Аграрний тиждень. Україна
» » У березні наступного року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції
» » У березні наступного року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції

    У березні наступного року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції


    У березні наступного року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції

    Домовленість про це досягнута в Румунії на зустрічі щодо нарощення експортної спроможності українських портів Дунаю.

    Про це повідомив генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) Дмитро Москаленко у Фейсбуці.

    "Організацію якірних стоянок ми обговорювали з румунськими колегами ще у вересні. Наразі завдяки відкриттю портів Одеси потік агропродукції через Придунав’я зменшився. Проте питання не втратило актуальності! У будь-який момент із «резервного» напрямку аграрного експорту Дунай може знову перетворитись на основний.

    За січень-лютий румунська сторона обіцяє провести тендер і напрацювати нормативну базу, щоб уже у березні ввести стоянку в експлуатацію. Сподіваємось, умови використання стоянки будуть ринковими та прозорими.

    Ще одна важлива новина – онлайн-черга на обробку барж у Констанці, що має додати нашій роботі більшої прогнозованості.

    На обидва рішення очікували вже давно. Простої барж у Констанці - це додаткові витрати для власників вантажу та катастрофічна втрата ефективності використання флоту.

    Із позитивних новин не можу не згадати нічну навігацію на каналі Суліна, яка у великій мірі запрацювала завдяки наполегливості нашого Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.

    Велика подяка і нашим американським і європейським партнерам - помічнику Держсекретаря США з питань Європи та Євразії Джеймсу ОʼБраєну та представнику Генерального директорату мобільності та транспорту Європейської Комісії Алану Барону, які послідовно відстоюють важливі для України рішення", - йдеться у повідомленні.


    Нагадаємо, проведено третю зустріч у Румунії щодо нарощення експортної спроможності для українських портів Дунаю.

    Міжнародна морська організація направить місію для виявлення потреб України у реалізації права на вільне судноплавство.

    ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки гендиректора ПрАТ «УДП» Дмитра Москаленка

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Проведено третю зустріч у Румунії щодо нарощення експортної спроможності для українських портів Дунаю
  • Україна прагне збільшити експорт агропродукції через Дунай
  • В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку
  • Глава УЗА підрахував, скільки українського зерна можна вивезти Дунаєм
  • Уздовж українського Дунаю будують 12 терміналів для збільшення потужності портів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У березні наступного року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції


У березні наступного року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції

Домовленість про це досягнута в Румунії на зустрічі щодо нарощення експортної спроможності українських портів Дунаю.

Про це повідомив генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) Дмитро Москаленко у Фейсбуці.

"Організацію якірних стоянок ми обговорювали з румунськими колегами ще у вересні. Наразі завдяки відкриттю портів Одеси потік агропродукції через Придунав’я зменшився. Проте питання не втратило актуальності! У будь-який момент із «резервного» напрямку аграрного експорту Дунай може знову перетворитись на основний.

За січень-лютий румунська сторона обіцяє провести тендер і напрацювати нормативну базу, щоб уже у березні ввести стоянку в експлуатацію. Сподіваємось, умови використання стоянки будуть ринковими та прозорими.

Ще одна важлива новина – онлайн-черга на обробку барж у Констанці, що має додати нашій роботі більшої прогнозованості.

На обидва рішення очікували вже давно. Простої барж у Констанці - це додаткові витрати для власників вантажу та катастрофічна втрата ефективності використання флоту.

Із позитивних новин не можу не згадати нічну навігацію на каналі Суліна, яка у великій мірі запрацювала завдяки наполегливості нашого Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.

Велика подяка і нашим американським і європейським партнерам - помічнику Держсекретаря США з питань Європи та Євразії Джеймсу ОʼБраєну та представнику Генерального директорату мобільності та транспорту Європейської Комісії Алану Барону, які послідовно відстоюють важливі для України рішення", - йдеться у повідомленні.


Нагадаємо, проведено третю зустріч у Румунії щодо нарощення експортної спроможності для українських портів Дунаю.

Міжнародна морська організація направить місію для виявлення потреб України у реалізації права на вільне судноплавство.

ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки гендиректора ПрАТ «УДП» Дмитра Москаленка

agroconf.org





Схожі новини
  • Проведено третю зустріч у Румунії щодо нарощення експортної спроможності для українських портів Дунаю
  • Україна прагне збільшити експорт агропродукції через Дунай
  • В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку
  • Глава УЗА підрахував, скільки українського зерна можна вивезти Дунаєм
  • Уздовж українського Дунаю будують 12 терміналів для збільшення потужності портів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.