Аграрний тиждень. Україна
» » Микола Горбачьов: зростання виробництва зерна призведе до неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею
» » Микола Горбачьов: зростання виробництва зерна призведе до неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею

    Микола Горбачьов: зростання виробництва зерна призведе до неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею






    Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов в авторському матеріалі на Rail. insider спрогнозував розвиток річкового транспорту й дав невтішні прогнози для Укрзалізниці щодо обсягів перевезення зерна у майбутньому.

    За його словами, сьогодні майже 98% експорту йде через порти України. До портів зерно транспортується трьома шляхами: залізниця (65-70%), автотранспорт (20%) та річковий транспорт (10%). І хоча останні 5 років залізниця втримує свою частку перевезення зерна на експорт, проте ситуація надалі буде змінюватись не в позитивний для залізничників бік.

    “На нашу думку, великий потенціал для перевезення зерна має річковий транспорт, який може вирішити відразу кілька проблемних питань у логістиці й транспортній галузі України. Транспортування зерна на експорт річкою має свої переваги. Зокрема, одна річкова баржа може перевезти приблизно 4 тис. т зерна. Для перевезення такої кількості зерна автотранспортом потрібно 200 вантажних автомобілів, а залізницею – 57 вагонів. Розвиток річкового транспорту дозволить зменшити негативний вплив вантажних перевезень на дорожнє господарство та на екологію.”

    Надалі, аграрії планують вийти на показники врожаю до 100 млн тонн на рік (минулого року було 98, в цьому очікується 94). В такому випадку Укрзалізниця не зможе перевозити додаткові обсяги через брак тяги.

    “Окрім того, подальше зростання виробництва зерна, а ми прогнозуємо в середньостроковій перспективі, що врожай сягне в середньому 100 млн т на рік, призведе до неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею через брак тяги та пропускної здатності залізниці.”

    На думку автора, в таких умовах великий потенціал має саме річковий транспорт.

    “Сьогодні в областях, які мають вихід до Дніпра, виробництво зерна складає приблизно 44 млн т, а транспортовано минулого року зерна річкою тільки 4,9 млн т. Вважаємо, що річковий транспорт буде збільшувати свою частку в транспортуванні зерна на експорт: активно розвивається річкова інфраструктура, будуються річкові елеватори, баржі тощо” – написав президент УЗА.

    Докладніше читайте в матеріалі Миколи Горбачьова.

    Rail.insider.





    Схожі новини
  • Микола Горбачьов: попри карантин, посівна проходить успішно
  • Микола Горбачьов: Допуск приватної тяги на ринок залізничних перевезень кардинально змінив би ситуацію на краще
  • УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень
  • Перевезення зерна в Україні хочуть перенести з доріг на річковий транспорт
  • Перевозити є чим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Микола Горбачьов: зростання виробництва зерна призведе до неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею






Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов в авторському матеріалі на Rail. insider спрогнозував розвиток річкового транспорту й дав невтішні прогнози для Укрзалізниці щодо обсягів перевезення зерна у майбутньому.

За його словами, сьогодні майже 98% експорту йде через порти України. До портів зерно транспортується трьома шляхами: залізниця (65-70%), автотранспорт (20%) та річковий транспорт (10%). І хоча останні 5 років залізниця втримує свою частку перевезення зерна на експорт, проте ситуація надалі буде змінюватись не в позитивний для залізничників бік.

“На нашу думку, великий потенціал для перевезення зерна має річковий транспорт, який може вирішити відразу кілька проблемних питань у логістиці й транспортній галузі України. Транспортування зерна на експорт річкою має свої переваги. Зокрема, одна річкова баржа може перевезти приблизно 4 тис. т зерна. Для перевезення такої кількості зерна автотранспортом потрібно 200 вантажних автомобілів, а залізницею – 57 вагонів. Розвиток річкового транспорту дозволить зменшити негативний вплив вантажних перевезень на дорожнє господарство та на екологію.”

Надалі, аграрії планують вийти на показники врожаю до 100 млн тонн на рік (минулого року було 98, в цьому очікується 94). В такому випадку Укрзалізниця не зможе перевозити додаткові обсяги через брак тяги.

“Окрім того, подальше зростання виробництва зерна, а ми прогнозуємо в середньостроковій перспективі, що врожай сягне в середньому 100 млн т на рік, призведе до неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею через брак тяги та пропускної здатності залізниці.”

На думку автора, в таких умовах великий потенціал має саме річковий транспорт.

“Сьогодні в областях, які мають вихід до Дніпра, виробництво зерна складає приблизно 44 млн т, а транспортовано минулого року зерна річкою тільки 4,9 млн т. Вважаємо, що річковий транспорт буде збільшувати свою частку в транспортуванні зерна на експорт: активно розвивається річкова інфраструктура, будуються річкові елеватори, баржі тощо” – написав президент УЗА.

Докладніше читайте в матеріалі Миколи Горбачьова.

Rail.insider.





Схожі новини
  • Микола Горбачьов: попри карантин, посівна проходить успішно
  • Микола Горбачьов: Допуск приватної тяги на ринок залізничних перевезень кардинально змінив би ситуацію на краще
  • УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень
  • Перевезення зерна в Україні хочуть перенести з доріг на річковий транспорт
  • Перевозити є чим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.