Аграрний тиждень. Україна
» » Критерії розподілу квот між портовими операторами “зернового коридору” обговорили на Координаційній раді Мінагрополітики
» » Критерії розподілу квот між портовими операторами “зернового коридору” обговорили на Координаційній раді Мінагрополітики

    Критерії розподілу квот між портовими операторами “зернового коридору” обговорили на Координаційній раді Мінагрополітики






    На черговому засіданні Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві обговорили критерії розподілу квот між портовими операторами за новим порядком в рамках реалізації «зернової ініціативи». Друга важлива тема, яку піднімали – запровадження електронної автомобільної черги в діючих наземних пунктах пропуску. До засідання під головуванням Міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського долучилися представники громадських організацій, асоціацій, бізнесу, Адміністрації морських портів України, Мінінфраструктури України.

    Учасники наради зосередились на обговоренні принципів визначення розміру квот терміналів – кількості суднозаходів, які обслуговуватиме кожен оператор.

    Представники громадських організацій та бізнесу підтримали прозоре формування та місячне планування черг із оприлюдненням цієї інформації на сайті Адміністрації морських портів України. Це забезпечує всім учасникам ринку доступ до інформації про стан кожного терміналу.

    Дискусія розгорнулась навколо базового принципу розподілу квот на кількість суднозаходів між портами та терміналами. Частина учасників наполягали на рівномірному розподілі кількості суднозаходів між портами. Проте кожен порт має різну кількість терміналів та операторів, пропускну спроможність та їх специфіку.

    «Напрацьовується пілотний варіант, який дозволить розподіляти судна між терміналами, незалежно від порту, але в залежності від потужності та виду діяльності. Сподіваємося, в найкоротший час допрацювати цей алгоритм із усіма учасниками процесу й очікуємо, що нова процедура покаже себе ефективно. Після напрацювання відповідних пропозицій повернемося до їх обговорення», – резюмував Микола Сольський.

    Крім того обговорювали строки запровадження електронної автомобільної черги в діючих наземних пунктах пропуску.

    Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Анатолій Комірний повідомив, що ввідомство працює над удосконаленням пілотного проекту електронної черги у КПП Ягодин-Дорогуск. Планується  встановлення автоматичних систем зчитування номерних знаків для валідації автомобілів на пропускних пунктах. Для налагодження аналогічної роботи на решті переходів зараз триває процес внесення змін до ряду нормативно-правових актів. Протягом наступного місяця планують так само модернізувати КПП Порубне-Сірет.

    https://minagro.gov.ua





    Схожі новини
  • Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден
  • Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту
  • Для вивезення власної продукції з деокупованих територій Харківської області дозволи тепер не потрібні
  • Великотоннажним суднам, що прямують в рамках «Зернового коридору», продовжили пріоритетність
  • Засідання Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві: основні питання та рішення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Критерії розподілу квот між портовими операторами “зернового коридору” обговорили на Координаційній раді Мінагрополітики






На черговому засіданні Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві обговорили критерії розподілу квот між портовими операторами за новим порядком в рамках реалізації «зернової ініціативи». Друга важлива тема, яку піднімали – запровадження електронної автомобільної черги в діючих наземних пунктах пропуску. До засідання під головуванням Міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського долучилися представники громадських організацій, асоціацій, бізнесу, Адміністрації морських портів України, Мінінфраструктури України.

Учасники наради зосередились на обговоренні принципів визначення розміру квот терміналів – кількості суднозаходів, які обслуговуватиме кожен оператор.

Представники громадських організацій та бізнесу підтримали прозоре формування та місячне планування черг із оприлюдненням цієї інформації на сайті Адміністрації морських портів України. Це забезпечує всім учасникам ринку доступ до інформації про стан кожного терміналу.

Дискусія розгорнулась навколо базового принципу розподілу квот на кількість суднозаходів між портами та терміналами. Частина учасників наполягали на рівномірному розподілі кількості суднозаходів між портами. Проте кожен порт має різну кількість терміналів та операторів, пропускну спроможність та їх специфіку.

«Напрацьовується пілотний варіант, який дозволить розподіляти судна між терміналами, незалежно від порту, але в залежності від потужності та виду діяльності. Сподіваємося, в найкоротший час допрацювати цей алгоритм із усіма учасниками процесу й очікуємо, що нова процедура покаже себе ефективно. Після напрацювання відповідних пропозицій повернемося до їх обговорення», – резюмував Микола Сольський.

Крім того обговорювали строки запровадження електронної автомобільної черги в діючих наземних пунктах пропуску.

Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Анатолій Комірний повідомив, що ввідомство працює над удосконаленням пілотного проекту електронної черги у КПП Ягодин-Дорогуск. Планується  встановлення автоматичних систем зчитування номерних знаків для валідації автомобілів на пропускних пунктах. Для налагодження аналогічної роботи на решті переходів зараз триває процес внесення змін до ряду нормативно-правових актів. Протягом наступного місяця планують так само модернізувати КПП Порубне-Сірет.

https://minagro.gov.ua





Схожі новини
  • Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден
  • Новий механізм формування черги та збільшення тоннажності суден: коли запрацюють нові правила для морського експорту
  • Для вивезення власної продукції з деокупованих територій Харківської області дозволи тепер не потрібні
  • Великотоннажним суднам, що прямують в рамках «Зернового коридору», продовжили пріоритетність
  • Засідання Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві: основні питання та рішення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.