Представники підприємства-репродуктора ТОВ «Подільський бекон» поділились інформацією, як співпрацювати з відгодівельниками у кризовий період та оптимізувати виробництво.
Останній рік Українське свинарство переживає кризу, собівартість вирощеного кілограма живої маси в середньому зросла на 30% насамперед за рахунок здороження кормової сировини. У зв’язку з цим відгодівельники почали залишати ринок. Як наслідок, пропозиція поросят стабільна, а реалізація проблематична, що тисне на ціни.
«За нашими оцінками, відсотків 30–40 відгодівельників припинили діяльність, допоки ціна реалізації невисока, а кормові дорогі. Торгувати поросятами у такий час складно. Тому, надзвичайно важливі підходи гарантування якості тварин, яких продаємо», зазначивОлександр Циганенко, Заступник директора з комерційних питань.
Як коментують представники «Подільського бекону», основну увагу приділяють підвищенню інтенсивності роботи персоналу, автоматизації та «шліфуванню» технологічних процесів. Усе з метою скорочення собівартості, щоб залишатися конкурентоспроможними навіть у такі непрості для галузі часи.
У фокусі роботи підприємства — якість співпраці з клієнтами-відгодівельниками. Так, відбір тварин складається з трьох етапів: у приміщеннях дорощування, тоді перед рампою і насамкінець під час завантаження у скотовоз. Замовник може побачити і переконатися у якості та стані поросят, яких купує. Не менш важливою є опція власної доставки. Для цього «Подільський бекон» має сучасні транспортні засоби, що відповідають найвищим стандартам благополуччя тварин.
«Ми в цьому бізнесі надовго. Нині ринок переживає не першу кризу, і не останню. Вистоїмо і продовжуватимемо розвиватися!» — переконаний Сергій Зелений, директор ТОВ «Подільський бекон».
Джерело: Pigua.info