Аграрний тиждень. Україна
» » В УЗ розповіли про перспективи удосконалення нормативів у вантажних перевезеннях
» » В УЗ розповіли про перспективи удосконалення нормативів у вантажних перевезеннях

    В УЗ розповіли про перспективи удосконалення нормативів у вантажних перевезеннях


    В УЗ розповіли про перспективи удосконалення нормативів у вантажних перевезеннях

    Слідом за змінами до Правил приймання вантажів до перевезень плануються зміни щодо нормативів стосовно планування перевезень, користування вагонами, обслуговування під’їзних колій та переадресування. Про це в ході Експортного офісу при Укрзалізниці 5 квітня розповів директор департаменту комерційної роботи УЗ Андрій Мірошніков, пише Rail.insider.

    Представник АТ «Укрзалізниця» розповів, які основні зміни вже заплановані в Правила перевезення вантажів.

    «Наша нормативна база формувалася на початку 1990-х років, і там є застарілі норми, які уже не відповідають тій технології, яка є зараз. Тому ми напрацювали зміни… Основні зміни, які плануємо внести, стосуються того, що ми перекладаємо більше відповідальності на вантажовідправника щодо вибору рухомого складу, способу перевезення, в якому стані має перевозитись вантаж і т. ін. Розуміючи, що у нас є зміни в технології виробництва, розширюється номенклатура, удосконалюються засоби пакування, ми вважаємо, що не залізниця має вказувати в якій тарі і як возити вантаж, а вантажовідправник із вантажоодержувачем мають самостійно визначити це», – зауважив Андрій Мірошніков.

    Він закликав колег ознайомитися зі змінами, оприлюдненими для обговорення на сайті Мінвідновлення, та надати свої пропозиції.

    Крім того, керівник комерційного департаменту, відповідаючи на запитання Rail.insider, розповів, які ще зміни намічаються у майбутньому в нормативній базі.

    «Правила планування перевезення вантажів ми поки не зачіпали. Тому, що у нас зараз опрацьовується програмне забезпечення, яке буде для перевізника і вантажовідправника узагальнювати плани, допомагати розподіляти їх протягом місяця. Скажемо так, буде оновлений Месплан. Це Е-Замовлення, яке ми презентували, але поки не тестували… Це відбудеться найближчим часом», – зауважив Андрій Мірошніков.

    Разом із тим він повідомив, які ще правила стоять у черзі на зміни.

    «Наступні зміни, які ми будемо вносити – це будуть правила планування, правила користування вагонами, правила обслуговування під’їзних колій, правила переадресування. У нас уже є напрацювання зі спрощення процедури переадресування», – сказав керівник комерційного департаменту УЗ.

    Він також зауважив, що, за нинішньої частки перевезень у вагонах Укрзалізниці, є недоречним регулювання користування вагонами з боку державного регулятора. «Тому ми будемо максимально спрощувати ці правила і передавати максимум умов користування вагонами в договірні умови, які будуть визначатися безпосередньо власником вагона та його користувачем», – наголосив Андрій Мірошніков.

    Відповідним чином, за його словами, планується спростити і правила обслуговування під’їзних колій.

    Нагадаємо, березень 2023 року став найкращим щодо перевезень місяцем з початку повномасштабного вторгнення.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця презентувала програму цифрової трансформації вантажних перевезень
  • Залізниця України у 2022 році перевезла понад 150 млн т вантажів
  • ЦТЛ з 1 листопада підніме ставки на вагони для перевезення зерна
  • Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В УЗ розповіли про перспективи удосконалення нормативів у вантажних перевезеннях


В УЗ розповіли про перспективи удосконалення нормативів у вантажних перевезеннях

Слідом за змінами до Правил приймання вантажів до перевезень плануються зміни щодо нормативів стосовно планування перевезень, користування вагонами, обслуговування під’їзних колій та переадресування. Про це в ході Експортного офісу при Укрзалізниці 5 квітня розповів директор департаменту комерційної роботи УЗ Андрій Мірошніков, пише Rail.insider.

Представник АТ «Укрзалізниця» розповів, які основні зміни вже заплановані в Правила перевезення вантажів.

«Наша нормативна база формувалася на початку 1990-х років, і там є застарілі норми, які уже не відповідають тій технології, яка є зараз. Тому ми напрацювали зміни… Основні зміни, які плануємо внести, стосуються того, що ми перекладаємо більше відповідальності на вантажовідправника щодо вибору рухомого складу, способу перевезення, в якому стані має перевозитись вантаж і т. ін. Розуміючи, що у нас є зміни в технології виробництва, розширюється номенклатура, удосконалюються засоби пакування, ми вважаємо, що не залізниця має вказувати в якій тарі і як возити вантаж, а вантажовідправник із вантажоодержувачем мають самостійно визначити це», – зауважив Андрій Мірошніков.

Він закликав колег ознайомитися зі змінами, оприлюдненими для обговорення на сайті Мінвідновлення, та надати свої пропозиції.

Крім того, керівник комерційного департаменту, відповідаючи на запитання Rail.insider, розповів, які ще зміни намічаються у майбутньому в нормативній базі.

«Правила планування перевезення вантажів ми поки не зачіпали. Тому, що у нас зараз опрацьовується програмне забезпечення, яке буде для перевізника і вантажовідправника узагальнювати плани, допомагати розподіляти їх протягом місяця. Скажемо так, буде оновлений Месплан. Це Е-Замовлення, яке ми презентували, але поки не тестували… Це відбудеться найближчим часом», – зауважив Андрій Мірошніков.

Разом із тим він повідомив, які ще правила стоять у черзі на зміни.

«Наступні зміни, які ми будемо вносити – це будуть правила планування, правила користування вагонами, правила обслуговування під’їзних колій, правила переадресування. У нас уже є напрацювання зі спрощення процедури переадресування», – сказав керівник комерційного департаменту УЗ.

Він також зауважив, що, за нинішньої частки перевезень у вагонах Укрзалізниці, є недоречним регулювання користування вагонами з боку державного регулятора. «Тому ми будемо максимально спрощувати ці правила і передавати максимум умов користування вагонами в договірні умови, які будуть визначатися безпосередньо власником вагона та його користувачем», – наголосив Андрій Мірошніков.

Відповідним чином, за його словами, планується спростити і правила обслуговування під’їзних колій.

Нагадаємо, березень 2023 року став найкращим щодо перевезень місяцем з початку повномасштабного вторгнення.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця презентувала програму цифрової трансформації вантажних перевезень
  • Залізниця України у 2022 році перевезла понад 150 млн т вантажів
  • ЦТЛ з 1 листопада підніме ставки на вагони для перевезення зерна
  • Зміна порядку розрахунку доставки вантажів і нові конвенції "Укрзалізниці" з 1 серпня
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.