Аграрний тиждень. Україна
» » Найбільший у світі річковий порт планує розширити обробку українських агровантажів
» » Найбільший у світі річковий порт планує розширити обробку українських агровантажів

    Найбільший у світі річковий порт планує розширити обробку українських агровантажів


    Найбільший у світі річковий порт планує розширити обробку українських агровантажів

    У німецькому порту Дуйсбург перевантажують українську кукурудзу. В порту готові розширювати співпрацю і за рахунок інших культур. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію порту.

    Перевезення агропродукції організовує компанія Rhenus Port Logistics. Також до транспортування кукурудзи з України залучено давнього партнера Rhenus і спеціаліста з контейнерної логістики Contargo and Rhenus LBH PartnerShip. Останній займається поточними перевезеннями судном внутрішнього плавання. Залізничні послуги з України до Дуйсбурга через Польщу обслуговуються різними залізничними компаніями, зокрема Duisport rail GmbH.

    На шляху прямування агропродукцію кілька разів перевантажують. Так, у Мостиській вантаж перевантажується із зерновозів у стандартні контейнери ЄС для масових вантажів. Окрім того, на польсько-українському кордоні вантажі позначають спеціальними пломбами відстеження GPS, які потім знімають на німецько-польському кордоні. А після прибуття кукурудзи залізницею до порту Дуйсбург її перевантажують безпосередньо з контейнерів на судна внутрішнього плавання.

    Перш ніж розпочати перевезення партнери Rhenus і Contargo упродовж чотирьох місяців аналізували весь ланцюжок поставок.

    «Під час створення проекту було важливо враховувати не лише поточний ринок зернових, а й політичні обставини в Україні, а також обмеження на транзит та імпорт зернових в Європі. І потрібні були повторні перевірки транспортних операцій, щоб переконатися, що вони здійсненні та економічно ефективні», — пояснив директор Rhenus Port Logistics Rhein-Ruhr Майкл Петерсманн.

    Щомісяця до порту Дуйсбурга прибуває чотири потяги.

    «Ми будемо раді, якщо зможемо продовжити обслуговування в Дуйсбурзі в довгостроковій перспективі як альтернативу попередньому маршруту через Одесу. Розширення транспортних послуг, щоб включити інші зернові продукти, такі як пшениця, ріпак, гранули цукрових буряків і соєві боби, було б цілком реалістичним», – зауважив директор і керівник проекту Contargo Intermodal Poland Марцін Чахоровскі.

    Нагадаємо, Укрзалізниця планує запустити поїзди до порту Дуйсбург.

    Читайте також: У першій половині 2024 року порт Констанца знизив обсяги перевалки зерна.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця планує запустити поїзди до порту Дуйсбург
  • До Ризького порту прибув перший контейнерний поїзд з українським продовольством
  • З порту Клайпеда відправлено велику партію української олії
  • На кордоні України та Польщі зводять тимчасові зерносховища
  • Чорногорія пропонує порт Бар для українських вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Найбільший у світі річковий порт планує розширити обробку українських агровантажів


Найбільший у світі річковий порт планує розширити обробку українських агровантажів

У німецькому порту Дуйсбург перевантажують українську кукурудзу. В порту готові розширювати співпрацю і за рахунок інших культур. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію порту.

Перевезення агропродукції організовує компанія Rhenus Port Logistics. Також до транспортування кукурудзи з України залучено давнього партнера Rhenus і спеціаліста з контейнерної логістики Contargo and Rhenus LBH PartnerShip. Останній займається поточними перевезеннями судном внутрішнього плавання. Залізничні послуги з України до Дуйсбурга через Польщу обслуговуються різними залізничними компаніями, зокрема Duisport rail GmbH.

На шляху прямування агропродукцію кілька разів перевантажують. Так, у Мостиській вантаж перевантажується із зерновозів у стандартні контейнери ЄС для масових вантажів. Окрім того, на польсько-українському кордоні вантажі позначають спеціальними пломбами відстеження GPS, які потім знімають на німецько-польському кордоні. А після прибуття кукурудзи залізницею до порту Дуйсбург її перевантажують безпосередньо з контейнерів на судна внутрішнього плавання.

Перш ніж розпочати перевезення партнери Rhenus і Contargo упродовж чотирьох місяців аналізували весь ланцюжок поставок.

«Під час створення проекту було важливо враховувати не лише поточний ринок зернових, а й політичні обставини в Україні, а також обмеження на транзит та імпорт зернових в Європі. І потрібні були повторні перевірки транспортних операцій, щоб переконатися, що вони здійсненні та економічно ефективні», — пояснив директор Rhenus Port Logistics Rhein-Ruhr Майкл Петерсманн.

Щомісяця до порту Дуйсбурга прибуває чотири потяги.

«Ми будемо раді, якщо зможемо продовжити обслуговування в Дуйсбурзі в довгостроковій перспективі як альтернативу попередньому маршруту через Одесу. Розширення транспортних послуг, щоб включити інші зернові продукти, такі як пшениця, ріпак, гранули цукрових буряків і соєві боби, було б цілком реалістичним», – зауважив директор і керівник проекту Contargo Intermodal Poland Марцін Чахоровскі.

Нагадаємо, Укрзалізниця планує запустити поїзди до порту Дуйсбург.

Читайте також: У першій половині 2024 року порт Констанца знизив обсяги перевалки зерна.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця планує запустити поїзди до порту Дуйсбург
  • До Ризького порту прибув перший контейнерний поїзд з українським продовольством
  • З порту Клайпеда відправлено велику партію української олії
  • На кордоні України та Польщі зводять тимчасові зерносховища
  • Чорногорія пропонує порт Бар для українських вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.