Аграрний тиждень. Україна
» » Через пандемію KFC змінює рекламну політику
» » Через пандемію KFC змінює рекламну політику

Через пандемію KFC змінює рекламну політику


 Міжнародна мережа ресторанів швидкого приготування Kentucky Fried Chicken (KFC) поставила на паузу використання свого знаменитого рекламного гасла через пандемію COVID-19.


Слоганом компанії, що друкується на посуді є “It’s Finger Lickin’ good” (Це добре так, що пальчики оближеш). Керівництво KFC вирішило тимчасово призупинити використання гасла у своїй рекламі по всьому світу, назвавши його недоречним у часи пандемії Covid-19.
 
“Ми потрапили в унікальну ситуацію – маємо знакове гасло, яке не зовсім відповідає сучасним умовам”, – сказала головний директор з маркетингу в KFC Кетрін Тан-Гіллеспі.
Через нові правила щодо регулярної дезінфекції та миття рук, традиційне гасло Kentucky Fried Chicken виглядає не дуже доречно, вважають в компанії. На короткому відеоролику, випущеному мережею нещодавно, фраза “Finger Lickin” на відерцях з курятиною була зображена розмитою.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • ООН: обсяги світового виробництва м’яса зменшаться на 1,7%
  • Карантин не вплинув на попит на зерно і олійні в Україні – Висоцький
  • Обсяг експорту птиці з Бразилії зріс, але доходи виробників знизились
  • У Канаді м’ясопереробний завод закрили через коронавірус у працівників
  • В Україні до кінця року можуть з'явитися американська мережа фастфудів KFC і фінська Hesburger

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.