Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт" (МХП) протягом дев’яти місяців 2019 року збільшив продажі курятини на 14% порівняно з аналогічним періодом минулого року - до 511,2 тис. тонн.
Як повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на прес-службу компанії, це зумовлено здебільшого зростанням експортних продажів.
Протягом 2019 року експорт курятини зріс на 26% порівняно з січнем-вереснем 2018 року і сягнув 269,7 тис. тонн.
Основні країни експорту курятини МХП - на Близькому Сході, в ЄС, Африці й Азії. У загальному обсязі продажів курятини за дев’ять місяців 2019 року експорт становить близько 53% проти 48% за такий самий період 2018 року.
Середня ціна на курятину МХП на внутрішньому ринку й на експорт у ІІІ кварталі 2019 року середня склала 38,58 грн/кг натуральної ваги (без ПДВ) втратила 4% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що спричинено здебільшого різницею в курсах валют.
Середня ціна курятини за дев’ять місяців цього року була на рівні 39,18 грн - на 1% менше, ніж за аналогічний період 2018 року.
Довідка. МХП ? вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності ? рослинництво, птахівництво і м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис. га. З 2008 року акції компанії котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.
proagro.com.ua