Черги на західних прикордонних переходах за останній тиждень ще скоротилися і не перевищують 19 тис. вагонів. Про це йшлося під час наради із представниками аграрного бізнесу 22 вересня, передає Rail.insider.
Наразі до Європи прямують 18 тис. 965 вагонів. Це на 6 тис. 64 одиниці менше, ніж було на початку вересня. Також за три тижні на 44% скоротилася черга вагонів із зерновими вантажами: із 8 тис. 482 до 4 тис. 787 одиниць.
Водночас у вересні зменшився середньодобовий обсяг передачі вагонів через прикордонні переходи: із 1848 до 1731 вагона (–6%). За словами заступника директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, зменшено передачу вантажів гірничо-металургійного комплексу. Це пов’язано з тим, що їхні отримувачі — європейські металургійні заводи — наразі скорочують виробництво.
Водночас наростили передачу зернових. Їхня кількість зросла з 469 до 536 вагонів на добу (+67 вагонів, або 14%).
Окрім того, завдяки відкриттю морських портів вдалося додатково погодити плани на перевезення на вересень. Водночас майже по всіх переходах кількість поданих заявок у жовтні на перевезення відповідає пропускній спроможності та фактичній роботи стиків, що має позитивно вплинути на погодження планів. Проте це не поширюється на переходи Ягодин—Дорогуськ (Польща) та Батьово—Еперешке (Угорщина), там наразі складнощі з передачею.
Як зауважили у департаменті управління рухом УЗ, напружена ситуація також спостерігається на переходах Чоп—Чієрна над Тісоу (Угорщина) та Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія). На останній стик досі стоять понад 200 вагонів, навантажені у квітні на адресу GFR, потрібна перестановка візків.
Як повідомлялося раніше, у вересні черги вагонів із зерновими скоротилися на 37%.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org