Аграрний тиждень. Україна
» » В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку
» » В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку

    В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку






    У планах – якірні стоянки в румунських територіальних водах при виході з Суліни.

    Міністр транспорту Румунії підтвердив на зустрічі з Єврокомісією та Україною інформацію про зведення якірної стоянки на території порту Констанца, розповів президент “Української зернової асоціації” Микола Горбачьов.

    Про це пише “ГЛАВКОМ“.


    В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку

    Передбачається, що на якірній стоянці будуть навантажувати п’ять суден. Три розміром Handysize – 25–27 тис. т і два класу Panamax – до 70 тис. т.

    “Десь із середини серпня ця стоянка має запрацювати, і в цей час ми зможемо збільшити оборотність наших річкових терміналів та барж на Дунаї. Тому що на сьогодні, коли баржі приходять до Констанци, вони стоять в очікуванні судна, яке буде пришвартоване до причалу. А так причалу буде не потрібно, судно нікому не заважатиме і процес навантаження відбуватиметься просто на якорі”, – розповів Горбачьов.

    За його словами, завдяки цьому має зрости пропускна спроможність самої Констанци як порту і з’явитися додаткові можливості навантаження для України. У результаті обсяги перевантаження через дунайські порти можуть зрости до 3,5-4 млн т на місяць.

    Очільник УЗА зауважив, що організація якірної стоянки фактично безкоштовна, не потребує жодних інвестицій, треба просто надати дозвільні документи.

    “У планах також – якірні стоянки в румунських територіальних водах при виході з Суліни. Таким чином ми б зменшили шлях з наших портів до навантаження на судно і це б ще пришвидшило оборотність барж та терміналів. Ми змогли б використовувати не лише українські термінали, а й термінали Румунії (Галац) чи Молдови (Джурджулешти). У кращому випадку на побудову цих якірних стоянок піде місяці три”, – уточнив президент УЗА.

    https://cfts.org.ua





    Схожі новини
  • Глава УЗА підрахував, скільки українського зерна можна вивезти Дунаєм
  • Пріоритет — в розвитку Дунаю. Прогнози та перспективи плану Б по експорту зерна
  • УЗА продовжує працювати з Єврокомісією для розширення пропускної спроможності дунайського шляху експорту зерна
  • Українське зерно в порту Констанца почали перевантажувати на рейді
  • Перше судно з українським зерном завантажили для експорту в порту Румунії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку






У планах – якірні стоянки в румунських територіальних водах при виході з Суліни.

Міністр транспорту Румунії підтвердив на зустрічі з Єврокомісією та Україною інформацію про зведення якірної стоянки на території порту Констанца, розповів президент “Української зернової асоціації” Микола Горбачьов.

Про це пише “ГЛАВКОМ“.


В порту Констанца до середини серпня створять якірну стоянку

Передбачається, що на якірній стоянці будуть навантажувати п’ять суден. Три розміром Handysize – 25–27 тис. т і два класу Panamax – до 70 тис. т.

“Десь із середини серпня ця стоянка має запрацювати, і в цей час ми зможемо збільшити оборотність наших річкових терміналів та барж на Дунаї. Тому що на сьогодні, коли баржі приходять до Констанци, вони стоять в очікуванні судна, яке буде пришвартоване до причалу. А так причалу буде не потрібно, судно нікому не заважатиме і процес навантаження відбуватиметься просто на якорі”, – розповів Горбачьов.

За його словами, завдяки цьому має зрости пропускна спроможність самої Констанци як порту і з’явитися додаткові можливості навантаження для України. У результаті обсяги перевантаження через дунайські порти можуть зрости до 3,5-4 млн т на місяць.

Очільник УЗА зауважив, що організація якірної стоянки фактично безкоштовна, не потребує жодних інвестицій, треба просто надати дозвільні документи.

“У планах також – якірні стоянки в румунських територіальних водах при виході з Суліни. Таким чином ми б зменшили шлях з наших портів до навантаження на судно і це б ще пришвидшило оборотність барж та терміналів. Ми змогли б використовувати не лише українські термінали, а й термінали Румунії (Галац) чи Молдови (Джурджулешти). У кращому випадку на побудову цих якірних стоянок піде місяці три”, – уточнив президент УЗА.

https://cfts.org.ua





Схожі новини
  • Глава УЗА підрахував, скільки українського зерна можна вивезти Дунаєм
  • Пріоритет — в розвитку Дунаю. Прогнози та перспективи плану Б по експорту зерна
  • УЗА продовжує працювати з Єврокомісією для розширення пропускної спроможності дунайського шляху експорту зерна
  • Українське зерно в порту Констанца почали перевантажувати на рейді
  • Перше судно з українським зерном завантажили для експорту в порту Румунії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.