На залізничному прикордонному переході Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) починаючи з 24 травня робота здійснюватиметься у цілодобовому режимі. Така інформація була оприлюднена під час онлайн-наради із залізничними перевізниками Румунії та Молдови, передає Rail.insider.
В подальшому планується і переведення у цілодобовий режим роботи персоналу станції Дяково.
Також днями планується визначити графік передачі вагонів кожному з перевізників по переходу Вадул-Сірет—Дорнешти. Зокрема, представник одного із румунських перевізників — CER Fershped — заявив, що його компанія готова приймати поїзди вночі. За його словами, це буде зручно.
Водночас внаслідок зростання обсягів перевезень через прикордонні переходи з Румунією на станції Вадул-Сірет постало питання з нестачею кадрів, зокрема агентів комерційних. Наразі штат розширено та триває навчання персоналу. Також розглядається варіант відрядження на станцію фахівців з Одеської залізниці.
Заходи покликані пришвидвишити обробку та передачу вагонів на переході Вадул-Сірет—Дорнешти, що нині є лідером за часом простою вагонів. Станом на 22 травня сюди прямують понад 5 тис. вагонів, а розрахунковий час очікування на кордоні становить 39 діб. Для зерновозів це значення у кілька разів більше.
Окрім того, представник Залізниці Молдови розповів, що наразі перевізнику не вистачає локомотивів. Тож Укрзалізниця планує вивозити вагони до прикордонних станцій у Молдові власним тяговим рухомим складом разом із локомотивними бригадами.
Нагадаємо, що черги з вагонів у бік західних прикордонних переходів продовжують зростати. Зокрема, найскладніша ситуація склалася на прикордонному переході Вадул-Сірет—Дорнешти.
Станом на 19 травня на кордоні перебувало понад 34,6 тис. вагонів.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org