Аграрний тиждень. Україна
» » АМКУ перевіряє роботу торгових мереж з виробниками продуктів
» » АМКУ перевіряє роботу торгових мереж з виробниками продуктів

    АМКУ перевіряє роботу торгових мереж з виробниками продуктів


    Про це повідомляє НВ Бізнес.

    За інформацією видання, АМКУ  цікавиться у виробників, з якими мережами вони працюють, обсягами поставок, штрафними санкціями, випуском private label (виробництво товарів під власною ТМ мережі), конфліктами і недопуском на полиці. Дані запитують за 2016, 2017 і 2018 роки. На відповіді у виробників — 50 днів з моменту отримання повідомлення.

    На умови роботи з торговельними мережами виробники неодноразово скаржилися в АМКУ. 

    «Виробники виплачують мережам маркетингові бюджети, ретробонуси. Сумарно вони можуть становити до 30−40% від вартості продукції», — говорить директор компанії Вітіс Груп Сергій Мазур.

    Додатково виробники платять мережам за можливість розміщувати свій товар на «золотий полиці» (розташована на рівні очей), за додаткові місця продажів у торговому залі або в прикасовій зоні.

    Конфліктним питанням є й розстрочки платежів виробникам. Вони можуть доходити до 120 днів з моменту поставки товарів. На продукти, які мають обмежений термін зберігання, такі як хліб або молоко, відстрочки досягають 30 днів.

    «Природно, що термін реалізації цієї продукції менше. Виробники фактично надають торговельним компаніям товарний кредит», — говорить  директор компанії-виробника, який побажав залишитися неназваним.

    Ніякого документа, який би регламентував договірні відносини між постачальниками та виробниками немає. Зазвичай ці умови обговорюються при підписанні договору на рік. Приблизно 50% товарів виробники продуктів харчування продають через продовольчі мережі, каже Сергій Мазур.

    «У деяких категоріях продукції до 80% товарів реалізуються через супермаркети», — говорить експерт. 

    Юристи вважають, що АМКУ може притягти мережі до відповідальності, оскільки вони порушують закони «Про захист від недобросовісної конкуренції» і «Про захист економічної конкуренції», при цьому розгляд справи триватиме не менше року – півтора.

    Нагадаємо, українським виробникам доведеться відмовитися від назви сиру «фета».

    agravery.com





    Схожі новини
  • АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • АМКУ спрямував рекомендації в 7 областей щодо цін на хліб
  • АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
  • Виробники цукру знизили ціни на нього на вимогу АМКУ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМКУ перевіряє роботу торгових мереж з виробниками продуктів


Про це повідомляє НВ Бізнес.

За інформацією видання, АМКУ  цікавиться у виробників, з якими мережами вони працюють, обсягами поставок, штрафними санкціями, випуском private label (виробництво товарів під власною ТМ мережі), конфліктами і недопуском на полиці. Дані запитують за 2016, 2017 і 2018 роки. На відповіді у виробників — 50 днів з моменту отримання повідомлення.

На умови роботи з торговельними мережами виробники неодноразово скаржилися в АМКУ. 

«Виробники виплачують мережам маркетингові бюджети, ретробонуси. Сумарно вони можуть становити до 30−40% від вартості продукції», — говорить директор компанії Вітіс Груп Сергій Мазур.

Додатково виробники платять мережам за можливість розміщувати свій товар на «золотий полиці» (розташована на рівні очей), за додаткові місця продажів у торговому залі або в прикасовій зоні.

Конфліктним питанням є й розстрочки платежів виробникам. Вони можуть доходити до 120 днів з моменту поставки товарів. На продукти, які мають обмежений термін зберігання, такі як хліб або молоко, відстрочки досягають 30 днів.

«Природно, що термін реалізації цієї продукції менше. Виробники фактично надають торговельним компаніям товарний кредит», — говорить  директор компанії-виробника, який побажав залишитися неназваним.

Ніякого документа, який би регламентував договірні відносини між постачальниками та виробниками немає. Зазвичай ці умови обговорюються при підписанні договору на рік. Приблизно 50% товарів виробники продуктів харчування продають через продовольчі мережі, каже Сергій Мазур.

«У деяких категоріях продукції до 80% товарів реалізуються через супермаркети», — говорить експерт. 

Юристи вважають, що АМКУ може притягти мережі до відповідальності, оскільки вони порушують закони «Про захист від недобросовісної конкуренції» і «Про захист економічної конкуренції», при цьому розгляд справи триватиме не менше року – півтора.

Нагадаємо, українським виробникам доведеться відмовитися від назви сиру «фета».

agravery.com





Схожі новини
  • АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • АМКУ спрямував рекомендації в 7 областей щодо цін на хліб
  • АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
  • Виробники цукру знизили ціни на нього на вимогу АМКУ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.