У другій половині серпня суттєвих змін фрахтових ставок на перевезення зерна з України не спостерігалося. Ринок залишається слабким, з дефіцитом замовлень у всіх сегментах. Однак судновласники твердо стоять на своєму, не допускаючи подальшого зниження ставок. Фрахт в основному залишається стабільним, лише з незначними коливаннями на окремих маршрутах.
Про це повідомила компанія ASAP.
Так, за інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки фрахту для суден панамакс, що перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів Одеси до південного Китаю, знизилися на 1 USD/т до 50-51 USD/т. Водночас відповідні ставки до південного В’єтнаму підвищилися на 1 USD/т до 47-48 USD/т. Ставки фрахту до Бангладеш залишаються незмінними на рівні 50-51 USD/т.
Фрахт для суден хендісайз, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я, залишається на рівні 18-19 USD/т. Ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії тримаються на рівні 22-23 USD/т і 20-21 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу залишається на рівні 24-25 USD/т.
Фрахт для костерів з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармурового моря та східного узбережжя Греції залишається на рівні 17-18 USD/т та 19-20 USD/т відповідно. Водночас ставки до портів східного Середземномор’я знизилися на 1 USD/т до 22-23 USD/т. Фрахт до ізраїльських портів залишається стабільним на рівні 29-30 USD/т. Тарифи до східного узбережжя Італії та Іспанії також залишаються незмінними на рівні 26-27 USD/т та 28-30 USD/т відповідно.
Фрахт для барж також залишається без змін. Ставки на транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи становлять 10 EUR/т. Фрахт для насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишається стабільним на рівні 16 EUR/т.