Знижувальна тенденція продовжувала домінувати на ринку фрахту в дунайських портах. Судноплавство у регіоні було ускладнено накопиченням великої черги суден у Суліні – близько 100 одиниць – через погані погодні умови. Окрім того, до послаблення ринку призвела ситуація, що склалася навколо заборони на завантаження суден тим експортерам, які працюють з постачальниками за готівку. Це призвело до часткової відмови від зафрахтованих суден та падіння попиту.
Про це повідомляє компанія Atria Brokers.
Станом на 19 жовтня 2023 р. ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6000 т з портів Рені та Ізмаїл до Криту знизилися на 5-6 USD/т – до 56-57 USD/т. До Ізраїлю ставки опустилися на 5 USD/т – до 65 USD/т, до східного Середземномор’я – на 2-5 USD/т до 60-63 USD/т. Фрахт у напрямку Мармари знизився на 3 USD/т до 52 USD/т, до Греції – на 2-3 USD/т до 55-56 USD/т. На 1 USD/т опустилися ставки у напрямку Іспанії та східного узбережжя Італії – до 70-72 USD/т та 65-67 USD/т відповідно. Стабільними були ставки до іспанської Севільї – 78-80 USD/т.
На поточному тижні також відмічалося помітне послаблення ставок в сегменті хендісайзів. Фрахт на перевезення кукурудзи до Ізраїлю і східного узбережжя Італії знизився на 5 USD/т – до 55-57USD/т. Ставки до східного Середземномор’я та до середземноморського узбережжя Іспанії опустилися на 4-5 USD/т – до 53-54 USD/т та 60-63 USD/т відповідно.
Фрахт на перевезення кукурудзи панамаксами з Одеси, Південного та Чорноморська залишився – у напрямку Китаю – 72 USD/т, середземноморського узбережжя Іспанії – 51-54 USD/т.