Аграрний тиждень. Україна
» » Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука
» » Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

    Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука


    Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

    На сьогоднішній день ринки країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу є найбільш перспективними для українських експортерів яблука.

    Про це повідомив генеральний менеджер компанії “Сади Дніпра” і керівник проекту UApple Олександр Пахно в ході національної конференції «Плодоовочевий сектор Грузії – кращі інвестиційні ніші», яка відбулася в Тбілісі 7 листопада, передає East-fruit.

    За його словами, країни вищевказаного регіону світу показують позитивну динаміку торгівлі, незважаючи на загальне зниження світової торгівлі яблуком на світовому ринку, що спостерігається протягом останніх 5 років.

    Експерт зазначає, що виробник, який бажає реалізовувати свою продукцію на даних ринках повинен гарантувати преміальну якість фруктів.

    «У нас є поставки і в ЄС, і в країни Африки, Азії, але в цілому найбільш перспективним напрямком для себе ми вважаємо країни Південно-Східної Азії та Близького Сходу. Чому? Справа в тому, що за останні 5 років світова торгівля яблуком впала на 9%. У той же час ринок яблука з боку країн ASEAN виріс на 22%. Якщо ж розглянути весь регіон країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу, то ринок яблука за вказаний період там виріс на 39%», – пояснив Пахно.

    Він у своєму виступі виділив дві головні речі для бажаючих експортувати яблуко. Перше – це наявність затребуваних сортів. Серед таких-сорт «Гала», що користується найбільшим попитом на Близькому Сході, сорт «Ред Делішес» витягнутої форми, сорт «Фуджі», «Гренні Сміт» ті інші.

    Друге – це відповідність міжнародним стандартам якості. Яблуко повинно відповідати необхідним стандартам щільності, на ньому мають бути відсутні зовнішні пошкодження, а також мати необхідне забарвлення. Крім того, при реалізації продукції на зовнішніх ринках пред’являються певні вимоги до упаковки.
    Пахно також розповів, що компанія «Сади Дніпра» веде свій бізнес починаючи з 2015 року. При цьому в своїх стратегічних планах тут спочатку націлювалися на експорт.

    «Чому ми вибрали саме експортний напрям? Одна з причин – це відносно стабільна ціна в порівнянні з ціною на внутрішньому ринку. Хочу навести приклад динаміки цін на сорт яблука «Роял Гала» за останні три роки на внутрішньому українському ринку і на зовнішніх ринках. Так, ціна на внутрішньому ринку на яблуко без упаковки коливалася на рівні 30-55 центів за кг, а ціна на експортному ринку була відносно стабільною», – пояснив Олександр Пахно.

    Фахівець також пояснив різницю між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку. На його думку, сорти, затребувані на експортному ринку, очевидно, будуть залишатися такими і на внутрішньому.

    «Однак тут постає питання, пов’язане з якістю продукції. Яким чином ми визначаємо цю якість? Хтось може подумати, що її ми визначаємо на дереві прямо в саду. Правильний критерій якості повинен визначатися вже безпосередньо перед доставкою продукції кінцевому споживачеві. Для цього необхідно правильно організувати весь ланцюжок: від вирощування, збирання та зберігання яблука до його доставки кінцевому споживачеві. Що ж стосується технології, то на якість яблука впливає дуже багато факторів: вік дерев, клімат, стан ґрунту, стабільність виробництва, боротьба з шкідниками, час збору врожаю і т.і.», – розповів в ході конференції Олександр Пахно.

    Крім того, різниця між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку, на думку Олександра Пахно, полягає в наявності додаткових витрат. Такі витрати складаються, наприклад, в необхідності наявності в структурі компанії відділу продажів.

    «У вас обов’язково повинні бути співробітники, які вільно володіють англійською мовою. Також продукція на експорт повинна бути обов’язково сертифікована. Крім того, виробник в разі виходу на зовнішні ринки несе витрати на рекламу. У натуральному вираженні всі ці витрати досить високі. Наприклад, у нас на підприємстві вони складають близько 1,5-2 центів на кг виробленої продукції. Однак, якщо порівняти різницю в ціні на внутрішньому і на зовнішньому ринках, то ви зрозумієте, що такі витрати порівняно невисокі, тому що вартість яблука на зовнішньому ринку набагато вище», – зазначив Пахно.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • KSG Agro нарощує обсяги експорту зернових та борошна до країн Близького Сходу й Африки
  • Цього тижня очікуються перші експортні поставки української лохини до Близького Сходу
  • Українські виробники яблука роблять акцент на експорт до країн Близького Сходу та Південно-Східної Азії
  • Україна вперше експортувала яблука в п'ять країн Близького Сходу за один місяць
  • Присяжнюк: Україна планує цьогоріч експортувати 28 мільйонів тонн зерна

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука


Експерти назвали необхідні умови успішного експорту яблука

На сьогоднішній день ринки країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу є найбільш перспективними для українських експортерів яблука.

Про це повідомив генеральний менеджер компанії “Сади Дніпра” і керівник проекту UApple Олександр Пахно в ході національної конференції «Плодоовочевий сектор Грузії – кращі інвестиційні ніші», яка відбулася в Тбілісі 7 листопада, передає East-fruit.

За його словами, країни вищевказаного регіону світу показують позитивну динаміку торгівлі, незважаючи на загальне зниження світової торгівлі яблуком на світовому ринку, що спостерігається протягом останніх 5 років.

Експерт зазначає, що виробник, який бажає реалізовувати свою продукцію на даних ринках повинен гарантувати преміальну якість фруктів.

«У нас є поставки і в ЄС, і в країни Африки, Азії, але в цілому найбільш перспективним напрямком для себе ми вважаємо країни Південно-Східної Азії та Близького Сходу. Чому? Справа в тому, що за останні 5 років світова торгівля яблуком впала на 9%. У той же час ринок яблука з боку країн ASEAN виріс на 22%. Якщо ж розглянути весь регіон країн Південно-Східної Азії та Близького Сходу, то ринок яблука за вказаний період там виріс на 39%», – пояснив Пахно.

Він у своєму виступі виділив дві головні речі для бажаючих експортувати яблуко. Перше – це наявність затребуваних сортів. Серед таких-сорт «Гала», що користується найбільшим попитом на Близькому Сході, сорт «Ред Делішес» витягнутої форми, сорт «Фуджі», «Гренні Сміт» ті інші.

Друге – це відповідність міжнародним стандартам якості. Яблуко повинно відповідати необхідним стандартам щільності, на ньому мають бути відсутні зовнішні пошкодження, а також мати необхідне забарвлення. Крім того, при реалізації продукції на зовнішніх ринках пред’являються певні вимоги до упаковки.
Пахно також розповів, що компанія «Сади Дніпра» веде свій бізнес починаючи з 2015 року. При цьому в своїх стратегічних планах тут спочатку націлювалися на експорт.

«Чому ми вибрали саме експортний напрям? Одна з причин – це відносно стабільна ціна в порівнянні з ціною на внутрішньому ринку. Хочу навести приклад динаміки цін на сорт яблука «Роял Гала» за останні три роки на внутрішньому українському ринку і на зовнішніх ринках. Так, ціна на внутрішньому ринку на яблуко без упаковки коливалася на рівні 30-55 центів за кг, а ціна на експортному ринку була відносно стабільною», – пояснив Олександр Пахно.

Фахівець також пояснив різницю між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку. На його думку, сорти, затребувані на експортному ринку, очевидно, будуть залишатися такими і на внутрішньому.

«Однак тут постає питання, пов’язане з якістю продукції. Яким чином ми визначаємо цю якість? Хтось може подумати, що її ми визначаємо на дереві прямо в саду. Правильний критерій якості повинен визначатися вже безпосередньо перед доставкою продукції кінцевому споживачеві. Для цього необхідно правильно організувати весь ланцюжок: від вирощування, збирання та зберігання яблука до його доставки кінцевому споживачеві. Що ж стосується технології, то на якість яблука впливає дуже багато факторів: вік дерев, клімат, стан ґрунту, стабільність виробництва, боротьба з шкідниками, час збору врожаю і т.і.», – розповів в ході конференції Олександр Пахно.

Крім того, різниця між вирощуванням яблук преміальної якості для експорту і яблук для внутрішнього ринку, на думку Олександра Пахно, полягає в наявності додаткових витрат. Такі витрати складаються, наприклад, в необхідності наявності в структурі компанії відділу продажів.

«У вас обов’язково повинні бути співробітники, які вільно володіють англійською мовою. Також продукція на експорт повинна бути обов’язково сертифікована. Крім того, виробник в разі виходу на зовнішні ринки несе витрати на рекламу. У натуральному вираженні всі ці витрати досить високі. Наприклад, у нас на підприємстві вони складають близько 1,5-2 центів на кг виробленої продукції. Однак, якщо порівняти різницю в ціні на внутрішньому і на зовнішньому ринках, то ви зрозумієте, що такі витрати порівняно невисокі, тому що вартість яблука на зовнішньому ринку набагато вище», – зазначив Пахно.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • KSG Agro нарощує обсяги експорту зернових та борошна до країн Близького Сходу й Африки
  • Цього тижня очікуються перші експортні поставки української лохини до Близького Сходу
  • Українські виробники яблука роблять акцент на експорт до країн Близького Сходу та Південно-Східної Азії
  • Україна вперше експортувала яблука в п'ять країн Близького Сходу за один місяць
  • Присяжнюк: Україна планує цьогоріч експортувати 28 мільйонів тонн зерна

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.