Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука
АТУ»Новини»Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

    Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука


    Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

    На сьогоднішній день ринки країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу є найбільш перспективними для українських експортерів яблука.

    Про це повідомив генеральний менеджер компанії “Сади Дніпра” і керівник проекту UApple Олександр Пахно в ході національної конференції «Плодоовочевий сектор Грузії – кращі інвестиційні ніші», яка відбулася в Тбілісі 7 листопада, передає East-fruit.

    За його словами, країни вищевказаного регіону світу показують позитивну динаміку торгівлі, незважаючи на загальне зниження світової торгівлі яблуком на світовому ринку, що спостерігається протягом останніх 5 років.

    Експерт зазначає, що виробник, який бажає реалізовувати свою продукцію на даних ринках повинен гарантувати преміальну якість фруктів.

    «У нас є поставки і в ЄС, і в країни Африки, Азії, але в цілому найбільш перспективним напрямком для себе ми вважаємо країни Південно-Східної Азії та Близького Сходу. Чому? Справа в тому, що за останні 5 років світова торгівля яблуком впала на 9%. У той же час ринок яблука з боку країн ASEAN виріс на 22%. Якщо ж розглянути весь регіон країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу, то ринок яблука за вказаний період там виріс на 39%», – пояснив Пахно.

    Він у своєму виступі виділив дві головні речі для бажаючих експортувати яблуко. Перше – це наявність затребуваних сортів. Серед таких-сорт «Гала», що користується найбільшим попитом на Близькому Сході, сорт «Ред Делішес» витягнутої форми, сорт «Фуджі», «Гренні Сміт» ті інші.

    Друге – це відповідність міжнародним стандартам якості. Яблуко повинно відповідати необхідним стандартам щільності, на ньому мають бути відсутні зовнішні пошкодження, а також мати необхідне забарвлення. Крім того, при реалізації продукції на зовнішніх ринках пред’являються певні вимоги до упаковки.
    Пахно також розповів, що компанія «Сади Дніпра» веде свій бізнес починаючи з 2015 року. При цьому в своїх стратегічних планах тут спочатку націлювалися на експорт.

    «Чому ми вибрали саме експортний напрям? Одна з причин – це відносно стабільна ціна в порівнянні з ціною на внутрішньому ринку. Хочу навести приклад динаміки цін на сорт яблука «Роял Гала» за останні три роки на внутрішньому українському ринку і на зовнішніх ринках. Так, ціна на внутрішньому ринку на яблуко без упаковки коливалася на рівні 30-55 центів за кг, а ціна на експортному ринку була відносно стабільною», – пояснив Олександр Пахно.

    Фахівець також пояснив різницю між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку. На його думку, сорти, затребувані на експортному ринку, очевидно, будуть залишатися такими і на внутрішньому.

    «Однак тут постає питання, пов’язане з якістю продукції. Яким чином ми визначаємо цю якість? Хтось може подумати, що її ми визначаємо на дереві прямо в саду. Правильний критерій якості повинен визначатися вже безпосередньо перед доставкою продукції кінцевому споживачеві. Для цього необхідно правильно організувати весь ланцюжок: від вирощування, збирання та зберігання яблука до його доставки кінцевому споживачеві. Що ж стосується технології, то на якість яблука впливає дуже багато факторів: вік дерев, клімат, стан ґрунту, стабільність виробництва, боротьба з шкідниками, час збору врожаю і т.і.», – розповів в ході конференції Олександр Пахно.

    Крім того, різниця між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку, на думку Олександра Пахно, полягає в наявності додаткових витрат. Такі витрати складаються, наприклад, в необхідності наявності в структурі компанії відділу продажів.

    «У вас обов’язково повинні бути співробітники, які вільно володіють англійською мовою. Також продукція на експорт повинна бути обов’язково сертифікована. Крім того, виробник в разі виходу на зовнішні ринки несе витрати на рекламу. У натуральному вираженні всі ці витрати досить високі. Наприклад, у нас на підприємстві вони складають близько 1,5-2 центів на кг виробленої продукції. Однак, якщо порівняти різницю в ціні на внутрішньому і на зовнішньому ринках, то ви зрозумієте, що такі витрати порівняно невисокі, тому що вартість яблука на зовнішньому ринку набагато вище», – зазначив Пахно.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Присяжнюк: Україна планує цьогоріч експортувати 28 мільйонів тонн зерна
  • Українські виробники яблука роблять акцент на експорт до країн Близького Сходу та Південно-Східної Азії
  • Україна вперше експортувала яблука в п'ять країн Близького Сходу за один місяць
  • Цього тижня очікуються перші експортні поставки української лохини до Близького Сходу
  • KSG Agro нарощує обсяги експорту зернових та борошна до країн Близького Сходу й Африки

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

11 листопад, Розділ Новини, переглядів 1 658

Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

На сьогоднішній день ринки країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу є найбільш перспективними для українських експортерів яблука.

Про це повідомив генеральний менеджер компанії “Сади Дніпра” і керівник проекту UApple Олександр Пахно в ході національної конференції «Плодоовочевий сектор Грузії – кращі інвестиційні ніші», яка відбулася в Тбілісі 7 листопада, передає East-fruit.

За його словами, країни вищевказаного регіону світу показують позитивну динаміку торгівлі, незважаючи на загальне зниження світової торгівлі яблуком на світовому ринку, що спостерігається протягом останніх 5 років.

Експерт зазначає, що виробник, який бажає реалізовувати свою продукцію на даних ринках повинен гарантувати преміальну якість фруктів.

«У нас є поставки і в ЄС, і в країни Африки, Азії, але в цілому найбільш перспективним напрямком для себе ми вважаємо країни Південно-Східної Азії та Близького Сходу. Чому? Справа в тому, що за останні 5 років світова торгівля яблуком впала на 9%. У той же час ринок яблука з боку країн ASEAN виріс на 22%. Якщо ж розглянути весь регіон країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу, то ринок яблука за вказаний період там виріс на 39%», – пояснив Пахно.

Він у своєму виступі виділив дві головні речі для бажаючих експортувати яблуко. Перше – це наявність затребуваних сортів. Серед таких-сорт «Гала», що користується найбільшим попитом на Близькому Сході, сорт «Ред Делішес» витягнутої форми, сорт «Фуджі», «Гренні Сміт» ті інші.

Друге – це відповідність міжнародним стандартам якості. Яблуко повинно відповідати необхідним стандартам щільності, на ньому мають бути відсутні зовнішні пошкодження, а також мати необхідне забарвлення. Крім того, при реалізації продукції на зовнішніх ринках пред’являються певні вимоги до упаковки.
Пахно також розповів, що компанія «Сади Дніпра» веде свій бізнес починаючи з 2015 року. При цьому в своїх стратегічних планах тут спочатку націлювалися на експорт.

«Чому ми вибрали саме експортний напрям? Одна з причин – це відносно стабільна ціна в порівнянні з ціною на внутрішньому ринку. Хочу навести приклад динаміки цін на сорт яблука «Роял Гала» за останні три роки на внутрішньому українському ринку і на зовнішніх ринках. Так, ціна на внутрішньому ринку на яблуко без упаковки коливалася на рівні 30-55 центів за кг, а ціна на експортному ринку була відносно стабільною», – пояснив Олександр Пахно.

Фахівець також пояснив різницю між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку. На його думку, сорти, затребувані на експортному ринку, очевидно, будуть залишатися такими і на внутрішньому.

«Однак тут постає питання, пов’язане з якістю продукції. Яким чином ми визначаємо цю якість? Хтось може подумати, що її ми визначаємо на дереві прямо в саду. Правильний критерій якості повинен визначатися вже безпосередньо перед доставкою продукції кінцевому споживачеві. Для цього необхідно правильно організувати весь ланцюжок: від вирощування, збирання та зберігання яблука до його доставки кінцевому споживачеві. Що ж стосується технології, то на якість яблука впливає дуже багато факторів: вік дерев, клімат, стан ґрунту, стабільність виробництва, боротьба з шкідниками, час збору врожаю і т.і.», – розповів в ході конференції Олександр Пахно.

Крім того, різниця між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку, на думку Олександра Пахно, полягає в наявності додаткових витрат. Такі витрати складаються, наприклад, в необхідності наявності в структурі компанії відділу продажів.

«У вас обов’язково повинні бути співробітники, які вільно володіють англійською мовою. Також продукція на експорт повинна бути обов’язково сертифікована. Крім того, виробник в разі виходу на зовнішні ринки несе витрати на рекламу. У натуральному вираженні всі ці витрати досить високі. Наприклад, у нас на підприємстві вони складають близько 1,5-2 центів на кг виробленої продукції. Однак, якщо порівняти різницю в ціні на внутрішньому і на зовнішньому ринках, то ви зрозумієте, що такі витрати порівняно невисокі, тому що вартість яблука на зовнішньому ринку набагато вище», – зазначив Пахно.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • Присяжнюк: Україна планує цьогоріч експортувати 28 мільйонів тонн зерна
  • Українські виробники яблука роблять акцент на експорт до країн Близького Сходу та Південно-Східної Азії
  • Україна вперше експортувала яблука в п'ять країн Близького Сходу за один місяць
  • Цього тижня очікуються перші експортні поставки української лохини до Близького Сходу
  • KSG Agro нарощує обсяги експорту зернових та борошна до країн Близького Сходу й Африки

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.