Про це заявив голова ради в ГО «Центр розвитку логістики» Валерій Ткачов, повідомляє ЦТС.
Так, 2 серпня в офісі АТ «Укрзалізниця» відбулася зустріч керівників УЗ, представників бізнес-асоціацій та великих вантажовідправників, що займаються перевезенням зерна. Основною темою обговорення стало удосконалення процесів планування і відвантаження зернових вантажів залізницею.
«Керівництво УЗ презентувала ряд ініціатив щодо поліпшення транспортування зерна», – сказав Ткачов.
За його словами, УЗ розширює перелік маршрутних залізничних станцій до 140 одиниць. До вже існуючих 83 з/д станціям додадуть 55-57 з/д станцій, які раніше були узгоджені вантажовідправниками в регіональних філіях УЗ.
При узгодженні враховувалися фізичні можливості залізничної інфраструктури. Повний список маршрутних зернових залізничних станцій буде опублікований на сайті УЗ протягом трьох діб, пообіцяли в держкомпанії.
Список залізничних станцій може бути доповнений. Для цього вантажовідправники можуть звернутися в УЗ для повторного розгляду. В рамках цього процесу буде створена постійна робоча група з розгляду списку маршрутних елеваторів, – сказав Ткачов.
За словами Ткачова, всі маршрутні залізничні станції будуть поділені на 2-3 групи по потужності і добової швидкості відвантаження. Наприклад, з/д станції першої групи можуть формувати маршрут протягом 1 доби; залізничні станції другої і третьої групи здатні формувати маршрутну відправку протягом 2-3 діб.
При цьому керівництво УЗ офіційно підтвердило мінімальну норму вагонів для маршрутної відправки. Вона становить не менше 44 вагонів.
Нагадаємо, що УЗ планує реалізувати пілотний проект з експедирування зернових вже у 2019 році.
agravery.com