазначив він.

На першому етапі залізничники планують випробувати цей проект на деяких портах регіональної філії «Одеська залізниця» та станціях Кривий Ріг-Головний, Інгулець та Шмакове філії «Придніпровська залізниця». Зазначену ініціативу вже підтримали найбільші учасники перевізного процесу.

«Впродовж року разом із Вячеславом Єрьоміним ми опрацьовували ідею цього пілотного проекту. Тепер він починає втілюватися в життя. Спільними зусиллями ми можемо знизити обіг вагона для задоволення потреб основних підприємств металургійного, вугільного та енергетичного комплексів», — зазначив директор департаменту перевезень ТОВ «Лемтранс» Володимир Нежиденко.

На думку менеджера департаменту з логістики та транспорту ТОВ «ДТЕК» Андрія Зуйкова, такий клієнтоорієнтований експеримент має полегшити ситуацію з портами й одразу скоротить терміни формування складів вантажних поїздів.

Нагадаємо, Національний комітет розвитку промисловості має намір підготувати зміни до постанови уряду, якою агровиробникам дозволена 25%-ва компенсація з держбюджету за придбані у вітчизняних виробників вагони-зерновози. 

agravery.com





Схожі новини
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Пропозиція зерновозів становить 2,7 тис. вагонів
  • Пропозиція вільних зерновозів знову скоротилась
  • Пропозиція вільних зерновозів скорочується
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.