Аграрний тиждень. Україна
» » Окупанти розграбували базу флоту «Грейн-Трансшипменту» в Херсоні, судна використовують для переправ
» » Окупанти розграбували базу флоту «Грейн-Трансшипменту» в Херсоні, судна використовують для переправ

    Окупанти розграбували базу флоту «Грейн-Трансшипменту» в Херсоні, судна використовують для переправ






    Російські окупанти розграбували флот компанії «Грейн-Трансшипмент», який базувався на території підрозділу «Перлина Херсона» (Затон №5, Херсон), і використовують його для переправи особового складу та озброєння. Про це повідомив комерційний директор «Грейн-Трансшипменту» Євген Ігнатенко.

    Компанія придбала Затон №5 у Херсоні в грудні 2021 року. Цей бізнес компанії отримав назву «Перлина Херсона».

    За короткостроковою стратегією розвитку ми мали створити там базу флоту, тож незадовго до початку війни переправили туди половину всього нашого флоту — 15 суден, де займалися ремонтом, модернізацією суден та готувалися до відкриття навігації 2022 року. За довгостроковою стратегією ми планували створити там річковий транзитний хаб, зʼєднати його з нашою «Перлиною Дніпра» та розвивати до нечуваних масштабів. 24 лютого усі плани зруйнувала війна. Флот залишився там разом із персоналом, і весь цей час люди продовжували отримувати зарплату. Більше того, ми регулярно сплачували усі комунальні послуги підконтрольним Україні комунальним установам. Сьогодні там вже немає майже усього флоту, і ми не маємо звʼязку з працівниками обʼєкту. Окупанти знищили те, що ми створювали довгий час», — написав Ігнатенко у Facebook.

    Як повідомив комерційний директор, окупанти почали забирати флот на початку серпня: 2 серпня вкрали одну баржу, 3 серпня – ще одну, 4 серпня – три. Ці п’ять суден одразу почали використовувати для створення переправи через річку Дніпро. 14 вересня забрали ще шість одиниць флоту, 20 вересня – ще одне судно.

    Зараз там залишилось ще три судна, і їхня доля відома, адже ми знаємо, як діють окупанти, тому це лише справа часу. Цими 15 суднами нам вдавалося транспортувати Дніпром до портів Миколаєва та Великої Одеси значну кількість від загального вантажу, який експортується в Україні загалом. Завдяки цьому флоту ми були одними з лідерів річкового транспорту (…) Вороги забрали нашого первістка — баржу «Грейн-1», і разом з іншими використовують для переправи особового складу та БК. Деякі танкери були з вантажем, тому це вчергове доводить, що окупанти — мародери та злочинці, які згрібають все на своєму шляху», — пише Ігнатенко.

    Керівник додав, що усі злочини відбувалися під керівництвом призначеного російськими загарбниками «директора» Херсонського морського порту Андрія Харитонова.

    Ну дуже цікава особистість! Раніше він займав керівну посаду на Херсонському суднобудівному заводі, який входить до обʼєднання проросійського олігарха Вадима Новинського, а у 2015 році балотувався до Херсонської міськради від партії «Наш край». На щастя, його не обрали, але це не завадило йому чинити воєнні злочини спільно з окупаційною владою. Саме тому нещодавно СБУ повідомила йому про підозру в держзраді, і за відповідною статтею Кримінального кодексу він отримає або 15 років тюрми, або довічне увʼязнення. Гроші все-таки пахнуть, і, думаю, Харитонов вже починає це розуміти. Кожен, хто обрав зрадити свою країну, буде про це жалкувати, а головне – відповідати за всі злочини. Ми ж, у свою чергу, маємо стимул ще більше працювати, аби відновити все втрачене та зробити ще кращим після перемоги України», — написав Ігнатенко.

    Минулої п’ятниці, 7 жовтня, СБУ повідомила призначеному російськими загарбниками «директору» Херсонського морського порту Андрію Харитонову про підозру у державній зраді в умовах воєнного стану.

    У 2021 році компанія «Грейн-Трансшипмент» перевезла внутрішніми водними шляхами 382 тис. тонн вантажів, у тому числі 370 тис. тонн зернових вантажів, 7 тис. тонн — наливних, 5 тис. тонн — генеральних.

    https://ports.ua





    Схожі новини
  • “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
  • Найбільші перевізники: «Грейн-Трансшипмент» та їхня перлина
  • Річкова навігація-2020: зернові будуть драйвером зростання
  • Флот «Нібулона» продемонстрував готовність до відкриття навігації
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Окупанти розграбували базу флоту «Грейн-Трансшипменту» в Херсоні, судна використовують для переправ






Російські окупанти розграбували флот компанії «Грейн-Трансшипмент», який базувався на території підрозділу «Перлина Херсона» (Затон №5, Херсон), і використовують його для переправи особового складу та озброєння. Про це повідомив комерційний директор «Грейн-Трансшипменту» Євген Ігнатенко.

Компанія придбала Затон №5 у Херсоні в грудні 2021 року. Цей бізнес компанії отримав назву «Перлина Херсона».

За короткостроковою стратегією розвитку ми мали створити там базу флоту, тож незадовго до початку війни переправили туди половину всього нашого флоту — 15 суден, де займалися ремонтом, модернізацією суден та готувалися до відкриття навігації 2022 року. За довгостроковою стратегією ми планували створити там річковий транзитний хаб, зʼєднати його з нашою «Перлиною Дніпра» та розвивати до нечуваних масштабів. 24 лютого усі плани зруйнувала війна. Флот залишився там разом із персоналом, і весь цей час люди продовжували отримувати зарплату. Більше того, ми регулярно сплачували усі комунальні послуги підконтрольним Україні комунальним установам. Сьогодні там вже немає майже усього флоту, і ми не маємо звʼязку з працівниками обʼєкту. Окупанти знищили те, що ми створювали довгий час», — написав Ігнатенко у Facebook.

Як повідомив комерційний директор, окупанти почали забирати флот на початку серпня: 2 серпня вкрали одну баржу, 3 серпня – ще одну, 4 серпня – три. Ці п’ять суден одразу почали використовувати для створення переправи через річку Дніпро. 14 вересня забрали ще шість одиниць флоту, 20 вересня – ще одне судно.

Зараз там залишилось ще три судна, і їхня доля відома, адже ми знаємо, як діють окупанти, тому це лише справа часу. Цими 15 суднами нам вдавалося транспортувати Дніпром до портів Миколаєва та Великої Одеси значну кількість від загального вантажу, який експортується в Україні загалом. Завдяки цьому флоту ми були одними з лідерів річкового транспорту (…) Вороги забрали нашого первістка — баржу «Грейн-1», і разом з іншими використовують для переправи особового складу та БК. Деякі танкери були з вантажем, тому це вчергове доводить, що окупанти — мародери та злочинці, які згрібають все на своєму шляху», — пише Ігнатенко.

Керівник додав, що усі злочини відбувалися під керівництвом призначеного російськими загарбниками «директора» Херсонського морського порту Андрія Харитонова.

Ну дуже цікава особистість! Раніше він займав керівну посаду на Херсонському суднобудівному заводі, який входить до обʼєднання проросійського олігарха Вадима Новинського, а у 2015 році балотувався до Херсонської міськради від партії «Наш край». На щастя, його не обрали, але це не завадило йому чинити воєнні злочини спільно з окупаційною владою. Саме тому нещодавно СБУ повідомила йому про підозру в держзраді, і за відповідною статтею Кримінального кодексу він отримає або 15 років тюрми, або довічне увʼязнення. Гроші все-таки пахнуть, і, думаю, Харитонов вже починає це розуміти. Кожен, хто обрав зрадити свою країну, буде про це жалкувати, а головне – відповідати за всі злочини. Ми ж, у свою чергу, маємо стимул ще більше працювати, аби відновити все втрачене та зробити ще кращим після перемоги України», — написав Ігнатенко.

Минулої п’ятниці, 7 жовтня, СБУ повідомила призначеному російськими загарбниками «директору» Херсонського морського порту Андрію Харитонову про підозру у державній зраді в умовах воєнного стану.

У 2021 році компанія «Грейн-Трансшипмент» перевезла внутрішніми водними шляхами 382 тис. тонн вантажів, у тому числі 370 тис. тонн зернових вантажів, 7 тис. тонн — наливних, 5 тис. тонн — генеральних.

https://ports.ua





Схожі новини
  • “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
  • Найбільші перевізники: «Грейн-Трансшипмент» та їхня перлина
  • Річкова навігація-2020: зернові будуть драйвером зростання
  • Флот «Нібулона» продемонстрував готовність до відкриття навігації
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.