Аграрний тиждень. Україна
» » На Дніпрі почали тестувати шлюзування караванів з двох барж і буксира
» » На Дніпрі почали тестувати шлюзування караванів з двох барж і буксира

    На Дніпрі почали тестувати шлюзування караванів з двох барж і буксира






    Довжина першого баржі-буксирного каравану в рамках експерименту склала 235 метрів.

    З ініціативи ДП «Укрводшлях» з 17 вересня 2021 року починається тестові шлюзування караванів баржі-буксирних складів (2 баржі і 1 буксир) на шлюзах Дніпровського каскаду.

    Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію ТОВ «Грейн-трансшипменту».

    Відзначається, що ТОВ «Грейн-трансшипмент» першим виконало шлюзування найбільшим баржі-буксирним складом на Каховському шлюзі.

    Повідомляється, що баржі-буксирний складу довжиною 235 метрів, шириною 17 метрів і осадкою 3,65 метрів перевозив 9,5 тис тонн ячменю.

    «Цим шлюзування ми довели можливість виконання подальших рейсів на постійній основі», – йдеться в повідомленні.

    Довжина даного баржі-буксирного складу є найбільшою в історії шлюзування на Каховському шлюзі.

    «Завдяки цьому експерименту було зекономлено майже 8 годин часу, які за розрахунками фахівців компанії дозволять додатково виробляти до 10 рейсів щорічно і перевозити до 100 000 тонн вантажів одним баржі-буксирним складом», – додали в компанії.

    Дані тестові шлюзування планується проводити до кінця 2021 року.

    Також керівництво компанії виступило з ініціативою обладнати Каховський шлюз системою відеоспостереження за власні кошти, з метою підтримки безпеки і безперервного контролю при шлюзовании.


    Нагадаємо, раніше компанія «Нібулон» вперше застосувала нове для себе логістичне рішення при перевезенні зерна по річці Південний Буг – за маршрутом Миколаїв – Нова Одеса пройшов караван в складі буксира-штовхача, портового буксира і чотирьох барж.

    https://cfts.org.ua





    Схожі новини
  • На Каховському шлюзі почався капремонт
  • “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
  • Найбільші перевізники: «Грейн-Трансшипмент» та їхня перлина
  • Найбільшу баржу в Україні урочисто спущено на воду в Ізмаїлі
  • Річкова навігація-2020: зернові будуть драйвером зростання

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Дніпрі почали тестувати шлюзування караванів з двох барж і буксира






Довжина першого баржі-буксирного каравану в рамках експерименту склала 235 метрів.

З ініціативи ДП «Укрводшлях» з 17 вересня 2021 року починається тестові шлюзування караванів баржі-буксирних складів (2 баржі і 1 буксир) на шлюзах Дніпровського каскаду.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію ТОВ «Грейн-трансшипменту».

Відзначається, що ТОВ «Грейн-трансшипмент» першим виконало шлюзування найбільшим баржі-буксирним складом на Каховському шлюзі.

Повідомляється, що баржі-буксирний складу довжиною 235 метрів, шириною 17 метрів і осадкою 3,65 метрів перевозив 9,5 тис тонн ячменю.

«Цим шлюзування ми довели можливість виконання подальших рейсів на постійній основі», – йдеться в повідомленні.

Довжина даного баржі-буксирного складу є найбільшою в історії шлюзування на Каховському шлюзі.

«Завдяки цьому експерименту було зекономлено майже 8 годин часу, які за розрахунками фахівців компанії дозволять додатково виробляти до 10 рейсів щорічно і перевозити до 100 000 тонн вантажів одним баржі-буксирним складом», – додали в компанії.

Дані тестові шлюзування планується проводити до кінця 2021 року.

Також керівництво компанії виступило з ініціативою обладнати Каховський шлюз системою відеоспостереження за власні кошти, з метою підтримки безпеки і безперервного контролю при шлюзовании.


Нагадаємо, раніше компанія «Нібулон» вперше застосувала нове для себе логістичне рішення при перевезенні зерна по річці Південний Буг – за маршрутом Миколаїв – Нова Одеса пройшов караван в складі буксира-штовхача, портового буксира і чотирьох барж.

https://cfts.org.ua





Схожі новини
  • На Каховському шлюзі почався капремонт
  • “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
  • Найбільші перевізники: «Грейн-Трансшипмент» та їхня перлина
  • Найбільшу баржу в Україні урочисто спущено на воду в Ізмаїлі
  • Річкова навігація-2020: зернові будуть драйвером зростання

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.