Аграрний тиждень. Україна
» » Ініціатива УЗ щодо заборони використання власних візків для перестановки приватних вагонів дискримінаційна, - керівник ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»
» » Ініціатива УЗ щодо заборони використання власних візків для перестановки приватних вагонів дискримінаційна, - керівник ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»

    Ініціатива УЗ щодо заборони використання власних візків для перестановки приватних вагонів дискримінаційна, - керівник ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»


    Ініціатива УЗ щодо заборони використання власних візків для перестановки приватних вагонів дискримінаційна, - керівник ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»

    «Намір Укрзалізниці скорегувати умови щодо перестановки вагонів з колії 1520 мм на колію 1435 мм є зловживанням монопольним становищем. Адже у розрізі інфраструктурної складової УЗ є монополістом. А вагонні візки — це технічна деталь, тож є частиною саме інфраструктурної складової, а не вагонної.

    Зараз перекриті основні логістичні коридори, через що логістика дуже складна та дороговартісна для товаровиробників. Тож обмеження приватного парку у використанні візків колії 1435 мм додатково призведе до збільшення вартості логістики, що можна кваліфікувати як саботаж.

    Також є ймовірність, що перевізник підвищить вартість оренди своїх візків. Якщо це станеться, то збільшиться вартість логістики вантажів. Навіть зараз її вартість не дозволяє більшості аграріїв експортувати свою продукцію, оскільки це не має економічної доцільності. Що буде після нових «покращень» — питання риторичне.

    Наша компанія, має власний парк вагонів, сучасних моделей, які мають габарит 1Т. Такі вагони не проходять за габаритами європейської колії 1435 мм, і тому ми їдемо своїми вагонами за кордон тільки під перевантаження. Коли ж здійснюємо перевезення з перестановкою колісних пар, то ми користуємося вагонами парку ЦТЛ і відповідно - вагонними візками Укрзалізниці. Вагони УЗ мають габарит 1ВМ і 0ВМ, придатний для євроколії. Власних візків ми не маємо та купувати їх не плануємо. За потреби будемо використовувати вагони УЗ і платити адекватну плату за користування.

    Переконаний, що Укрзалізниця повинна зберегти диференційовану плату за використання візків для свого та приватного парку та не обмежувати доступ приватного парку до інфраструктурних можливостей. Це буде справедливим рішенням у цій ситуації», — зазначив генеральний директор ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ» Олег Бурлаченко.

    Також нагадаємо, що у вересні 2023 року ТЕК "Вертикаль" успішно організувала новий маршрут з перевезення ріпаку транзитом через Словаччину та Чехію.

    Перший потяг із зерном замовника успішно доставив вантаж до Німеччини. На даному напрямку, у компанії є можливість забезпечити 3 європотяги, кожен складається з 31 вагону, що надає можливість перевозити товарну партію зернових/олійних у 1 800 тонн. Європотяги здатні виконувати 3 рейси на місяць, це дозволяє перевезти понад 15 000 тонн на місяць. З українського боку, вказані 3 європотяги, забезпечені 6 групами сучасних українських зерновозів, по 27 вагонів в групі, що дозволяє забезпечувати безперебійний процес транспортування, перевантаження та подальшого транспортування по Європі.


    ІЦ УАК за матеріалами ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею аграрних вантажів через західні прикордонні переходи
  • У липні черги до західних кордонів скоротилися на 10 тис. вагонів
  • В «Укрзалізниці» знизили вартість оренди рухомого складу
  • Експерт пояснив, чому трейдерам необхідно купувати зерновози

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ініціатива УЗ щодо заборони використання власних візків для перестановки приватних вагонів дискримінаційна, - керівник ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»


Ініціатива УЗ щодо заборони використання власних візків для перестановки приватних вагонів дискримінаційна, - керівник ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»

«Намір Укрзалізниці скорегувати умови щодо перестановки вагонів з колії 1520 мм на колію 1435 мм є зловживанням монопольним становищем. Адже у розрізі інфраструктурної складової УЗ є монополістом. А вагонні візки — це технічна деталь, тож є частиною саме інфраструктурної складової, а не вагонної.

Зараз перекриті основні логістичні коридори, через що логістика дуже складна та дороговартісна для товаровиробників. Тож обмеження приватного парку у використанні візків колії 1435 мм додатково призведе до збільшення вартості логістики, що можна кваліфікувати як саботаж.

Також є ймовірність, що перевізник підвищить вартість оренди своїх візків. Якщо це станеться, то збільшиться вартість логістики вантажів. Навіть зараз її вартість не дозволяє більшості аграріїв експортувати свою продукцію, оскільки це не має економічної доцільності. Що буде після нових «покращень» — питання риторичне.

Наша компанія, має власний парк вагонів, сучасних моделей, які мають габарит 1Т. Такі вагони не проходять за габаритами європейської колії 1435 мм, і тому ми їдемо своїми вагонами за кордон тільки під перевантаження. Коли ж здійснюємо перевезення з перестановкою колісних пар, то ми користуємося вагонами парку ЦТЛ і відповідно - вагонними візками Укрзалізниці. Вагони УЗ мають габарит 1ВМ і 0ВМ, придатний для євроколії. Власних візків ми не маємо та купувати їх не плануємо. За потреби будемо використовувати вагони УЗ і платити адекватну плату за користування.

Переконаний, що Укрзалізниця повинна зберегти диференційовану плату за використання візків для свого та приватного парку та не обмежувати доступ приватного парку до інфраструктурних можливостей. Це буде справедливим рішенням у цій ситуації», — зазначив генеральний директор ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ» Олег Бурлаченко.

Також нагадаємо, що у вересні 2023 року ТЕК "Вертикаль" успішно організувала новий маршрут з перевезення ріпаку транзитом через Словаччину та Чехію.

Перший потяг із зерном замовника успішно доставив вантаж до Німеччини. На даному напрямку, у компанії є можливість забезпечити 3 європотяги, кожен складається з 31 вагону, що надає можливість перевозити товарну партію зернових/олійних у 1 800 тонн. Європотяги здатні виконувати 3 рейси на місяць, це дозволяє перевезти понад 15 000 тонн на місяць. З українського боку, вказані 3 європотяги, забезпечені 6 групами сучасних українських зерновозів, по 27 вагонів в групі, що дозволяє забезпечувати безперебійний процес транспортування, перевантаження та подальшого транспортування по Європі.


ІЦ УАК за матеріалами ТЕК «ВЕРТИКАЛЬ»

agroconf.org





Схожі новини
  • В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею аграрних вантажів через західні прикордонні переходи
  • У липні черги до західних кордонів скоротилися на 10 тис. вагонів
  • В «Укрзалізниці» знизили вартість оренди рухомого складу
  • Експерт пояснив, чому трейдерам необхідно купувати зерновози

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.