Аграрний тиждень. Україна
» » Ситуація на міжнародних зернових ринках у сезоні 2018-2019 років залишається збалансованою
» » Ситуація на міжнародних зернових ринках у сезоні 2018-2019 років залишається збалансованою

Ситуація на міжнародних зернових ринках у сезоні 2018-2019 років залишається збалансованою






У цьому місяці при складанні прогнозу за пропозицією і попитом на зернові у світі в сезоні 2018-2019 років були враховані оновлені дані про запаси зернових, особливо кукурудзи, в Китаї за попередні періоди, які зазнали значне коригування (більш детальна інформація наведена нижче). У зв’язку з цим поточний прогноз за обсягами виробництва, споживання та перехідним запасам зернових значно відрізняється від даних, опублікованих в березні.

За останніми оцінками ФАО, виробництво зернових в світі в 2018 році з урахуванням скоригованих даних за попередні періоди по Китаю складе 2 655 млн т (включаючи рис в перерахунку на шліфований рис). Незважаючи на те, що даний показник на 46 млн т вище, ніж очікувалося місяцем раніше, загальний прогнозований обсяг виробництва зернових в світі все ще на 1,8 відсотка (48,8 млн т) нижче в порівнянні з попереднім роком, що головним чином пов’язане зі скороченням обсягів виробництва кукурудзи і пшениці, а приріст виробництва рису і сорго дане скорочення компенсувати не дозволить.

Більш детально за посиланням: //www.fao.org





Схожі новини
  • На тлі достатньої пропозиції на ринку зернових в 2018/19 році, виробництво пшениці в 2019 році знову збільшується
  • У ФАО переглянули прогноз світового виробництва зернових у сезоні 2018/19 в сторону підвищення
  • ФАО знизили прогнози виробництва зернових на тлі різкого скорочення перехідних запасів в сезоні 2018-2019 років
  • Світові запаси зерна в сезоні 2017/18 сягнуть історичного максимуму
  • Пропозиція зернових в світі досягла рекордного рівня

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.