Про це в інтерв’ю розповів Юрій Євенко, СЕО «Київського маргаринового заводу», що входить до складугрупи компаній Olkom.
«Olkom готується виходити на зовнішні ринки вже не тільки як субекспортер (постачальник інгредієнтів для експортоорієнтованих підприємств), а й без посередників. Зараз ми займаємося реорганізацією відділу продажів і вже розробили дорожню карту подальшого руху в цьому напрямку», – уточнив Юрій Євенко.
У межах підготовки до поставок споживчої продукції на зовнішні ринки, Olkom посилив експортну групу департаменту продажів.
Як розповів Євенко, йдуть інтенсивні перемовини з зарубіжними партнерами, а два контракти на поставки в ЄС перебувають на стадії підписання.
agravery.com