Аграрний тиждень. Україна
» » У Держпродспоживслужбі розповіли, на що найчастіше скаржаться українці
» » У Держпродспоживслужбі розповіли, на що найчастіше скаржаться українці

    У Держпродспоживслужбі розповіли, на що найчастіше скаржаться українці


    У Держпродспоживслужбі розповіли, на що найчастіше скаржаться українці

    У 2020 році в Державну службу України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів надійшло понад 20,9 тис пропозицій, звернень, скарг і заяв від споживачів.

    "Найбільша кількість (41,5%) споживачів скаржилися на якість непродовольчих товарів. Також велика кількість звернень (29,5%) стосувалася якості житлово-комунальних послуг. 5,1% споживачів були незадоволені якістю продовольчих товарів", - йдеться в повідомленні.

    Як наголошується, в 2020 році Держпродспоживслужба перевірила безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 72,8 млн грн. Скасовано придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів і послуг (робіт) на суму понад 35,6 млн грн. (48,9%). Споживачам повернуто 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

    "Кожен має право на отримання якісних і безпечних товарів і послуг, - зазначає Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. - Уже зараз ми працюємо над спрощенням процедури захисту прав для споживачів. Йдеться, перш за все, про ефективну комунікацію в digital", - наголосили у відомстві.

    ІЦ УАК за матеріалами interfax

    agroconf.org





    Схожі новини
  • За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень
  • Майже 126 тис. грн повернули запорізьким споживачам за неякісні товари та послуги
  • Володимир Лапа обговорив із представниками громадськості проблеми фальсифікації товарів в Україні
  • У 2018 році Держпродспоживслужба встановила 15,6 тис. порушень прав споживачів
  • За рік громадяни звернулися до Держпродспоживслужби понад 35 тис разів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У Держпродспоживслужбі розповіли, на що найчастіше скаржаться українці


У Держпродспоживслужбі розповіли, на що найчастіше скаржаться українці

У 2020 році в Державну службу України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів надійшло понад 20,9 тис пропозицій, звернень, скарг і заяв від споживачів.

"Найбільша кількість (41,5%) споживачів скаржилися на якість непродовольчих товарів. Також велика кількість звернень (29,5%) стосувалася якості житлово-комунальних послуг. 5,1% споживачів були незадоволені якістю продовольчих товарів", - йдеться в повідомленні.

Як наголошується, в 2020 році Держпродспоживслужба перевірила безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 72,8 млн грн. Скасовано придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів і послуг (робіт) на суму понад 35,6 млн грн. (48,9%). Споживачам повернуто 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

"Кожен має право на отримання якісних і безпечних товарів і послуг, - зазначає Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. - Уже зараз ми працюємо над спрощенням процедури захисту прав для споживачів. Йдеться, перш за все, про ефективну комунікацію в digital", - наголосили у відомстві.

ІЦ УАК за матеріалами interfax

agroconf.org





Схожі новини
  • За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень
  • Майже 126 тис. грн повернули запорізьким споживачам за неякісні товари та послуги
  • Володимир Лапа обговорив із представниками громадськості проблеми фальсифікації товарів в Україні
  • У 2018 році Держпродспоживслужба встановила 15,6 тис. порушень прав споживачів
  • За рік громадяни звернулися до Держпродспоживслужби понад 35 тис разів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.