Судновласники, які здійснюють перевезення зерна з України, досі не бачать світла в кінці тунелю. Незважаючи на те, що зараз вже початок серпня, потік зерна залишається досить обмеженим, що не дає підстав для судновласників наполягати на своїх рівнях ставок. Минулого тижня фрахтові ставки для панамаксів навіть знизилися, тоді як судновласники у інших сегментах ринку спроміглися утримати ставки на минулих рівнях.
Про це повідомила компанія ASAP.
Так, фрахт суден панамакс з кукурудзою або пшеницею на борту з глибоководних портів до південного Китаю знизився на 2 USD/т до 50-52 USD/т. Та сама негативна динаміка та ставки спостерігаються у напрямку Бангладеш. Фрахт до південного В’єтнаму знизився на 4 USD/т до 46-47 USD/т.
Фрахт судна хендісайз з кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я залишається на рівні 20-22 USD/т. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії залишаються на рівні 24-25 USD/т та 22-24 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу тримається на рівні 24-26 USD/т.
Фрахт костеру з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари залишається на рівні 18-19 USD/т, тоді як у напрямку східного узбережжя Греції ставки знизилися на 1 USD/т до 20-21 USD/т. Немає зрушень у ставках до східного Середземного моря – вони тримаються в межах 22-24 USD/т. Фрахт т до ізраїльських портів тримається на рівні 29-30 USD/т. До східного узбережжя Італії та Іспанії ставки залишаються на рівні 27-28 USD/т і 29-30 USD/т відповідно.
Ринок барж працює за тією ж схемою зі стабільними ставками. Фрахт баржі для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи залишається на рівні 11 EUR/т. Ставки фрахту на перевезення насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишаються на рівні 17-18 EUR/т.