Аграрний тиждень. Україна
» » Бенчмаркінг в українському свинарстві або вчитися вести бізнес краще у «своїх»
» » Бенчмаркінг в українському свинарстві або вчитися вести бізнес краще у «своїх»

    Бенчмаркінг в українському свинарстві або вчитися вести бізнес краще у «своїх»


    Часто звучить думка, що вітчизняним свинарям потрібно ще вчитися і бажано у закордонних колег. Втім, чи не цікавіше отримати урок від сусіда-українця, який своїми здобутками не поступається іноземним?

    Відповідь може дати бенчмаркінгове дослідження, яке Асоціація «Свинарі України» проводить з 2016-го.

    «Порівнюючи дані з нашого бенчмаркінгу із відповідними показниками досліджень у ЄС, США, Бразилії, бачимо, деякі українські виробники не тільки ідуть „в ногу“ з колегами з інших країн, а й демонструють кращі показники», — коментує голова аналітичного відділу АСУ Олександра Бондарська. — «Мова не йде не тільки про флагманів галузі, навіть невеликим за розмірами господарствам є чим похизуватися. До дослідження долучаються виробники різного масштабу —від 1 тис. голів до понад 20 тис. голів».

    За словами Олександри Бондарської, бенчмаркінг дає змогу не лише порівняти виробничі та економічні показників діяльності з іншими операторами галузі, а й сприяє виявленню «слабких місць» виробничого процесу та формуванню «мапи дій» для подальшого розвитку. Так, минулого року такою можливістю скористалися 25 гравців галузі, які сукупно представляють 20% промислової пропозиції свинини.

    «Наразі АСУ завершує збір даних для дослідження за підсумками 2018-го, але ще є шанс приєднатися до кола респондентів», — додала експерт.

    Підсумки дослідження будуть оприлюднені під час виступу «Свинарство в Україні та світі: стан і прогнози. Показники ефективності вітчизняного свинарства» в ході Бізнес-секції Конгресу „Прибуткове свинарство“. Подія відбудеться 4 червня у ВЦ «АККО-Інтернешнл», Київ. Організатори — Асоціація «Свинарі України», Всеукраїнська Аграрна Рада, компанія DYKUN.

    Виробничі показники виробників свинини з України, США, Бразилії та в середньому по країнах ЄС


    УкраїнаЄССШАБразилія
    середнійкращий
    Відлученців на свиноматку на рік, гол.23,732,927,826,427,6
    Реалізованих на забій на свиноматку на рік, гол.16,52726,224,226,31
    Падіж на дорощуванні,%3,11,13,024,22,0
    Падіж на відгодівлі, %2,81,52,784,62,6
    Середньодобові прирости на відгодівлі, г/день806951819857826
    Конверсія корму на відгодівлі3,12,52,832,712,6

    Джерело: Аналітичний відділ АСУ за даними бенчмаркінгу в Україні та результатами міжнародного бенчмаркінгового дослідження серед свиногосподарств Interpig, 2017 р.

    Міжнародний конгрес «Прибуткове свинарство» — одна з наймасштабніших галузевих подій не лише в Україні, але й за її межами. Майданчик для відвертої розмови про все, що стосується вітчизняної галузі свинарства. Серед учасників — свинарі, кращі українські та закордонні фахівці у царині свинарства, представники держави, експерти міжнародних організацій. Цього року захід відбудеться 4 червня у виставковому центрі «АККО Інтернешнл». Організатори заходу — Асоціація «Свинарі України», Всеукраїнська Аграрна Рада й агроконсалтингова компанія DYKUN.

    Асоціація «Свинарі України» — неприбуткова, добровільна організація. Дата створення —14 липня 2011-го. Наразі АСУ об'єднує 39 господарств, які забезпечують 41% промислового виробництва свинини в Україні. Основною ціллю Асоціації є захист прав та інтересів підприємств у галузі свинарства, досягнення світових стандартів виробництва продукції завдяки впровадженню сучасних технологій.


    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • Як знизити собівартість виробництва розкажуть експерти в ході Конгресу «Прибуткове свинарство»
  • Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом
  • Бенчмаркінгове дослідження у свинарстві триває
  • Бенчмаркінг у свинарстві: у чому переваги?
  • Вийти на новий рівень прийняття управлінських рішень (Можливо, написати «Системний розвиток можливий лише з використанням конкурентних переваг». Здається, так краще!)

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Бенчмаркінг в українському свинарстві або вчитися вести бізнес краще у «своїх»


Часто звучить думка, що вітчизняним свинарям потрібно ще вчитися і бажано у закордонних колег. Втім, чи не цікавіше отримати урок від сусіда-українця, який своїми здобутками не поступається іноземним?

Відповідь може дати бенчмаркінгове дослідження, яке Асоціація «Свинарі України» проводить з 2016-го.

«Порівнюючи дані з нашого бенчмаркінгу із відповідними показниками досліджень у ЄС, США, Бразилії, бачимо, деякі українські виробники не тільки ідуть „в ногу“ з колегами з інших країн, а й демонструють кращі показники», — коментує голова аналітичного відділу АСУ Олександра Бондарська. — «Мова не йде не тільки про флагманів галузі, навіть невеликим за розмірами господарствам є чим похизуватися. До дослідження долучаються виробники різного масштабу —від 1 тис. голів до понад 20 тис. голів».

За словами Олександри Бондарської, бенчмаркінг дає змогу не лише порівняти виробничі та економічні показників діяльності з іншими операторами галузі, а й сприяє виявленню «слабких місць» виробничого процесу та формуванню «мапи дій» для подальшого розвитку. Так, минулого року такою можливістю скористалися 25 гравців галузі, які сукупно представляють 20% промислової пропозиції свинини.

«Наразі АСУ завершує збір даних для дослідження за підсумками 2018-го, але ще є шанс приєднатися до кола респондентів», — додала експерт.

Підсумки дослідження будуть оприлюднені під час виступу «Свинарство в Україні та світі: стан і прогнози. Показники ефективності вітчизняного свинарства» в ході Бізнес-секції Конгресу „Прибуткове свинарство“. Подія відбудеться 4 червня у ВЦ «АККО-Інтернешнл», Київ. Організатори — Асоціація «Свинарі України», Всеукраїнська Аграрна Рада, компанія DYKUN.

Виробничі показники виробників свинини з України, США, Бразилії та в середньому по країнах ЄС


УкраїнаЄССШАБразилія
середнійкращий
Відлученців на свиноматку на рік, гол.23,732,927,826,427,6
Реалізованих на забій на свиноматку на рік, гол.16,52726,224,226,31
Падіж на дорощуванні,%3,11,13,024,22,0
Падіж на відгодівлі, %2,81,52,784,62,6
Середньодобові прирости на відгодівлі, г/день806951819857826
Конверсія корму на відгодівлі3,12,52,832,712,6

Джерело: Аналітичний відділ АСУ за даними бенчмаркінгу в Україні та результатами міжнародного бенчмаркінгового дослідження серед свиногосподарств Interpig, 2017 р.

Міжнародний конгрес «Прибуткове свинарство» — одна з наймасштабніших галузевих подій не лише в Україні, але й за її межами. Майданчик для відвертої розмови про все, що стосується вітчизняної галузі свинарства. Серед учасників — свинарі, кращі українські та закордонні фахівці у царині свинарства, представники держави, експерти міжнародних організацій. Цього року захід відбудеться 4 червня у виставковому центрі «АККО Інтернешнл». Організатори заходу — Асоціація «Свинарі України», Всеукраїнська Аграрна Рада й агроконсалтингова компанія DYKUN.

Асоціація «Свинарі України» — неприбуткова, добровільна організація. Дата створення —14 липня 2011-го. Наразі АСУ об'єднує 39 господарств, які забезпечують 41% промислового виробництва свинини в Україні. Основною ціллю Асоціації є захист прав та інтересів підприємств у галузі свинарства, досягнення світових стандартів виробництва продукції завдяки впровадженню сучасних технологій.


Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • Як знизити собівартість виробництва розкажуть експерти в ході Конгресу «Прибуткове свинарство»
  • Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом
  • Бенчмаркінгове дослідження у свинарстві триває
  • Бенчмаркінг у свинарстві: у чому переваги?
  • Вийти на новий рівень прийняття управлінських рішень (Можливо, написати «Системний розвиток можливий лише з використанням конкурентних переваг». Здається, так краще!)

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.