Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області збирали інформацію про діяльність операторів ринку харчових продуктів у селищі Залізний Порт.
Одним із закладів, куди завітали спеціалісти, було кафе, де відпочивальник придбав випічку із опаришами. Відповідне відео з’явилось у соціальних мережах і набуло широкого розголосу.
Власник закладу стверджує, що про цей випадок дізнався із соціальних мереж: «Як такої кухні в нас немає. Усе готуємо перед відвідувачами, щоб люди бачили. Я не знаю, як так сталося... Я впевнений, що в нас такого бути не може. Саме на цьому місці ми працюємо 15 років, нас люди знають. Написав заяву, щоб нас перевірили».
Спеціалісти Держпродспоживслужби перевірили, як у закладі дотримуються санітарно-гігієнічних вимог і вимог щодо забезпечення безпечності харчування. І побачили велику кількість грубих порушень: на вході відсутні антисептики для відвідувачів; робота відкритих кухонь заборонена під час карантину; готові страви, як і деякі продукти, зберігаються на відкритому повітрі; температурний режим не дотримується; порушуються вимоги до товарного сусідства; відсутні документи щодо простежуваності продукції тощо.
Власнику закладу надали рекомендації щодо усунення недоліків.
Усього 8 липня спеціалісти ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області промоніторили 27 закладів громадського харчування. Найпоширеніші порушення: недотримання карантинних вимог (відсутність антисептиків, недотримання соціальної дистанції між відвідувачами), недотримання температурного режиму (готові страви зберігаються не у холодильниках, а просто неба) та відсутність документів на продукти харчування, що забезпечують простежуваність та безпечність.