Аграрний тиждень. Україна
» » Індія: роль бобових культур у харчуванні людини
» » Індія: роль бобових культур у харчуванні людини

    Індія: роль бобових культур у харчуванні людини


    В Індії бобові культури використовують як важливе джерело живлення. Крім того, харчові цінності також служать джерелом доходу для мільйонів фермерів у всьому світі. Однак споживання бобових йде повільно, та навіть знижується, як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. На світовому рівні споживання бобових на душу населення не має значних змін порівняно з молочними та м'ясними продуктами, та становить 7 кг на рік на одну особу. Незважаючи на низьке споживання, у багатьох країнах, включаючи Індію, темпи приросту населення перевищують виробництво сільськогосподарських підприємств, тобто фермери ще не здатні вирощувати достатню кількість бобових культур, яка б змогла задовільнити підвищення попиту, та змушені імпортувати бобові. За даними ФАО, Зелена революція призвела до масового приросту врожаю та виробництва багатьох основних продуктів харчування. Приріст виробництва бобових культур збільшився лише на 55%.
     
    Важливість бобових
    Бобові культури досить стійкі до кліматичних змін, фіксують азот у ґрунті та зменшують залежність від азотистих добрив. Вони збагачують ґрунт азотистими сполуками та сприятливі для сівозміни та змішаного врожаю. Отже, збільшення площі під бобовими або посів бобових у якості міжсезонних культур, сприяє сталому землеробству. При цьому потреба в азотистих хімічних добривах для наступних культур зменшується, а  кількість хвороб сільськогосподарських культур скорочується через зменшення використання хімічних пестицидів (Venkateswarlu et al., 2008; FAO, 2016). На думку ФАО та Організації Об'єднаних Націй, для досягнення цілі сталого сільськогосподарського розвитку та продовольчої безпеки, припинення голоду, поліпшення потреб у харчуванні, споживання бобових культур та його виробництво у світі повинно бути посилено.

    Глобальний сценарій виробництва бобових
    Основними виробниками бобових у світі є Індія (23,1%), Канада (6,7%), Китай (12,08%), М’янма (7,57%) та Бразилія (4,03%). Індія посідає перше місце за площею та загальним обсягом виробництва бобових, проте вона  все ще не є самодостатньою  і залишається чистим імпортером бобових через високі потреби споживання. У 2013-2014 роках загальна площа бобових  в Індії становила 25 млн. га,  виробництво - близько 19 млн. тонн, а попит - близько 24 млн. тонн. (Інформація Управління економіки та статистики  Індії, 2015 рік). Крім того, порівняно з Індією, в інших великих країнах, що виробляють бобові, випуск  бобових був значно більшим. Врожайність бобових в Канаді покращилася з 1141 кг/га в 1961 році до 1893 кг/га в 2012 році. Однак врожайність в Індії значно не покращилася і до 2011-2012 років становила менше 800 кг/га.
    Уряд Індії значно збільшив мінімальну ціну підтримки (MSP) на бобові та посилив механізм закупівлі бобових культур, призначивши додаткові центральні агенції для підтримки фермерів (IIPR 2015). Однак до 2014-2015 рр. оголошення про  MSP надходило занадто пізно. На той час фермери вже вирішили, скільки бобових вони будуть сіяти. Тим часом коливання цін також впливає на простих фермерів. У 2015-2016 рр. постачання бобових було дуже незначним, оскільки в тому році була посуха, а ціни зросли майже вдвічі  у  порівнянні з 2014 роком. Уряди штатів вжили активних заходів для надання бобових за доступними та розумними цінами, включаючи розповсюдження через державну систему розподілу (PDS) деякими штатами, відповідно до Закону про національну продовольчу безпеку (NFSA).
     УКРАЇНСЬКА БОБОВА АСОЦІАЦІЯ





    Схожі новини
  • День бобових розпочався з України
  • Необхідна консолідація зусиль усіх країн задля забезпечення сталого розвитку бобової галузі
  • Третя Міжнародна Конференція «Бобові культури. Нові ринки. Нові можливості»
  • Бобові культури. Назустріч викликам глобального попиту
  • Україна може постачати в Індію бобові

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Індія: роль бобових культур у харчуванні людини


В Індії бобові культури використовують як важливе джерело живлення. Крім того, харчові цінності також служать джерелом доходу для мільйонів фермерів у всьому світі. Однак споживання бобових йде повільно, та навіть знижується, як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. На світовому рівні споживання бобових на душу населення не має значних змін порівняно з молочними та м'ясними продуктами, та становить 7 кг на рік на одну особу. Незважаючи на низьке споживання, у багатьох країнах, включаючи Індію, темпи приросту населення перевищують виробництво сільськогосподарських підприємств, тобто фермери ще не здатні вирощувати достатню кількість бобових культур, яка б змогла задовільнити підвищення попиту, та змушені імпортувати бобові. За даними ФАО, Зелена революція призвела до масового приросту врожаю та виробництва багатьох основних продуктів харчування. Приріст виробництва бобових культур збільшився лише на 55%.
 
Важливість бобових
Бобові культури досить стійкі до кліматичних змін, фіксують азот у ґрунті та зменшують залежність від азотистих добрив. Вони збагачують ґрунт азотистими сполуками та сприятливі для сівозміни та змішаного врожаю. Отже, збільшення площі під бобовими або посів бобових у якості міжсезонних культур, сприяє сталому землеробству. При цьому потреба в азотистих хімічних добривах для наступних культур зменшується, а  кількість хвороб сільськогосподарських культур скорочується через зменшення використання хімічних пестицидів (Venkateswarlu et al., 2008; FAO, 2016). На думку ФАО та Організації Об'єднаних Націй, для досягнення цілі сталого сільськогосподарського розвитку та продовольчої безпеки, припинення голоду, поліпшення потреб у харчуванні, споживання бобових культур та його виробництво у світі повинно бути посилено.

Глобальний сценарій виробництва бобових
Основними виробниками бобових у світі є Індія (23,1%), Канада (6,7%), Китай (12,08%), М’янма (7,57%) та Бразилія (4,03%). Індія посідає перше місце за площею та загальним обсягом виробництва бобових, проте вона  все ще не є самодостатньою  і залишається чистим імпортером бобових через високі потреби споживання. У 2013-2014 роках загальна площа бобових  в Індії становила 25 млн. га,  виробництво - близько 19 млн. тонн, а попит - близько 24 млн. тонн. (Інформація Управління економіки та статистики  Індії, 2015 рік). Крім того, порівняно з Індією, в інших великих країнах, що виробляють бобові, випуск  бобових був значно більшим. Врожайність бобових в Канаді покращилася з 1141 кг/га в 1961 році до 1893 кг/га в 2012 році. Однак врожайність в Індії значно не покращилася і до 2011-2012 років становила менше 800 кг/га.
Уряд Індії значно збільшив мінімальну ціну підтримки (MSP) на бобові та посилив механізм закупівлі бобових культур, призначивши додаткові центральні агенції для підтримки фермерів (IIPR 2015). Однак до 2014-2015 рр. оголошення про  MSP надходило занадто пізно. На той час фермери вже вирішили, скільки бобових вони будуть сіяти. Тим часом коливання цін також впливає на простих фермерів. У 2015-2016 рр. постачання бобових було дуже незначним, оскільки в тому році була посуха, а ціни зросли майже вдвічі  у  порівнянні з 2014 роком. Уряди штатів вжили активних заходів для надання бобових за доступними та розумними цінами, включаючи розповсюдження через державну систему розподілу (PDS) деякими штатами, відповідно до Закону про національну продовольчу безпеку (NFSA).
 УКРАЇНСЬКА БОБОВА АСОЦІАЦІЯ





Схожі новини
  • День бобових розпочався з України
  • Необхідна консолідація зусиль усіх країн задля забезпечення сталого розвитку бобової галузі
  • Третя Міжнародна Конференція «Бобові культури. Нові ринки. Нові можливості»
  • Бобові культури. Назустріч викликам глобального попиту
  • Україна може постачати в Індію бобові

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.