Аграрний тиждень. Україна
» » Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального - Мінекономіки
» » Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального - Мінекономіки

    Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального - Мінекономіки


    Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального - Мінекономіки

    Уряд докладає максимум зусиль для пошуку та реалізації шляхів якнайшвидшого забезпечення українців пальним. Злагоджена та ритмічна робота всіх каналів постачань допоможе оперативно наповнити ринок необхідним об’ємом пального.

    Минулого року Україна імпортувала 82% від усього обсягу споживання пального. Це 9,6 млн тонн. Імпорт здійснювався чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним.

    З початком російського вторгнення структура імпорту радикально змінилася. Морські постачання заблоковані агресором, а через залізничний і трубопровідний транспорт більша частина пального постачалась з рф та білорусі. Наразі з усіх доступних шляхів залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.

    “Ми активно переорієнтовуємо Україну на інші маршрути постачання. В результаті збільшили об'єми автоперевезення пального у травні до березня у 15 разів, залізничні та річкові – в 5 разів”, – заявила Перша віце-прем’єр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко.

    За її словами, цього збільшення поки недостатньо, адже у травні очікується значно більше споживання. Наразі при потребі бензину на травень в обсязі 120 тис. тонн Уряд може сприяти забезпеченню його наявності на ринку. Проте триває робота над завезенням запасів для операторів ринку.

    Щодо дизелю, то його потреба на травень складає 254 тис. тонн. За словами Міністра економіки, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничного перевантаження.

    “Востаннє логістичні проблеми такого масштабу наша країна вирішувала у 1943-1944 рр. Працюємо над вузлами перевантаження на залізниці; будуємо нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики та Адріатики”, – зауважила Юлія Свириденко.

    Україна також отримала позитивні сигнали щодо нових можливостей постачання пального після енергетичного форуму в Варшаві, зокрема, щодо технічних можливостей збільшити перевалку пального через Польщу із 60 до 200 тис. тонн на місяць.

    Міністр економіки підкреслила, що сьогодні сукупні залишки операторів показали мінімальне зростання. Тож великі мережі АЗС змогли збільшити ліміти відпуску палива в одні руки.

    Як зазначається, Уряд продовжує щоденно комунікувати з операторами ринку, відстежувати ситуацію та оперативно реагувати на загрози.

    Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Україна та Польща напрацювали практичні рішення для стабілізації ситуації на ринку пального

    ІЦ УАК за матеріалами Мінекономіки

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Уряд прийняв рішення для уникнення дефіциту пального та зростання ціни на нього
  • Уряд прийняв рішення для уникнення дефіциту палтного та зростання ціни на нього
  • Україна на 40% збільшила імпорт дизельного пального з Росії
  • Україна різко наростила імпорт дизпалива з Росії
  • Ситуація з пальним у Криму далека від критичної — трейдери

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального - Мінекономіки


Україна переорієнтовується на нові шляхи постачання пального - Мінекономіки

Уряд докладає максимум зусиль для пошуку та реалізації шляхів якнайшвидшого забезпечення українців пальним. Злагоджена та ритмічна робота всіх каналів постачань допоможе оперативно наповнити ринок необхідним об’ємом пального.

Минулого року Україна імпортувала 82% від усього обсягу споживання пального. Це 9,6 млн тонн. Імпорт здійснювався чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним.

З початком російського вторгнення структура імпорту радикально змінилася. Морські постачання заблоковані агресором, а через залізничний і трубопровідний транспорт більша частина пального постачалась з рф та білорусі. Наразі з усіх доступних шляхів залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.

“Ми активно переорієнтовуємо Україну на інші маршрути постачання. В результаті збільшили об'єми автоперевезення пального у травні до березня у 15 разів, залізничні та річкові – в 5 разів”, – заявила Перша віце-прем’єр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко.

За її словами, цього збільшення поки недостатньо, адже у травні очікується значно більше споживання. Наразі при потребі бензину на травень в обсязі 120 тис. тонн Уряд може сприяти забезпеченню його наявності на ринку. Проте триває робота над завезенням запасів для операторів ринку.

Щодо дизелю, то його потреба на травень складає 254 тис. тонн. За словами Міністра економіки, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничного перевантаження.

“Востаннє логістичні проблеми такого масштабу наша країна вирішувала у 1943-1944 рр. Працюємо над вузлами перевантаження на залізниці; будуємо нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики та Адріатики”, – зауважила Юлія Свириденко.

Україна також отримала позитивні сигнали щодо нових можливостей постачання пального після енергетичного форуму в Варшаві, зокрема, щодо технічних можливостей збільшити перевалку пального через Польщу із 60 до 200 тис. тонн на місяць.

Міністр економіки підкреслила, що сьогодні сукупні залишки операторів показали мінімальне зростання. Тож великі мережі АЗС змогли збільшити ліміти відпуску палива в одні руки.

Як зазначається, Уряд продовжує щоденно комунікувати з операторами ринку, відстежувати ситуацію та оперативно реагувати на загрози.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Україна та Польща напрацювали практичні рішення для стабілізації ситуації на ринку пального

ІЦ УАК за матеріалами Мінекономіки

agroconf.org





Схожі новини
  • Уряд прийняв рішення для уникнення дефіциту пального та зростання ціни на нього
  • Уряд прийняв рішення для уникнення дефіциту палтного та зростання ціни на нього
  • Україна на 40% збільшила імпорт дизельного пального з Росії
  • Україна різко наростила імпорт дизпалива з Росії
  • Ситуація з пальним у Криму далека від критичної — трейдери

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.