Аграрний тиждень. Україна
» » Перспективними ринками для експорту м’яса стануть країни, що розвиваються
» » Перспективними ринками для експорту м’яса стануть країни, що розвиваються

    Перспективними ринками для експорту м’яса стануть країни, що розвиваються


    Перспективними ринками для експорту м’яса стануть країни, що розвиваються

     Упродовж двох останніх десятиліть, через зростання доходів та зміни смаків, обсяги споживання продовольства зростали швидшими темпами, ніж населення світу. Ці зміни призвели до збільшення споживання продуктів, які мають більшу цінність (наприклад, м’яса та молочних продуктів) у країнах, що розвиваються. У той же час, турбота про довкілля, тварин та здоров’я в розвинених країнах вплинули на поведінку споживачів, що призвело, наприклад, до зниження споживання червоного м’яса. Це одні з основних висновків звіту “Світова пропозиція та попит на продовольство, споживчі тенденції та торговельні виклики”, опублікованого Єврокомісією 24 вересня.


    На сьогодні ЄС є найбільшим споживачем свинячого м’яса. Рівень споживання тут перевищує 40 кг на душу населення. Далі за обсягами – Північна Америка (30 кг на душу населення). У Азії річне споживання свинини до 2020 року має досягнути 15 кг на особу. В Африці – ще менше.


    Понад 80% світового експорту свинини надходить з Північної Америки та ЄС. В обох регіонах спостерігалося незначне зменшення споживання, разом із збільшенням виробництва, що призвело до збільшення запасів. У США це спровокувало зниження цін, а європейським експортерам вдалося уникнути подешевшання завдяки високому попиту з боку Китаю.


    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Споживання м’яса скорочується не у всіх країнах Європи
  • Українець споживає близько 11 кг свинини на рік — аналітики
  • Попит на птицю в ЄС зростатиме до 2023 року
  • В яких країнах їдять найбільше м’яса?
  • Споживання молокопродуктів зменшилося до 204,9 кг на душу населення в 2011

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Перспективними ринками для експорту м’яса стануть країни, що розвиваються


Перспективними ринками для експорту м’яса стануть країни, що розвиваються

 Упродовж двох останніх десятиліть, через зростання доходів та зміни смаків, обсяги споживання продовольства зростали швидшими темпами, ніж населення світу. Ці зміни призвели до збільшення споживання продуктів, які мають більшу цінність (наприклад, м’яса та молочних продуктів) у країнах, що розвиваються. У той же час, турбота про довкілля, тварин та здоров’я в розвинених країнах вплинули на поведінку споживачів, що призвело, наприклад, до зниження споживання червоного м’яса. Це одні з основних висновків звіту “Світова пропозиція та попит на продовольство, споживчі тенденції та торговельні виклики”, опублікованого Єврокомісією 24 вересня.


На сьогодні ЄС є найбільшим споживачем свинячого м’яса. Рівень споживання тут перевищує 40 кг на душу населення. Далі за обсягами – Північна Америка (30 кг на душу населення). У Азії річне споживання свинини до 2020 року має досягнути 15 кг на особу. В Африці – ще менше.


Понад 80% світового експорту свинини надходить з Північної Америки та ЄС. В обох регіонах спостерігалося незначне зменшення споживання, разом із збільшенням виробництва, що призвело до збільшення запасів. У США це спровокувало зниження цін, а європейським експортерам вдалося уникнути подешевшання завдяки високому попиту з боку Китаю.


Meat-Inform





Схожі новини
  • Споживання м’яса скорочується не у всіх країнах Європи
  • Українець споживає близько 11 кг свинини на рік — аналітики
  • Попит на птицю в ЄС зростатиме до 2023 року
  • В яких країнах їдять найбільше м’яса?
  • Споживання молокопродуктів зменшилося до 204,9 кг на душу населення в 2011

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.