Довжина першого баржі-буксирного каравану в рамках експерименту склала 235 метрів.
З ініціативи ДП «Укрводшлях» з 17 вересня 2021 року починається тестові шлюзування караванів баржі-буксирних складів (2 баржі і 1 буксир) на шлюзах Дніпровського каскаду.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію ТОВ «Грейн-трансшипменту».
Відзначається, що ТОВ «Грейн-трансшипмент» першим виконало шлюзування найбільшим баржі-буксирним складом на Каховському шлюзі.
Повідомляється, що баржі-буксирний складу довжиною 235 метрів, шириною 17 метрів і осадкою 3,65 метрів перевозив 9,5 тис тонн ячменю.
«Цим шлюзування ми довели можливість виконання подальших рейсів на постійній основі», – йдеться в повідомленні.
Довжина даного баржі-буксирного складу є найбільшою в історії шлюзування на Каховському шлюзі.
«Завдяки цьому експерименту було зекономлено майже 8 годин часу, які за розрахунками фахівців компанії дозволять додатково виробляти до 10 рейсів щорічно і перевозити до 100 000 тонн вантажів одним баржі-буксирним складом», – додали в компанії.
Дані тестові шлюзування планується проводити до кінця 2021 року.
Також керівництво компанії виступило з ініціативою обладнати Каховський шлюз системою відеоспостереження за власні кошти, з метою підтримки безпеки і безперервного контролю при шлюзовании.
Нагадаємо, раніше компанія «Нібулон» вперше застосувала нове для себе логістичне рішення при перевезенні зерна по річці Південний Буг – за маршрутом Миколаїв – Нова Одеса пройшов караван в складі буксира-штовхача, портового буксира і чотирьох барж.
https://cfts.org.ua