Через пандемію KFC змінює рекламну політику
04 September, Розділ Новини, переглядів 1 518
Міжнародна мережа ресторанів швидкого приготування Kentucky Fried Chicken (KFC) поставила на паузу використання свого знаменитого рекламного гасла через пандемію COVID-19.
Слоганом компанії, що друкується на посуді є “It’s Finger Lickin’ good” (Це добре так, що пальчики оближеш). Керівництво KFC вирішило тимчасово призупинити використання гасла у своїй рекламі по всьому світу, назвавши його недоречним у часи пандемії Covid-19.
“Ми потрапили в унікальну ситуацію – маємо знакове гасло, яке не зовсім відповідає сучасним умовам”, – сказала головний директор з маркетингу в KFC Кетрін Тан-Гіллеспі.
Через нові правила щодо регулярної дезінфекції та миття рук, традиційне гасло Kentucky Fried Chicken виглядає не дуже доречно, вважають в компанії. На короткому відеоролику, випущеному мережею нещодавно, фраза “Finger Lickin” на відерцях з курятиною була зображена розмитою.
Meat-Inform
Схожі новини
ООН: обсяги світового виробництва м’яса зменшаться на 1,7%Карантин не вплинув на попит на зерно і олійні в Україні – ВисоцькийОбсяг експорту птиці з Бразилії зріс, але доходи виробників знизилисьУ Канаді м’ясопереробний завод закрили через коронавірус у працівниківВ Україні до кінця року можуть з'явитися американська мережа фастфудів KFC і фінська Hesburger