Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: В Україні ринок варених овочів залишається практично вільною нішею
» » ДУМКА: В Україні ринок варених овочів залишається практично вільною нішею

    ДУМКА: В Україні ринок варених овочів залишається практично вільною нішею


    Таку думку висловила директор з маркетингу компанії Fozzy Group Анастасія Ярошовець, пише agri-gator.com.ua.

    «Варені овочі забезпечують раціон харчування людини як першими, так і другими стравами. Вивчивши ринок варених овочів в Україні, ми зрозуміли, що на сьогоднішній день він має великі перспективи розвитку і ми маємо всі можливості для того, щоб запропонувати свій продукт на ньому. При цьому ми розуміємо, що це ринок абсолютно новий для споживача і його потрібно вивчати і формувати. Відповідно, бути першими на ньому для нас добре, але є складнощі, пов’язані з вкладеннями певних ресурсів. Однак, асортимент ринку варених овочів в країнах ЄС вже настільки широкий, що ми розуміємо, що незабаром все це з’явиться і в Україні», — зазначила директор з маркетингу Fozzy Group.

    Анастасія Ярошовець також зазначила, що в даний час Fozzy Group почали роботу на цьому ринку, запропонувавши продукцію у вигляді цілісних овочів, щоб дати можливість клієнту міксувати різні продукти.

    «Щоденне споживання овочів на сьогоднішній день в Україні середньостатистичним нашим клієнтом становить 300-500 гр на добу. Тоді як в країнах ЄС цей показник становить 700-800 гр. Тобто потенціал для збільшення споживання у нас високий і нам є куди рухатися», — зазначила Анастасія Ярошовець.

    Вона також підкреслила, що на сьогоднішній день більшість рітейлерів розвивають формат, так званих, магазинів біля будинку в яких кулінарія буде відсутня як така. Тому все що було раніше сьогодні переходить на полиці таких магазинів в фасованому варіанті.

    «Проаналізувавши даний ринок, ми зрозуміли, що необхідно використовувати цю нішу. Це входить в нашу маркетингову стратегію на найближчі 5 років. В рамках даної стратегії компанією вже запущений бренд консервованих овочів “Ніжин”. Другий бренд “Грінвіль” – соління. Також ми продаємо оптом очищені овочі для потреб сфери кулінарії. Таким чином, ми вирішуємо проблеми сегменту HoReCa. У наших планах також співпраця з малим бізнесом, що входять в даний сегмент, але поки що доставка продукції до них досить складна з точки зору логістики», — зазначила представник Fozzy Group.

    Нагадаємо, УАВК наполягає на припиненні реекспорту російської картоплі в Україну.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Крим лишає торгівельна мережа «Фора»
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
  • Ситуація на ринку овочів в Україні залишається стабільною
  • Овочі "борщового набору" у березні можуть подешевшати на 20% - М.Колесник
  • Fozzy Group увеличила сеть супермаркетов "Сильпо" до 218 объектов

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: В Україні ринок варених овочів залишається практично вільною нішею


Таку думку висловила директор з маркетингу компанії Fozzy Group Анастасія Ярошовець, пише agri-gator.com.ua.

«Варені овочі забезпечують раціон харчування людини як першими, так і другими стравами. Вивчивши ринок варених овочів в Україні, ми зрозуміли, що на сьогоднішній день він має великі перспективи розвитку і ми маємо всі можливості для того, щоб запропонувати свій продукт на ньому. При цьому ми розуміємо, що це ринок абсолютно новий для споживача і його потрібно вивчати і формувати. Відповідно, бути першими на ньому для нас добре, але є складнощі, пов’язані з вкладеннями певних ресурсів. Однак, асортимент ринку варених овочів в країнах ЄС вже настільки широкий, що ми розуміємо, що незабаром все це з’явиться і в Україні», — зазначила директор з маркетингу Fozzy Group.

Анастасія Ярошовець також зазначила, що в даний час Fozzy Group почали роботу на цьому ринку, запропонувавши продукцію у вигляді цілісних овочів, щоб дати можливість клієнту міксувати різні продукти.

«Щоденне споживання овочів на сьогоднішній день в Україні середньостатистичним нашим клієнтом становить 300-500 гр на добу. Тоді як в країнах ЄС цей показник становить 700-800 гр. Тобто потенціал для збільшення споживання у нас високий і нам є куди рухатися», — зазначила Анастасія Ярошовець.

Вона також підкреслила, що на сьогоднішній день більшість рітейлерів розвивають формат, так званих, магазинів біля будинку в яких кулінарія буде відсутня як така. Тому все що було раніше сьогодні переходить на полиці таких магазинів в фасованому варіанті.

«Проаналізувавши даний ринок, ми зрозуміли, що необхідно використовувати цю нішу. Це входить в нашу маркетингову стратегію на найближчі 5 років. В рамках даної стратегії компанією вже запущений бренд консервованих овочів “Ніжин”. Другий бренд “Грінвіль” – соління. Також ми продаємо оптом очищені овочі для потреб сфери кулінарії. Таким чином, ми вирішуємо проблеми сегменту HoReCa. У наших планах також співпраця з малим бізнесом, що входять в даний сегмент, але поки що доставка продукції до них досить складна з точки зору логістики», — зазначила представник Fozzy Group.

Нагадаємо, УАВК наполягає на припиненні реекспорту російської картоплі в Україну.

agravery.com





Схожі новини
  • Крим лишає торгівельна мережа «Фора»
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
  • Ситуація на ринку овочів в Україні залишається стабільною
  • Овочі "борщового набору" у березні можуть подешевшати на 20% - М.Колесник
  • Fozzy Group увеличила сеть супермаркетов "Сильпо" до 218 объектов

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.