Аграрний тиждень. Україна
» » Сума портових зборів для кейпсайз в «Південному» в 2,3 рази більше, ніж в Роттердамі
» » Сума портових зборів для кейпсайз в «Південному» в 2,3 рази більше, ніж в Роттердамі

    Сума портових зборів для кейпсайз в «Південному» в 2,3 рази більше, ніж в Роттердамі






    Сума портових зборів для суднозаходу кейпсайз в морський порт «Південний» в 2,3 рази більше, ніж в найбільшому порту Європи – Роттердамі, а для заходу Хендімакс в Миколаївський порт – в 4,1 рази більше, ніж в порту Констанца. Про це свідчить дослідження «Аудит економіки України» (RE: think), текст якого оприлюднений на сайті уряду.

    Згідно з розділом «Надмірна зарегульованість», неефективне регулювання в сфері морського транспорту, зокрема, нецільове використання портових зборів призвело до того, що українські порти є одночасно одними з найдорожчих у світі і найбільш неефективними.


    Завищені портові збори знижують конкурентоспроможність експортерів, хоча повинні сприяти розвитку портової інфраструктури. Незважаючи на те, що високі портові збори генерують значні прибутки для АМПУ, велика частина доходів спрямовується до державного бюджету у вигляді податків і дивідендів. За останні п’ять років середньорічні виплати на користь держави втричі перевищували розмір капітальних інвестицій. Наслідки – значний знос портової і припортовий інфраструктури, сказано в дослідженні.

    Автори документу нагадали, що, відповідно до Індексу якості портової інфраструктури Світового економічного форуму, українська портова інфраструктура має 3,5 бали з 7 можливих, що значно нижче за показники сусідніх держав і середнього значення по ЄС (4,8 / 7).

    Дослідження «Аудит економіки України» присвячено аналізу результатів економічної політики за майже 30 років, поточного рівня економічного і соціального розвитку та можливостей для зростання.

    Публічна презентація досліджень «Аудит економіки України» та «Вектори економічного розвитку до 2030 року» відбулися в п’ятницю, 6 листопада.

    Без аналізу поточного стану ми не можемо реалістично поставити собі цілі на наступні роки. Контрольним питанням було: реалізували ми свій потенціал, які результати управління країною за попередні роки, як ми виглядаємо в порівнянні з успішними країнами регіону? А сьогодні ми вже маємо чітку відповідь: $ 1 трлн ВВП за 10 років – це нереалізований потенціал країни”, – зазначив прем’єр-міністр Денис Шмигаль в ході презентації.

    У презентації взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Голова Верховної Ради Дмитро Разумков, представники бізнесу, наукових співтовариств і ін.

    https://ports.ua





    Схожі новини
  • УМінінфраструктури запропонували розраховувати портові збори за новою методикою
  • В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори
  • Галузеві асоціації вважають за необхідне знизити портові збори на 20%, пропонують Кабміну здійснити це в два етапи
  • Аграрії підтримують зниження портових зборів на 20%, – УЗА
  • Мінінфраструктури зобов’язано розробити Методику розрахунку розмірів ставок портових зборів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Сума портових зборів для кейпсайз в «Південному» в 2,3 рази більше, ніж в Роттердамі






Сума портових зборів для суднозаходу кейпсайз в морський порт «Південний» в 2,3 рази більше, ніж в найбільшому порту Європи – Роттердамі, а для заходу Хендімакс в Миколаївський порт – в 4,1 рази більше, ніж в порту Констанца. Про це свідчить дослідження «Аудит економіки України» (RE: think), текст якого оприлюднений на сайті уряду.

Згідно з розділом «Надмірна зарегульованість», неефективне регулювання в сфері морського транспорту, зокрема, нецільове використання портових зборів призвело до того, що українські порти є одночасно одними з найдорожчих у світі і найбільш неефективними.


Завищені портові збори знижують конкурентоспроможність експортерів, хоча повинні сприяти розвитку портової інфраструктури. Незважаючи на те, що високі портові збори генерують значні прибутки для АМПУ, велика частина доходів спрямовується до державного бюджету у вигляді податків і дивідендів. За останні п’ять років середньорічні виплати на користь держави втричі перевищували розмір капітальних інвестицій. Наслідки – значний знос портової і припортовий інфраструктури, сказано в дослідженні.

Автори документу нагадали, що, відповідно до Індексу якості портової інфраструктури Світового економічного форуму, українська портова інфраструктура має 3,5 бали з 7 можливих, що значно нижче за показники сусідніх держав і середнього значення по ЄС (4,8 / 7).

Дослідження «Аудит економіки України» присвячено аналізу результатів економічної політики за майже 30 років, поточного рівня економічного і соціального розвитку та можливостей для зростання.

Публічна презентація досліджень «Аудит економіки України» та «Вектори економічного розвитку до 2030 року» відбулися в п’ятницю, 6 листопада.

Без аналізу поточного стану ми не можемо реалістично поставити собі цілі на наступні роки. Контрольним питанням було: реалізували ми свій потенціал, які результати управління країною за попередні роки, як ми виглядаємо в порівнянні з успішними країнами регіону? А сьогодні ми вже маємо чітку відповідь: $ 1 трлн ВВП за 10 років – це нереалізований потенціал країни”, – зазначив прем’єр-міністр Денис Шмигаль в ході презентації.

У презентації взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Голова Верховної Ради Дмитро Разумков, представники бізнесу, наукових співтовариств і ін.

https://ports.ua





Схожі новини
  • УМінінфраструктури запропонували розраховувати портові збори за новою методикою
  • В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори
  • Галузеві асоціації вважають за необхідне знизити портові збори на 20%, пропонують Кабміну здійснити це в два етапи
  • Аграрії підтримують зниження портових зборів на 20%, – УЗА
  • Мінінфраструктури зобов’язано розробити Методику розрахунку розмірів ставок портових зборів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.