Аграрний тиждень. Україна
» » Учасники ринку підтримують реформу “Укрзалізниці” та виступають проти ідеї автоматичної індексації вантажних тарифів
» » Учасники ринку підтримують реформу “Укрзалізниці” та виступають проти ідеї автоматичної індексації вантажних тарифів

    Учасники ринку підтримують реформу “Укрзалізниці” та виступають проти ідеї автоматичної індексації вантажних тарифів






    Президент об’єднання “Укрметалургпром” Олександр Каленков підкреслив, що замість пошуку ефективності усередині компанії “Укрзалізниця” намагається перекласти тягар неефективних операцій на вантажовідправників.

    Керівники галузевих об’єднань підтримують реформу «Укрзалізниці», яка передбачає поділ компанії на три частини, і виступають проти ідеї автоматичної індексації внутрішніх вантажних тарифів.

    Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент об’єднання «Укрметалургпром» Олександр Каленков.

    «Всі знають, наскільки неефективно працює «Укрзалізниця». За останні 3-4 роки тарифи зросли більш ніж у два рази, а показники операційної діяльності компанії за цей час знизилися. Зараз в «Укрзалізниці» хочуть ввести автоматичну індексацію тарифів. Це показує, що в компанії не хочуть ні з ким спілкуватися, а просто хочуть підвищувати тариф. Вони пропонують його підвищувати на обсяг зростання цін промислових товарів, а також хочуть додавати інвестиційну складову», – сказав він, додавши, що такою складовою може бути що завгодно.

    Каленков підкреслив, що замість пошуку ефективності усередині компанії «Укрзалізниця» намагається перекласти тягар неефективних операцій на вантажовідправників.

    При цьому, за словами глави «Укрметалургпрому», «Укрзалізниця» робить більш вигідними транзитні перевезення, зокрема, з Росії.

    «Щодо транзиту йдуть вантажі, за якими ми конкуруємо з росіянами. Перш за все, по залізній руді… Річ у тому, що «Укрзалізниця» надає знижку 50% для транзитних вантажів», – зазначив він.

    Також Каленков зазначив, що бізнес підтримує озвучені плани реструктуризації «Укрзалізниці» – поділ на трьох операторів – вантажного, пасажирського та інфраструктурного.

    «Необхідність цього кроку анонсувалася ще у 2014 році. Але в цьому напрямку так нічого і не було зроблено. Виділення пасажирських перевезень дуже важливо, бо вантажні перевізники спонсорують пасажирські перевезення. Також треба робити конкурентним ринок тяги. Протягом багатьох років ми пересвідчилися – якщо ринок монополізований, то він неефективний», – сказав він.

    Присутній на прес-конференції в. о. виконавчого директора Української зернової асоціації Сергій Іващенко вважає, що автоматична індексація тарифів негативно вплине на зерновий ринок.

    «Це вже третя спроба «Укрзалізниці». Ми проти цієї ініціативи. Річ у тому, що понад 40% експортних контрактів здійснюється за форвардними умовами. Тобто, зерно ще не посіяно, а ми його вже продаємо. Тому для нас дуже важливо мати прогнозований тариф. В умовах автоматичної індексації ми не бачимо прогнозованості», – зазначив він.

    При цьому Іващенко зазначив, що підтримує розробку та прийняття закону про залізничний транспорт, який передбачає впровадження приватної тяги на залізниці.

    «Також цей закон передбачає створення комісії з регулювання транспорту. Крім того, ми підтримуємо рішення «Укрзалізниці» про вихід на IPO. Цей крок допоможе залучити кошти в компанію, що поліпшить її стан», – зазначив він.

    Присутній на прес-конференції виконавчий директор Асоціації виробників цементу України «Укрцемент» Роман Скільський зазначив, що неефективна логістика в «Укрзалізниці» стала головною причиною стримування зростання виробництва в цементній галузі.

    «Наші підприємства недоотримали близько 2% приросту в минулому році у зв’язку з логістичними проблемами. В наступному році цей показник досягне 6%», – сказав він.

    Скільський підкреслив, що попередні підвищення тарифів спричинили зростання вартості перевезення цементу до 64%.

    «Без створення національної комісії з регулювання на залізничному транспорті передчасно говорити про підвищення тарифів в цілому. Не кажучи вже про автоматичну індексацію», – зазначив він.

    Президент Союзу хіміків України Олексій Голубов підтримав колег і додав, що в уряді немає системи та професіоналів, які могли б сконцентруватися на піднятті промисловості.

    «Ми збираємося, говоримо, що деякі кроки робити не можна. Але віз і нині там. Єдине, де є стабільність в «Укрзалізниці» – це щорічне падіння вантажоперевезень. Клієнти йдуть в інший вид транспорту», – резюмував він.

    Присутній на прес-конференції генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що також не підтримує автоматичну індексацію тарифів для «Укрзалізниці».

    «Це вчорашній день. Зараз є багато альтернатив перевезень. Тому тарифи повинна визначати конкуренція. Зокрема, конкуренцію можна створити в сегменті вантажних перевезень. Тут має бути декілька операторів. За рахунок конкуренції зросте рівень сервісу. Члени нашої асоціації готові брати участь у цій конкуренції. Там, де залишиться природна монополія, а це інфраструктура, повинна працювати комісія», – сказав він, підкресливши, що після кожного підвищення тарифів падає обсяг перевезень.

    Як повідомляв УНІАН, раніше Міністерство інфраструктури України, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) і «Укрзалізниця» підписали угоду про початок процедури виходу на IPO української залізничної компанії.

    Наприкінці серпня глава правління компанії Євген Кравцов заявив, що «Укрзалізниця» має намір залучити приватний капітал для розвитку вокзалів і контейнерних терміналів, зокрема, передати до кінця 2020 – початку 2021 року в концесію одні з найбільш привабливих для приватного капіталу активів – залізничні вокзали.

    2 жовтня Верховна Рада скасувала перелік заборонених до приватизації держкомпаній, серед яких, зокрема, «Укрзалізниця».

    Також, «Укрзалізниця» планує завершити поділ на трьох операторів – вантажного, пасажирського та інфраструктурного – до кінця 2021 року.







    https://www.unian.ua

     





    Схожі новини
  • ЄБА виступає проти автоматичної індексації залізничних тарифів
  • МЕРТ відмовив “Укрзалізниці” в автоматичному підвищенні тарифів
  • Запропонована УЗ індексація тарифів на вантажоперевезення негативно вплине на зерновий експорт
  • ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Учасники ринку підтримують реформу “Укрзалізниці” та виступають проти ідеї автоматичної індексації вантажних тарифів






Президент об’єднання “Укрметалургпром” Олександр Каленков підкреслив, що замість пошуку ефективності усередині компанії “Укрзалізниця” намагається перекласти тягар неефективних операцій на вантажовідправників.

Керівники галузевих об’єднань підтримують реформу «Укрзалізниці», яка передбачає поділ компанії на три частини, і виступають проти ідеї автоматичної індексації внутрішніх вантажних тарифів.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент об’єднання «Укрметалургпром» Олександр Каленков.

«Всі знають, наскільки неефективно працює «Укрзалізниця». За останні 3-4 роки тарифи зросли більш ніж у два рази, а показники операційної діяльності компанії за цей час знизилися. Зараз в «Укрзалізниці» хочуть ввести автоматичну індексацію тарифів. Це показує, що в компанії не хочуть ні з ким спілкуватися, а просто хочуть підвищувати тариф. Вони пропонують його підвищувати на обсяг зростання цін промислових товарів, а також хочуть додавати інвестиційну складову», – сказав він, додавши, що такою складовою може бути що завгодно.

Каленков підкреслив, що замість пошуку ефективності усередині компанії «Укрзалізниця» намагається перекласти тягар неефективних операцій на вантажовідправників.

При цьому, за словами глави «Укрметалургпрому», «Укрзалізниця» робить більш вигідними транзитні перевезення, зокрема, з Росії.

«Щодо транзиту йдуть вантажі, за якими ми конкуруємо з росіянами. Перш за все, по залізній руді… Річ у тому, що «Укрзалізниця» надає знижку 50% для транзитних вантажів», – зазначив він.

Також Каленков зазначив, що бізнес підтримує озвучені плани реструктуризації «Укрзалізниці» – поділ на трьох операторів – вантажного, пасажирського та інфраструктурного.

«Необхідність цього кроку анонсувалася ще у 2014 році. Але в цьому напрямку так нічого і не було зроблено. Виділення пасажирських перевезень дуже важливо, бо вантажні перевізники спонсорують пасажирські перевезення. Також треба робити конкурентним ринок тяги. Протягом багатьох років ми пересвідчилися – якщо ринок монополізований, то він неефективний», – сказав він.

Присутній на прес-конференції в. о. виконавчого директора Української зернової асоціації Сергій Іващенко вважає, що автоматична індексація тарифів негативно вплине на зерновий ринок.

«Це вже третя спроба «Укрзалізниці». Ми проти цієї ініціативи. Річ у тому, що понад 40% експортних контрактів здійснюється за форвардними умовами. Тобто, зерно ще не посіяно, а ми його вже продаємо. Тому для нас дуже важливо мати прогнозований тариф. В умовах автоматичної індексації ми не бачимо прогнозованості», – зазначив він.

При цьому Іващенко зазначив, що підтримує розробку та прийняття закону про залізничний транспорт, який передбачає впровадження приватної тяги на залізниці.

«Також цей закон передбачає створення комісії з регулювання транспорту. Крім того, ми підтримуємо рішення «Укрзалізниці» про вихід на IPO. Цей крок допоможе залучити кошти в компанію, що поліпшить її стан», – зазначив він.

Присутній на прес-конференції виконавчий директор Асоціації виробників цементу України «Укрцемент» Роман Скільський зазначив, що неефективна логістика в «Укрзалізниці» стала головною причиною стримування зростання виробництва в цементній галузі.

«Наші підприємства недоотримали близько 2% приросту в минулому році у зв’язку з логістичними проблемами. В наступному році цей показник досягне 6%», – сказав він.

Скільський підкреслив, що попередні підвищення тарифів спричинили зростання вартості перевезення цементу до 64%.

«Без створення національної комісії з регулювання на залізничному транспорті передчасно говорити про підвищення тарифів в цілому. Не кажучи вже про автоматичну індексацію», – зазначив він.

Президент Союзу хіміків України Олексій Голубов підтримав колег і додав, що в уряді немає системи та професіоналів, які могли б сконцентруватися на піднятті промисловості.

«Ми збираємося, говоримо, що деякі кроки робити не можна. Але віз і нині там. Єдине, де є стабільність в «Укрзалізниці» – це щорічне падіння вантажоперевезень. Клієнти йдуть в інший вид транспорту», – резюмував він.

Присутній на прес-конференції генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що також не підтримує автоматичну індексацію тарифів для «Укрзалізниці».

«Це вчорашній день. Зараз є багато альтернатив перевезень. Тому тарифи повинна визначати конкуренція. Зокрема, конкуренцію можна створити в сегменті вантажних перевезень. Тут має бути декілька операторів. За рахунок конкуренції зросте рівень сервісу. Члени нашої асоціації готові брати участь у цій конкуренції. Там, де залишиться природна монополія, а це інфраструктура, повинна працювати комісія», – сказав він, підкресливши, що після кожного підвищення тарифів падає обсяг перевезень.

Як повідомляв УНІАН, раніше Міністерство інфраструктури України, Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) і «Укрзалізниця» підписали угоду про початок процедури виходу на IPO української залізничної компанії.

Наприкінці серпня глава правління компанії Євген Кравцов заявив, що «Укрзалізниця» має намір залучити приватний капітал для розвитку вокзалів і контейнерних терміналів, зокрема, передати до кінця 2020 – початку 2021 року в концесію одні з найбільш привабливих для приватного капіталу активів – залізничні вокзали.

2 жовтня Верховна Рада скасувала перелік заборонених до приватизації держкомпаній, серед яких, зокрема, «Укрзалізниця».

Також, «Укрзалізниця» планує завершити поділ на трьох операторів – вантажного, пасажирського та інфраструктурного – до кінця 2021 року.







https://www.unian.ua

 





Схожі новини
  • ЄБА виступає проти автоматичної індексації залізничних тарифів
  • МЕРТ відмовив “Укрзалізниці” в автоматичному підвищенні тарифів
  • Запропонована УЗ індексація тарифів на вантажоперевезення негативно вплине на зерновий експорт
  • ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.