Аграрний тиждень. Україна
» » Робота на прикордонному переході по станції Вадул-Сірет переходить у цілодобовий режим
» » Робота на прикордонному переході по станції Вадул-Сірет переходить у цілодобовий режим

    Робота на прикордонному переході по станції Вадул-Сірет переходить у цілодобовий режим


    Робота на прикордонному переході по станції Вадул-Сірет переходить у цілодобовий режим

    На залізничному прикордонному переході Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) починаючи з 24 травня робота здійснюватиметься у цілодобовому режимі. Така інформація була оприлюднена під час онлайн-наради із залізничними перевізниками Румунії та Молдови, передає Rail.insider.

    В подальшому планується і переведення у цілодобовий режим роботи персоналу станції Дяково.

    Також днями планується визначити графік передачі вагонів кожному з перевізників по переходу Вадул-Сірет—Дорнешти. Зокрема, представник одного із румунських перевізників — CER Fershped — заявив, що його компанія готова приймати поїзди вночі. За його словами, це буде зручно.

    Водночас внаслідок зростання обсягів перевезень через прикордонні переходи з Румунією на станції Вадул-Сірет постало питання з нестачею кадрів, зокрема агентів комерційних. Наразі штат розширено та триває навчання персоналу. Також розглядається варіант відрядження на станцію фахівців з Одеської залізниці.

    Заходи покликані пришвидвишити обробку та передачу вагонів на переході Вадул-Сірет—Дорнешти, що нині є лідером за часом простою вагонів. Станом на 22 травня сюди прямують понад 5 тис. вагонів, а розрахунковий час очікування на кордоні становить 39 діб. Для зерновозів це значення у кілька разів більше.

    Окрім того, представник Залізниці Молдови розповів, що наразі перевізнику не вистачає локомотивів. Тож Укрзалізниця планує вивозити вагони до прикордонних станцій у Молдові власним тяговим рухомим складом разом із локомотивними бригадами.

    Нагадаємо, що черги з вагонів у бік західних прикордонних переходів продовжують зростати. Зокрема, найскладніша ситуація склалася на прикордонному переході Вадул-Сірет—Дорнешти.

    Станом на 19 травня на кордоні перебувало понад 34,6 тис. вагонів.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі
  • Через Україну пустили новий транзитний контейнерний поїзд
  • З березня запустять новий контейнерний поїзд з Білорусі в Румунію через Україну

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Робота на прикордонному переході по станції Вадул-Сірет переходить у цілодобовий режим


Робота на прикордонному переході по станції Вадул-Сірет переходить у цілодобовий режим

На залізничному прикордонному переході Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) починаючи з 24 травня робота здійснюватиметься у цілодобовому режимі. Така інформація була оприлюднена під час онлайн-наради із залізничними перевізниками Румунії та Молдови, передає Rail.insider.

В подальшому планується і переведення у цілодобовий режим роботи персоналу станції Дяково.

Також днями планується визначити графік передачі вагонів кожному з перевізників по переходу Вадул-Сірет—Дорнешти. Зокрема, представник одного із румунських перевізників — CER Fershped — заявив, що його компанія готова приймати поїзди вночі. За його словами, це буде зручно.

Водночас внаслідок зростання обсягів перевезень через прикордонні переходи з Румунією на станції Вадул-Сірет постало питання з нестачею кадрів, зокрема агентів комерційних. Наразі штат розширено та триває навчання персоналу. Також розглядається варіант відрядження на станцію фахівців з Одеської залізниці.

Заходи покликані пришвидвишити обробку та передачу вагонів на переході Вадул-Сірет—Дорнешти, що нині є лідером за часом простою вагонів. Станом на 22 травня сюди прямують понад 5 тис. вагонів, а розрахунковий час очікування на кордоні становить 39 діб. Для зерновозів це значення у кілька разів більше.

Окрім того, представник Залізниці Молдови розповів, що наразі перевізнику не вистачає локомотивів. Тож Укрзалізниця планує вивозити вагони до прикордонних станцій у Молдові власним тяговим рухомим складом разом із локомотивними бригадами.

Нагадаємо, що черги з вагонів у бік західних прикордонних переходів продовжують зростати. Зокрема, найскладніша ситуація склалася на прикордонному переході Вадул-Сірет—Дорнешти.

Станом на 19 травня на кордоні перебувало понад 34,6 тис. вагонів.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі
  • Через Україну пустили новий транзитний контейнерний поїзд
  • З березня запустять новий контейнерний поїзд з Білорусі в Румунію через Україну

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.