Аграрний тиждень. Україна
» » Фрахтові ставки для костерів та хендісайзів продовжують знижуватися
» » Фрахтові ставки для костерів та хендісайзів продовжують знижуватися

    Фрахтові ставки для костерів та хендісайзів продовжують знижуватися






    Ситуація на ринку фрахту залишається млявою в сегментах костерів та хендісайзів. І без того обмежена торгова активність ще більше сповільнилася після православного Великодня, не залишаючи судновласникам інших варіантів, окрім як піти на подальші поступки фрахтувальникам. При цьому сегмент панамаксів виглядає стабільно.

    Про це повідомляє компнія ASAP.

    Так, ставки фрахту панамаксів для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю і південного В’єтнаму залишаються на рівні 56 USD/т і 54 USD/т відповідно; ці ставки до Бангладеш становлять 55-56 USD/т.

    У сегменті хендісайзів витрати на транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я впали ще на 1-2 USD/т до 23-24 USD/т, до Тунісу – на 1 USD/т до 33-34 USD/т. Фрахтові ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії знизилися на 2 USD/т – до 26-27 USD/т та 25-26 USD/т відповідно.

    Вантажні перевезення кукурудзи з портів Дунаю до Мармари та східної Греції впали ще на 1 USD/т – до 17-18 USD/т та 20-21 USD/твідповідно. Така ж негативна динаміка спостерігається щодо напрямків східного Середземномор’я; відповідні фрахтові ставки впали ще на 1 USD/т – до 22-24 USD/т. Вартість транспортування тієї ж партії вантажу до Ізраїлю знизилася на 3 USD/т – до 28-29 USD/т, у напрямку східного узбережжя Італії та Іспанії – на 2 USD/т до 26-28 USD/т та 30-31 USD/т відповідно.

    Ринок барж на українському Дунаї залишається похмурим із значною нестачею попиту. Фрахт баржі з кукурудзою до Констанци залишається на рівні 10 EUR/т.Фрахт для соняшника до Русе чи Сілістри впав ще на 0,5 EUR/т до 15-16 EUR/т.






    Схожі новини
  • Cтавки фрахту знижуються як у дунайських, так і у глибоководних портах України
  • Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з Дунаю та хендісайзами з Одеси продовжили знижуватися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з портів Дунаю та Одеси знизилися
  • Ставки фрахту перевезення костерами з Дунаю стабільні, для хендісайзів та панамаксів з Одеси – знизилися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фрахтові ставки для костерів та хендісайзів продовжують знижуватися






Ситуація на ринку фрахту залишається млявою в сегментах костерів та хендісайзів. І без того обмежена торгова активність ще більше сповільнилася після православного Великодня, не залишаючи судновласникам інших варіантів, окрім як піти на подальші поступки фрахтувальникам. При цьому сегмент панамаксів виглядає стабільно.

Про це повідомляє компнія ASAP.

Так, ставки фрахту панамаксів для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю і південного В’єтнаму залишаються на рівні 56 USD/т і 54 USD/т відповідно; ці ставки до Бангладеш становлять 55-56 USD/т.

У сегменті хендісайзів витрати на транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я впали ще на 1-2 USD/т до 23-24 USD/т, до Тунісу – на 1 USD/т до 33-34 USD/т. Фрахтові ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії знизилися на 2 USD/т – до 26-27 USD/т та 25-26 USD/т відповідно.

Вантажні перевезення кукурудзи з портів Дунаю до Мармари та східної Греції впали ще на 1 USD/т – до 17-18 USD/т та 20-21 USD/твідповідно. Така ж негативна динаміка спостерігається щодо напрямків східного Середземномор’я; відповідні фрахтові ставки впали ще на 1 USD/т – до 22-24 USD/т. Вартість транспортування тієї ж партії вантажу до Ізраїлю знизилася на 3 USD/т – до 28-29 USD/т, у напрямку східного узбережжя Італії та Іспанії – на 2 USD/т до 26-28 USD/т та 30-31 USD/т відповідно.

Ринок барж на українському Дунаї залишається похмурим із значною нестачею попиту. Фрахт баржі з кукурудзою до Констанци залишається на рівні 10 EUR/т.Фрахт для соняшника до Русе чи Сілістри впав ще на 0,5 EUR/т до 15-16 EUR/т.






Схожі новини
  • Cтавки фрахту знижуються як у дунайських, так і у глибоководних портах України
  • Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з Дунаю та хендісайзами з Одеси продовжили знижуватися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з портів Дунаю та Одеси знизилися
  • Ставки фрахту перевезення костерами з Дунаю стабільні, для хендісайзів та панамаксів з Одеси – знизилися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.