Найбільш перспективними, як для транзиту агропродукції, так і для розбудови інфраструктури є напрямки Румунії та Молдови.
Про це у ході конференції "Майбутнє українського експорту" заявив віцепрем'єр-міністр з відновлення – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков.
"Молдова та Румунія відчули, що вони можуть заробляти на транзиті, для них це є додатковий заробіток і ми їм не конкуренти", - зазначив Кубраков.
На сьогодні румунська сторона очікує кошти від Європейської комісії, які має спрямувати для розбудови інфраструктури на своїй території. Урядовець зауважує, що для України цей логістичний шлях виходить дорожчим і маржинальність таких проектів більш низька. Однак, Румунія та Молдова реально зацікавлені такою співпрацею.
За його словами, уже є багато ініціатив по Дунаю та розбудові там пунктів пропуску. Крім того, планується добудова залізничної інфраструктури у напрямку Молдови.
Також Кубраков повідомив, що польський напрямок залишається не менш важливим для українського експорту. Проте у порівнянні з минулим роком обсяги перевезень залізницею впали вдвічі - по 500-600 тонн на місяць, інколи навіть більше — по 250 тисяч тонн. Тоді як минулого року сягали 1,3 млн на місяць.
Нагадаємо, у Світовій організації торгівлі (СОТ) підтвердили у вівторок, що Україна подала вимоги про проведення консультацій зі Словаччиною, Польщею та Угорщиною, які заборонили імпорт української агропродукції.
ІЦ УАК за матеріалами Укрінформу
agroconf.org
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше