Днями фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області провели зустріч із студентами Черкаського кооперативного економіко-правового коледжу.
У ході зустрічі фахівці Держпродспоживслужи поспілкувалися зі студентами про права та обов’язки споживача, продавця, виконавця робіт і надавача послуг та механізм захисту прав споживачів. Молоді були надані роз’яснення щодо вимог до якості та безпеки товарів, робіт і послуг, а також положення Законів України «Про захист прав споживачів», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» та «Про рекламу».
Найбільш жваво студенти реагували на приклади типових порушень правил торговельного обслуговування та послуг і ділилися з фахівцями Служби своїми спостереженнями.
Заступник начальника управління - начальник відділу ринкового нагляду Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області Алла Рябуха проаналізувала зі студентами, які проблеми виникають у споживачів у разі придбання неякісної продукції, як убезпечитися від неприємностей та розповіла, як варто діяти за таких обставин.
«Сучасний ринок вимагає грамотного, освіченого споживача, який вміє відстоювати свої інтереси, самостійно знаходити відповіді на запитання, працювати з різними джерелами інформації», - наголосила Алла Рябуха.
На завершення зустрічі студенти дізналися про норми Закону України «Про рекламу». Фахівці Служби проілюстрували свою розповідь конкретними прикладами випадків недобросовісної та дискримінаційної реклами, що була розповсюджена на території Черкаської області і порушувала етичні, моральні норми, нехтувала правилами пристойності та не враховувала особливу чутливість дітей.
Сподіваємося, що такого роду навчання зроблять молодь Черкащини ще обізнанішою та дозволить їм ще ефективніше захистити свої права.