Аграрний тиждень. Україна
» » Rabobank: попит на м’ясо птиці буде зростати
» » Rabobank: попит на м’ясо птиці буде зростати

    Rabobank: попит на м’ясо птиці буде зростати


    Rabobank: попит на м’ясо птиці буде зростати

     Умови торгівлі на глобальному ринку м’яса птиці поступово покращуються завдяки зростанню світового попиту – особливо з боку Китаю, де, як очікується, через поширення африканської чуми свиней, почнеться дефіцит м’яса цього року. Про це свідчать дані дослідження Rabobank.


    Останні кілька кварталів стали одним з найбільш нестабільних періодівд для світового ринку птиці. Причиною такої ситуації стали захворюваність, а також вплив американсько-китайської торговельної війни. Виробництво було на виключно високому рівні на багатьох ринках, включаючи США, ЄС та Таїланд. Тим часом попит знизився через загальне уповільнення ринку та обмеження доступу до міжнародних ринків після торгівельних обмежень. Це призвело до періоду падіння цін на птицю в другому та четвертому кварталі 2018 року.
     
    “Проте, прогноз змінюється, Rabobank поступово стає все більш оптимістичним, ринок досяг поворотного моменту, а на світовому ринку спостерігається тенденція до зростання цін – особливо після того, як умови глобальної торгівлі почали поліпшуватися і досягли рекордно високого рівня у 4 кварталі 2019 року. Разом з покращенням дисципліни постачань це призвело до поліпшення ринкових умов”, – стверджує старший аналітик ринку м’яса в Rabobank Нан-Дірк Малдер.
     
    Україна і Росія зміцнюють свої позиції в мінливому глобальному торговому ландшафті, а те, що Китай почав імпортувати російську птицю є одним з основних нових факторів.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Глобальні тренди у світовій торгівлі м’ясом
  • Олія рятує український експорт
  • У світі скорочується виробництво молока
  • Молочний імпорт Китаю зріс на 24%
  • Китайський імпорт свинини впливатиме на світові ринки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Rabobank: попит на м’ясо птиці буде зростати


Rabobank: попит на м’ясо птиці буде зростати

 Умови торгівлі на глобальному ринку м’яса птиці поступово покращуються завдяки зростанню світового попиту – особливо з боку Китаю, де, як очікується, через поширення африканської чуми свиней, почнеться дефіцит м’яса цього року. Про це свідчать дані дослідження Rabobank.


Останні кілька кварталів стали одним з найбільш нестабільних періодівд для світового ринку птиці. Причиною такої ситуації стали захворюваність, а також вплив американсько-китайської торговельної війни. Виробництво було на виключно високому рівні на багатьох ринках, включаючи США, ЄС та Таїланд. Тим часом попит знизився через загальне уповільнення ринку та обмеження доступу до міжнародних ринків після торгівельних обмежень. Це призвело до періоду падіння цін на птицю в другому та четвертому кварталі 2018 року.
 
“Проте, прогноз змінюється, Rabobank поступово стає все більш оптимістичним, ринок досяг поворотного моменту, а на світовому ринку спостерігається тенденція до зростання цін – особливо після того, як умови глобальної торгівлі почали поліпшуватися і досягли рекордно високого рівня у 4 кварталі 2019 року. Разом з покращенням дисципліни постачань це призвело до поліпшення ринкових умов”, – стверджує старший аналітик ринку м’яса в Rabobank Нан-Дірк Малдер.
 
Україна і Росія зміцнюють свої позиції в мінливому глобальному торговому ландшафті, а те, що Китай почав імпортувати російську птицю є одним з основних нових факторів.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Глобальні тренди у світовій торгівлі м’ясом
  • Олія рятує український експорт
  • У світі скорочується виробництво молока
  • Молочний імпорт Китаю зріс на 24%
  • Китайський імпорт свинини впливатиме на світові ринки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.