Аграрний тиждень. Україна
» » Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів
» » Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів

    Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів


    Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів

    Понад 90% вантажних вагонів вже вичерпали термін заводської експлуатації, але продовжують використовуватись. Більша частина вагонів є виробництва 80-90-х років попереднього століття. Деякі вагони, які й нині експлуатуються, були випущені ще у 1960-х роках.

    Крім того, протягом останніх років на територію України було завезено більше 24 тис. старих вантажних вагонів, головним чином з Росії. Все це відбувається тому, що наразі у нас немає граничного обмеження віку експлуатації вагонів. В плачевній перспективі ми ризикуємо стати місцем для залізничного металобрухту, списаного у сусідніх країнах, де обмеження на експлуатацію діють.

    Використання старих вагонів – це висока небезпека й поширеність серйозних аварійних ситуацій. Це абсолютна невідповідність директивам безпеки ЄС для залізничного транспорту. Більше того, це блокування нових замовлень і скорочення національного виробництва.

    Вивчивши катастрофічну ситуацію на ринку та її плачевні наслідки для національної економіки, Уряд із залученням широкого кола експертів (у тому числі з міжнародних організацій) та учасників ринку протягом останніх півроку напрацювали програму кардинального оновлення вантажних вагонів залізниці.

    За дорученням Прем’єр-Міністра було проведено серію нарад за участю Мінінфраструктури, Мінекономіки, Мінстратегпрому, Укрзалізниці та зацікавлених сторін, під час яких було детально проаналізовано проблематику та запропоновано шляхи її вирішення. Наказ Мінінфраструктури став результатом цих консультацій.

    Мета спільних напрацювань - кардинальне оновлення вантажних вагонів за найближчі 10 років, що веде за собою мільярдні державні замовлення для українських виробників, сотні тисяч робочих місць, додаткове зростання ВВП в розрахунку +2,0% на рік.

    ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом
  • «Укрзалізниця» планує встановити квоти на імпорт іноземних вантажних вагонів і заборонити навантаження вагонів нерезидентів
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • Крюківський вагонобудівний завод скоротив виробництво вагонів на 45%
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів


Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів

Понад 90% вантажних вагонів вже вичерпали термін заводської експлуатації, але продовжують використовуватись. Більша частина вагонів є виробництва 80-90-х років попереднього століття. Деякі вагони, які й нині експлуатуються, були випущені ще у 1960-х роках.

Крім того, протягом останніх років на територію України було завезено більше 24 тис. старих вантажних вагонів, головним чином з Росії. Все це відбувається тому, що наразі у нас немає граничного обмеження віку експлуатації вагонів. В плачевній перспективі ми ризикуємо стати місцем для залізничного металобрухту, списаного у сусідніх країнах, де обмеження на експлуатацію діють.

Використання старих вагонів – це висока небезпека й поширеність серйозних аварійних ситуацій. Це абсолютна невідповідність директивам безпеки ЄС для залізничного транспорту. Більше того, це блокування нових замовлень і скорочення національного виробництва.

Вивчивши катастрофічну ситуацію на ринку та її плачевні наслідки для національної економіки, Уряд із залученням широкого кола експертів (у тому числі з міжнародних організацій) та учасників ринку протягом останніх півроку напрацювали програму кардинального оновлення вантажних вагонів залізниці.

За дорученням Прем’єр-Міністра було проведено серію нарад за участю Мінінфраструктури, Мінекономіки, Мінстратегпрому, Укрзалізниці та зацікавлених сторін, під час яких було детально проаналізовано проблематику та запропоновано шляхи її вирішення. Наказ Мінінфраструктури став результатом цих консультацій.

Мета спільних напрацювань - кардинальне оновлення вантажних вагонів за найближчі 10 років, що веде за собою мільярдні державні замовлення для українських виробників, сотні тисяч робочих місць, додаткове зростання ВВП в розрахунку +2,0% на рік.

ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом
  • «Укрзалізниця» планує встановити квоти на імпорт іноземних вантажних вагонів і заборонити навантаження вагонів нерезидентів
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • Крюківський вагонобудівний завод скоротив виробництво вагонів на 45%
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.